Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

Alcantara skrev:
Barcastuff skrev:Roura (assistant): "Bartra obviously has a bigger chance to play now. We love his hard work. It was Tito's decision not to let him go."
Det ser jeg frem til.

De elsker hans hårde arbejde :? når ja, for han får jo meget spilletid :-o
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Alcantara »

Ja, det er underligt, at han ikke har fået mere spilletid. Han kunne have fået spilletid ved flere lejligheder i denne sæson, men Tito og Roura har bare set bort fra ham. Desuden har han også døjet med flere småskader. Jeg håber dog, at han får mere spilletid i ligaen, når nu Puyol er ude for resten af sæsonen. Hans potentiale er stort i mine øjne.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Puyol er ikke ude resten af saesonen. Laegen sagde at det er en pause mellem 6-8 uger, men hvis han kender Puyi ret, vil han vaere tilbage om 4-6 uger. Han kan potientielt vaere tilbage til semien i C.L.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 32 - Marc Bartra

Indlæg af emo »

Men sagde lægen ikke også at der ikke kunne gives en tidsramme. Var op til spilleren og dennes recovery proces. Så ja, meget taler for at han når et par kampe i sæsonen, lad os håbe.

Er der små chancer for tilbagefald så bliv væk Puyol og slap af til næste sæson start.
Allez...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Alcantara »

Visca El Barca skrev:Puyol er ikke ude resten af saesonen. Laegen sagde at det er en pause mellem 6-8 uger, men hvis han kender Puyi ret, vil han vaere tilbage om 4-6 uger. Han kan potientielt vaere tilbage til semien i C.L.
Jeg er efterhånden blevet lidt pessimistisk på Puyols vegne, da han er kommet op i alderen og blevet mere skrøbelig. Jeg håber, at jeg tager fejl, men som emo siger, afhænger hans tilbagevenden af hans helbredelsesproces. Hvis denne ikke går som planlagt er det nok bedst, hvis man lader ham blive klar til næste sæson.

BarçaDK

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af BarçaDK »

Tror I, at Bartra gider at føde mine børn?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

BarçaDK skrev:Tror I, at Bartra gider at føde mine børn?
Nej. Men han vil have du føder hans? Har lige fået sms fra ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af BarçaDK »

Visca El Barca skrev:
BarçaDK skrev:Tror I, at Bartra gider at føde mine børn?
Nej. Men han vil have du føder hans? Har lige fået sms fra ham.
Den går ik, do. Jeg skal allerede føde Messis næste :roll:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Jamen så går du glip af Bartra.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af BarçaDK »

Visca El Barca skrev:Jamen så går du glip af Bartra.
Slelelelelf ikke! Han føder mit!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

Hvis han ikke spiller nu hvor Mascherano er skadet, så kan vi lige så godt sælge ham!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

iStokholm

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af iStokholm »

Nu hvor Bartra nærmest er den eneste tilbage i forsvaret, og derfor (måske) garanteret spilletid - er det problematisk at han nærmest ingen spilletid har fået før..

BarçaDK

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af BarçaDK »

Mallllllorca coming up! Yo time to shine, kiddo!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

English clubs Crystal Palace and West Ham are interested in signing Barcelona centre back Marc Bartra (22) on loan next season. [talksport]
Well, med mindre Bartra er garanteret mere spilletid, end han har fået i denne sæson, syntes jeg det
ville være en fin idé at låne ham ud en sæson. Så kan han få fast spilletid og gro nogle hår på brystet.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Culé »

FCBarcelonaChr skrev:
English clubs Crystal Palace and West Ham are interested in signing Barcelona centre back Marc Bartra (22) on loan next season. [talksport]
Well, med mindre Bartra er garanteret mere spilletid, end han har fået i denne sæson, syntes jeg det
ville være en fin idé at låne ham ud en sæson. Så kan han få fast spilletid og gro nogle hår på brystet.
Synes ellers at Bartra lader til at være den af de unge spillere der har trådt mest i karakter. Han havde et par uheldige episoder især i Bayern-kampene men ellers synes jeg at han har ageret sikkert - og så er pladsen han spiller heller ikke helt uvæsentlig mht hans fremtidsudsigter i klubben hvis man satser på at han på sigt skal være en ny Puyol. ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster