Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Nej, men nu er det heldigvis ikke det sværeste at oversætte spansk til engelsk (eller dansk).
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Nej, men nu er det heldigvis ikke det sværeste at oversætte spansk til engelsk (eller dansk).
True true, det kunne dog være fedt hvis det var endnu mere nemt 8)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

På forsiden af El Mundo står der dette:

Bye bye Arsenal
Cesc Fàbregas abandonará el club londinense cuando finalice la actual temporada. Lo decidió tras perder casi todas las opciones de ganar la Premier ante el United

Det er vel ikke så svært at forstå? Jeg kan kun et par ord spansk, men man kan let se meningen i teksten.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Toure skrev:På forsiden af El Mundo står der dette:

Bye bye Arsenal
Cesc Fàbregas abandonará el club londinense cuando finalice la actual temporada. Lo decidió tras perder casi todas las opciones de ganar la Premier ante el United

Det er vel ikke så svært at forstå? Jeg kan kun et par ord spansk, men man kan let se meningen i teksten.
Det er vel også forståeligt. Nu har Cesc været rimelig loyal i 3-4 år overfor klubben, selvom storeklubber, hvor han har mulighed for at vinde trofæer er gode været ude after ham. Han har konsekvent aflivet rygterne og erklæret sin kærlighed til Arsenal, selvom de intet har vundet de sidste mange år. I år troede så alle at det skulle være Arsenals år, men igen skuffer de.

Jeg tror Arsene Wenger vil lade ham gå til sommer, og så kan en Ramsey eller Wilshere stille og roligt overtage efter Cecs. Cesc i Barca, det er sød musik i mine ører :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Jeg er splittet. Cesc er fantastisk, og passer som fod i hose i Barca, men han er dyr, og det er jo ikke til at vide, om han vil komme i vejen for JdS og Thiago - sandt nok, at vi ikke ved, om de bliver lige så gode, men det ville sgu også være ærgerligt at miste en ny Xavi/Iniesta, fordi vi skulle ud og bruge € 50 mio. De er ved at få en alder, hvor de skal køres ind på holdet, mens Xavi bliver ældre.

Det står mellem det sikre, men dyre, og det lidt mere usikre, men billige.

PS: Man kan jo altid bruge Google Translate til de spanske aviser. Det giver et rimeligt billede, hvis man oversætter til engelsk, når det bliver lidt sværere end turistspansk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Jeg er splittet. Cesc er fantastisk, og passer som fod i hose i Barca, men han er dyr, og det er jo ikke til at vide, om han vil komme i vejen for JdS og Thiago - sandt nok, at vi ikke ved, om de bliver lige så gode, men det ville sgu også være ærgerligt at miste en ny Xavi/Iniesta, fordi vi skulle ud og bruge € 50 mio. De er ved at få en alder, hvor de skal køres ind på holdet, mens Xavi bliver ældre.
Jeg ser Thiago som en Iniesta type end en Xavi type. Thiago er mere en effensiv midt, der er hurtig på fødderne og kan sætte sin direkte modstander af, ved at lave hurtige vendinger. Cesc er mere en Xavi type, en playmaker, der bygger spillet op, derfor vil Cescs ankomst ikke hæmme Thiagos udvikling IMO.

Jonathan minder lidt mere om Xavi og Cesc, det kan være at Cescs ankomst muligvis vil forsinke hvis ikke hæmme Jonathans udvikling.
Jeg tror dog sagtens man kan have Cesc og Xavi på holdet samtidig med at det ikke går udover Thiago og Jonathans udvikling, som er to meget meget store talenter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Visca El Barca skrev:Jeg ser Thiago som en Iniesta type end en Xavi type. Thiago er mere en effensiv midt, der er hurtig på fødderne og kan sætte sin direkte modstander af, ved at lave hurtige vendinger. Cesc er mere en Xavi type, en playmaker, der bygger spillet op, derfor vil Cescs ankomst ikke hæmme Thiagos udvikling IMO.

Jonathan minder lidt mere om Xavi og Cesc, det kan være at Cescs ankomst muligvis vil forsinke hvis ikke hæmme Jonathans udvikling.
Jeg tror dog sagtens man kan have Cesc og Xavi på holdet samtidig med at det ikke går udover Thiago og Jonathans udvikling, som er to meget meget store talenter.
Det har du naturligvis ret i, mht. Thiago, og jeg tænkte egentlig også mere på Jonathan, der vel er nærmest de to, typemæssigt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg ser Thiago som en Iniesta type end en Xavi type. Thiago er mere en effensiv midt, der er hurtig på fødderne og kan sætte sin direkte modstander af, ved at lave hurtige vendinger. Cesc er mere en Xavi type, en playmaker, der bygger spillet op, derfor vil Cescs ankomst ikke hæmme Thiagos udvikling IMO.

Jonathan minder lidt mere om Xavi og Cesc, det kan være at Cescs ankomst muligvis vil forsinke hvis ikke hæmme Jonathans udvikling.
Jeg tror dog sagtens man kan have Cesc og Xavi på holdet samtidig med at det ikke går udover Thiago og Jonathans udvikling, som er to meget meget store talenter.
Det har du naturligvis ret i, mht. Thiago, og jeg tænkte egentlig også mere på Jonathan, der vel er nærmest de to, typemæssigt.
True, det er squ en "tricky" situation synes jeg. Jonathan har ikke spillet særlig meget i år, kan ikke se han kan få meget spilletid i de resterende kampe i år, det er jo alle mere eller mindre vigtige kampe fra nu af. Hvis han skal have en reel chance for at bevise sit værd, så er det vel først til næste sæson han kan gøre det. Hvis vi så køber Cesc, skal rotere mellem Xavi og Cesc plus finde nogle "nemme" kampe hvor Jonathan kan får spilletid, det bliver lidt svært synes jeg..

P.S. Er det nogen der ved hvor mange penge vi skal sippe for at få Cesc til klubben? Det er lidt forvirrende synes jeg, en dag bliver han vurderet til 250 mio kr., så koster han over 400 mio den næste osv. osv. Jeg synes f.eks 400 mio er alt alt for mange penge for ham, vi skal højst betale 300 mio for ham (stadig mange penge).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Thiago minder mig mest om Deco som type. Han virker mere offensiv end Xavi og stadig mere en boldfordeler end Iniesta er. Med Xavi, Iniesta, Fabregas, Toure, Keita og Busquets bør førsteholdet være godt dækket ind på midtbanen. Vi kan altid låne Thiago og/eller Dos Santos ud til et andet spansk hold.

Phenomeno

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Phenomeno »

Elbarca skrev:Thiago minder mig mest om Deco som type. Han virker mere offensiv end Xavi og stadig mere en boldfordeler end Iniesta er. Med Xavi, Iniesta, Fabregas, Toure, Keita og Busquets bør førsteholdet være godt dækket ind på midtbanen. Vi kan altid låne Thiago og/eller Dos Santos ud til et andet spansk hold.
Det er mig en kæmpe gåde hvorfor vi ikke låner mere ud - der misunder man virkelig real... plus deres forhandlingskundskaber, de er helt fænomenale.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Phenomeno skrev:Det er mig en kæmpe gåde hvorfor vi ikke låner mere ud - der misunder man virkelig real... plus deres forhandlingskundskaber, de er helt fænomenale.
AAh jeg vil ikke sige de er gode. De lejer jo ikke direkte ud, de sælgere spillere for derefter at købe dem tilbage for dyre penge, fordi de har en købsoption. Det er jo ikke ligefrem gode forhandlingskundskaber, at man først sælger en spiller, forholdsvis billigt, for derefter at købe ham tilbage forholdsvis dyrt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Phenomeno

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Phenomeno »

Visca El Barca skrev:
Phenomeno skrev:Det er mig en kæmpe gåde hvorfor vi ikke låner mere ud - der misunder man virkelig real... plus deres forhandlingskundskaber, de er helt fænomenale.
AAh jeg vil ikke sige de er gode. De lejer jo ikke direkte ud, de sælgere spillere for derefter at købe dem tilbage for dyre penge, fordi de har en købsoption. Det er jo ikke ligefrem gode forhandlingskundskaber, at man først sælger en spiller, forholdsvis billigt, for derefter at købe ham tilbage forholdsvis dyrt.
Solgte Negredo for 15 mio, med en buyback option de første to sæsoner - genialt, det er bedre end at låne ud, hvis man ikke vil have ham hjem skal man ikke gøre noget, hvis man vil kan man bare føre pengene tilbage.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

[quote="Phenomeno"Solgte Negredo for 15 mio, med en buyback option de første to sæsoner - genialt, det er bedre end at låne ud, hvis man ikke vil have ham hjem skal man ikke gøre noget, hvis man vil kan man bare føre pengene tilbage.
[/quote]

Ja men de betalte meget mere end de solgte en Granero for, bare et eksempel. Jeg synes ikke Reals ledelse er det bedste eksempel, hvis man skal udpege en god ledelse med gode forhandlingsevner :)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Er meget enig i at vi burde leje enten Thiago eller Jonathan ud, ligesom vi burde leje Assulin ud de næste to år.

Det virker underligt at, stik modsat alle udmeldinger de senest måneder, Cesc nu vil skift pga en kamp.
Men forudsat det ikke er en and, så er det rigtig godt nyt, og så har vi jo vores stjerne indkøb til næste sæson.
Med Iniestas spil på det seneste, så kan han faktisk sagtens tage en del kampe på venstrefløjen, så er der plads til alle.
Hvis vi skal have talenterne i spil på midten, så kan vi jo evt. også sælge Keita. Han har haft en god sæson, og kunne måske også skæppe lidt i kassen til et dyrt Cesc køb.

Phenomeno

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Phenomeno »

ladislau skrev:Er meget enig i at vi burde leje enten Thiago eller Jonathan ud, ligesom vi burde leje Assulin ud de næste to år.

Det virker underligt at, stik modsat alle udmeldinger de senest måneder, Cesc nu vil skift pga en kamp.
Men forudsat det ikke er en and, så er det rigtig godt nyt, og så har vi jo vores stjerne indkøb til næste sæson.
Med Iniestas spil på det seneste, så kan han faktisk sagtens tage en del kampe på venstrefløjen, så er der plads til alle.
Hvis vi skal have talenterne i spil på midten, så kan vi jo evt. også sælge Keita. Han har haft en god sæson, og kunne måske også skæppe lidt i kassen til et dyrt Cesc køb.
Vi har jo ikke BRUG for cesc. Vi har brug for en venstrefløj - ikke endnu en midtbane. Det ENESTE der mangler i truppen er en stærk LW - eller bænk Henry og se hvordan Pedro/Bojan/Gai kan klare den, men tror ikke de har samme potentiale som Agüero

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster