Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

klogfyr skrev:Jeg kan kun sige, at mediernes definition på få timer og min definition er voldsomt divergerende i denne sæson.
Et år består også af timer. Ret mange. På sin vis er alt et spørgsmål om sekunder.

Man bliver så cirkus-træt.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Kan vi ikke godt snart købe en fucking spiller. ER TRÆT..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jep det er virkelig trættende. Det virker til at man går mere op i at spare penge end forstærke holdet. Men smid nu bare de skidt penge på bordet og få dem hentet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Synes man må vælge, enten bliver vi nummer 2 i ligaen at best.. Og ryger tidligt i CL. Ellers smider man de fucking penge. Er så bange for vi ender med Dølle på den kant. Han er god nok når han gider.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Okay Umtiti, Denis, Marlon, Semedo var gode nok køb. Resten er jeg virkelig ikke så sikker på..

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Muddi12345 »

Hvad tænker i om en som De Bruyne? 26 år, målfarlig og pasningsstærk.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

At han ikke kan købes...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Enig i Piquenbauers vurdering. Han er en nøglespiller i City, og det er altså ikke den nemmeste klub at handle med.

Jeg er dog rigtig stor fan af ham. Han er virkelig god, og lidt undervurderet. Problemet, hvis ikke han skal spille central midt, er bare, at han er venstrebenet. Men hvis man mener Coutinho skal spille CM, så kan Brunye det i hvert fald også.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Muddi12345 »

Ialocin skrev:Enig i Piquenbauers vurdering. Han er en nøglespiller i City, og det er altså ikke den nemmeste klub at handle med.

Jeg er dog rigtig stor fan af ham. Han er virkelig god, og lidt undervurderet. Problemet, hvis ikke han skal spille central midt, er bare, at han er venstrebenet. Men hvis man mener Coutinho skal spille CM, så kan Brunye det i hvert fald også.
De Bruyne er højrebenet.
Men ja, det kan godt være i har ret. Men det er værd at forsøge synes jeg. Måske rakitic plus nogle penge oveni kunne hjælpe.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Ikke Fan er De Bruyne. Synes han er for sløv og tung til at kunne udfylde en rolle på barcas mandskab.. Vi skal have nogle vævre spillere ind, som kan udfordre og gøre tingene farligt hver gang! Det er selvfølgelig en svær opgave, men mon ikke vi får Dembelé.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

denisasllani98 skrev:Ikke Fan er De Bruyne. Synes han er for sløv og tung til at kunne udfylde en rolle på barcas mandskab.. Vi skal have nogle vævre spillere ind, som kan udfordre og gøre tingene farligt hver gang! Det er selvfølgelig en svær opgave, men mon ikke vi får Dembelé.
På Iniestas plads som den mest fremskudte af midtbanespillerne, ville de Bruyne være vild for os, da han også arbejder godt uden bold og har et godt overblik og også bidrager meget med sin bevægelighed.

Som kantspiller er jeg enig i, at han ikke vil være optimal, men han kan også dække den plads akkurat som Ini gjorde det i hans storhedstid.

Men de Bruyne vil blive en vanvittig dyr spiller. Ham slipper City sgu ikke, tror jeg desværre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Sergenten »

Er det kun mig der ikke helt forstår de typer man arbejder med til CM-pladsen? Coutinho og Eriksen er jo begge OMC'er og giver ikke meget mening at tænke ind som CM'er. Her giver Seri bedre mening. Iniesta, som de skal afløse, er jo ikke længere en offensiv midt, men i langt højere grad en teknisk central midt. Find sådan én, Barca, det er det, vi har brug for.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Nu er rygterne, at PSG betaler 200 mio. euro plus Lucas Moura for Mbappé og Fabinho.

Gad vide, hvor sur Neymar nu bliver, nu hvor han mister en af sine brasilianer-venner og en af sine bedste venner i Lucas Moura.

Areola
Aurier/Meunier - Marquinhos - Silva - Kurzuwa
di Maria - Fabinho - Verratti - Neymar
Mbappé - Cavani

Sindssygt hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:Nu er rygterne, at PSG betaler 200 mio. euro plus Lucas Moura for Mbappé og Fabinho.

Gad vide, hvor sur Neymar nu bliver, nu hvor han mister en af sine brasilianer-venner og en af sine bedste venner i Lucas Moura.

Areola
Aurier/Meunier - Marquinhos - Silva - Kurzuwa
di Maria - Fabinho - Verratti - Neymar
Mbappé - Cavani

Sindssygt hold.
Ok - reality er at di maria, fabinho, aurier er sub top klasse
Mbappe er lotto kupon
Cavani er vel på niveau lige under alexis ..

Ikke så sindsygt emdda, ok men ikke sindssygt hold.. ath. Mad er bedre
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:Nu er rygterne, at PSG betaler 200 mio. euro plus Lucas Moura for Mbappé og Fabinho.

Gad vide, hvor sur Neymar nu bliver, nu hvor han mister en af sine brasilianer-venner og en af sine bedste venner i Lucas Moura.

Areola
Aurier/Meunier - Marquinhos - Silva - Kurzuwa
di Maria - Fabinho - Verratti - Neymar
Mbappé - Cavani

Sindssygt hold.
Ok - reality er at di maria, fabinho, aurier er sub top klasse
Mbappe er lotto kupon
Cavani er vel på niveau lige under alexis ..

Ikke så sindsygt emdda, ok men ikke sindssygt hold.. ath. Mad er bedre
di Maria i topform er en verdensklasse spiller. 2013/2014 di Maria var en af verdens bedste spiller.

Fabinho er en knalddygtig tovejsspiller. Aurier er en dygtig aggressiv back. Skør, men dygtig.
Mbappe er stadigvæk et talent, men når du som 18-årig kan lege rundt med et bundrutineret Juventus-hold med nogle af de mest snue defensive spillere, så er du noget special.
Cavani er en røvfarlig angriber. Brænder en del, men er fantastisk god til at komme til chancer.

Du behøves ikke at have et hold af lutter verdensstjerner for at være et sindssygt hold. Den trup, jeg skrev der er en god sammenblanding af verdensklasse talent, hårdtarbejdende folk i Verratti, di Maria og Fabinho, x-faktor i Mbappé og Neymar, den hårdtarbejdende angriber og gode spilstation i Cavani, lederen i Silva, playmakeren i Verratti.

At hævde at Atletico er bedre er noget sjovt. De er en bedre sammenspillet hold, da de har spillet sammen i mange år, men rent talentmæssigt kan de ikke hamle op i mod PSGs.
Senest rettet af MessiPogba tirs aug 22, 2017 12:04 am, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster