Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

måske du bare skulle holde dig til oldtrafford.dk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Hold kæft, jeg glæder mig til den dreng skifter. Så kan jeg slippe for at høre 40 nyheder om dagen om Neymar enten til Real eller Barca, eller at ens hans familiemedlems kat, som er fætter til en kost, der har ligget i et hus hos Neymars mosters eksmands ekskone, der er svigerinde til Neymars agent, der har hørt i en brandert, at Neymar har overvejet både Barca eller Real.
Billede

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

@ Brombi

Hvorfor? Du synes måske, det er sjovt at læse hele tiden, at den ene dag er han 100 procent Real Spiller, den anden dag er 100 procent Barca-spiller. Det er såmænd ikke klubberne, jeg er ude efter, men mere at pressen skal skrive 20 historier om ham hver dag. Sådanne transfersagaer synes jeg er dybt belastende at høre på. Ligesom Cesc til Barca, Sneijder til United osv osv.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

# 23 skrev:@ Brombi

Hvorfor? Du synes måske, det er sjovt at læse hele tiden, at den ene dag er han 100 procent Real Spiller, den anden dag er 100 procent Barca-spiller. Det er såmænd ikke klubberne, jeg er ude efter, men mere at pressen skal skrive 20 historier om ham hver dag. Sådanne transfersagaer synes jeg er dybt belastende at høre på. Ligesom Cesc til Barca, Sneijder til United osv osv.
Så lad dog vær' med at gå ind på artiklerne og læs dem? Simple as that?
Jeg holder mig primært til dr sporten, politiken sporten, bold.dk og tipsbladet.dk og jeg lader simpelthen være, med at gå ind på artikler som ikke interesserer mig.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... dsteq.html

Det lader til at han bedst kan lide Barca :grin:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Det kan godt være, at han skifter til real i sidste ende, men synes efter han har forlænget er begyndt udelukkende at tale positivt om barca bl.a. med at håbe de vandt i el clasico og roser Messi og siger han gerne vil spille sammen med ham og nu roser han Pique og Puyol. Ville ikke undre mig at Rosell har lavet en aftale med Santos om at han skifter til barca, måske ikke til sommer, men næste igen.

Jbninc

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jbninc »

Et skifte til sommer er måske ikke helt urealistiske, hvis der virkelig er hold i rygterne om David Villas mulige skifte til Liverpool. Altså, han har scoret fem mål i ligaen i denne sæson, hvilket mildest talt ikke imponerende. Dertil kan vi desværre nu skrive en lang skadespause på en angriber, der er 30 år gammel.

Skal man have penge for, ham er det nok til sommer, og så skal der med stor sandsynlighed indhentes en erstatning, der gerne skal have sine bedste år foran sig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alvaro (president Santos): "In 2014, Neymar will choose between Madrid, Barcelona and... Santos. No chance he'll leave earlier." [cope]

teemuss

Re: Neymar da Silva

Indlæg af teemuss »

jeg tør næsten vædde på han vælger barca fremfor RM :smile:

Fcbarcelona2009

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

Jeg er ret sikker på han skifter til Real madrid.
I sommer transferen, var Santos' præsident ude og rose real madrid for deres måde at forhandle på.
neymar udtalte at hans ynglings klub var real madrid. (han var også til prøve træning i real madrid som 13 årig)
en dag i oktober, skrev hele verdens presse at Real madrid og Santos var blevet enige om en 431 mil handel, som gælder fra sommer 2012. Real madrids læge, rejste til brasilien for angivelidt at lave lægetjek. der blev taget billeder af ham i lufthavnen. samme dag, var neymar i en hospital.

der er præsident valg i den her måned mener jeg nok det er. og HVIS at han fortæller, at han har solgt neymar til real madrid, hvem ville så stemme på ham? ingen.
og sjovt nok efter den dag, har neymar udtalt nærmest dag efter dag at barca er bedre, messi er verdens bedste, osv. og santos præsident har efter det kritiseret real madrid for deres måde at forhandle.

PR STUNT.

Fcbarcelona2009

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

Vi skal ikke regne med at se neymar i en barca trøje.
Hvis man følger hvad Santos' præsident og neymar har udtalt siden sommeren, er det ret tydeligt at en handel mellem Santos og Madrid er blevet lavet.

Neymar: Min ynglings klub er madrid( han har allerede været der til prøve træning, som 13 årig.)
Santos' præsident: Jeg vil rose madrid for deres forhandlings måde.

oktober måned, skriver hele verdens medier at en handel mellem dem for 431mil er sikkert.
En læge fra madrid rejser til brasilien, til en formodet læge tjek(billeder af ham i lufthavnen er blevet taget)
Samme dag bliver neymar set i en hospital.

der er præsident valg i den her måned i santos mener jeg nok, og hvis han udtaler at de sælger neymar, hvor mange stemmer for han så? nul.

Efter den episode:

Præsident: MAdrid forhandler dårligt

Neymar: barca er verdens bedste.

ikk fordi det neymar siger ikk er sandt, men han har udtalt stort set hver eneste dag.

Mon ikk Han skifter til madrid

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... boldq.html

Synes at han virker mere og mere til at have en personlighed, som kan passe til Barca :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg har kun set nogen få kampe med ham, men jeg synes ikke han har niveauet til Barcas start-11'er (endnu). Det er uden tvivl muligt i fremtiden.. Måske om nogen år, som Alvaro nævner, men ikke til sommer. Teknisk en af de bedste, men jeg mangler at se ham præstere i de facetter, som Barca praktiserer - genpres, flydende positionering, afleveringer etc.

Hans pris ligger vel efterhånden på 350-400 mio., hvilken til del skyldes en hype, og det er altså en vild pris for en spiller på hans alder - særligt med det backup katalog af unge spillere, som vi har rendende i La Masia.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Det lyder måske usandsynligt, men efter han den positive omtale fra neymar om barca - og hans åbenlyse lyst til at spille for os - gør at prisen sagtens kan skydes 50-100 mio kr ned.

teemuss

Re: Neymar da Silva

Indlæg af teemuss »

det forlyder han har sagt til pep at han skal bringe ham til barca. :smile: da de sagde tak for kampen i går,men om der er hold i de rygter tja det må guderne vide.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 95 gæster