Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Sort Kaffe skrev:
Tello skrev:Hvorfor gik vi egentlig ikke bare efter Jorginho og Seri?

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hvorfor signede vi ikke Jorginho og Seri med det samme i stedet for enten Dembele eller Coutinho? Det er to for ens pris og lidt til overs, så vi kunne betale det, der skal til for at sikre os den anden med det samme.

Det her transfervindue bringer dårlige minder frem fra da ledelsen gennem langtrukne forhandlinger prøvede at presse Mallorca på deres pris på sølle 3 mio. euro for Ascensio for at se Madrid løbe med ham til sidst. I mellemtiden hentede vi Douglas for 4 mio. euro...
Det er vildt at selv et ikon som Xavi har været ude og lovprise Seri som at have Barca-DNA, og som værende en spiller, der ville passe perfekti ind i systemt, uden at klubben faktisk lyder til at overveje ham. Hvor ville jeg gerne være fluen på væggen til deres møder om transfers.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Fra BarcelonaDk
Ifølge det spanske nyhedsmedie El Mundo Deportivo, er Julian Draxler så utilfreds med tilværelsen i det franske, at han har anmodet om at blive solgt allerede i dette transfervindue. Disse forlydenheder vil uden tvivl vække interessen hos både Arsenal og Liverpool, som begge var interesseret i den tyske offensivspiller inden han blev solgt til PSG. 

Men ifølge El Mundo Deportivo er den 23-årige Draxler ikke interesseret i at skifte til England, da han udelukkende går efter at komme til Camp Nou og Barcelona. 
Flere medier i Spanien og Frankrig beretter, at Julian Draxler allerede skulle være blevet tilbud til Barcelona.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Meh...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Draxler, please no...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Hans agent har heldigvis været ude og benægte det. Han er ikke til salg, og vil gerne blive.

Med hensyn til Dembele og Coutinho, så tror jeg næsten ikke engang at vi prøver. Giver den 2%, for så at give Dortmund og Pool skylden, for at det gik i vasken. Hvad rotten tænker på og overvejer med pengene, tør jeg ikke tænke på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror nærmere vi prøver at presse dem men i sidste ende betaler vi alt hvad de vil have. Det var tydeligvis det der skete med paulinho og sådan ender det sikkert også med de to...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Jeg er spændt på, hvad det ender med. Da spillerne gjorde oprør, var jeg sikker på, at der ville falde en hurtig afklaring. Nu tror jeg ikke, der falder en afklaring før den sidste dag i vinduet, hvad end de beholder dem eller ej. For hver dag vokser presset på Bartomeu, så tiden arbejder for Dortmund og Liverpool, og de kan kræve en absurd pris for dem. Har Bartomeu nosserne til at sige nej og walk away? Det ville være det finansielt bedste at gøre, men det ville føre til en lose-lose-lose-lose situation. Lose for barca, da de ikke får de nødvendige forstærkninger. Lose for Bartomeu, da han ville stå endnu svagere ift. mistillidsvotummet. Lose for Dembélé og Coutinho, da de nu er mægtig upopulære i deres klubber. Lose for Liverpool og Dortmund, da de ville stå tilbage med 2 utilfredse spillere, og den usikkerhed det medbringer, selvom de lige nu virker til at være okay med det.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Ledelsen i Liverpool har lige været ude og sige at Coutinho ikke skal nogen steder.'
Vi ender med ingen ting.. Tak til vores totalt inkompetente lorte ledelse..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Vores ledelse kunne sikkert ødelægge en hel aften med Jessica Alba liggende klar i det frækkeste lingerie og sende hende hjem, fordi man hellere vil se De Unge Mødre i fjernsynet.

Jeg får lyst til at smadre min computer, hver gang jeg kommer i tanke om rottefjæs er vores præsident. Hvad har vi gang i?

Skulle ikke undre mig, at vores såkaldte transferteam er en flok arrogante røvhul, som tror, at bare fordi man kommer fra BArcelona, så lægger alle klubber sig ned for dem og lader dem tage deres bedste spillere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Det er jo helt sindssygt så dårlige vi er til at handle..... Så hent dog Troels Bech...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Som tidligere nævnt, så er zorniger, Hany og Bech først til salg om 3 år.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Fuck vores ledelse! Og et stort fuck til medierne. De sportsjournalister må have et meget nemt job i øjeblikket.

Eksempel;
According to official sources, the club has given up on purchasing Coutinho and Démbéle during this summer's transfer window, due to their respective clubs making demands that go way beyond what the club is willing to offer.
Unhappy with his situation in his club, Guangzhou Evergrande, Robinho is now hoping to follow Paulinho in a move that'll bring him back to La Liga. The board is considering this option and considering paying Robinho's buyout clause and play him as an offensive winger for the 2017/18 season, until a permanent solution is found. This would give the board a full year to find a suitable replacement and an offensive midfielder, according to a source close to the board.
Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

#LFC have immediately rejected a third bid from #FCB for Philippe Coutinho of €125 million.
De sælger ikke, FSG står fast. Der skal et absurd højt beløb til. Mere end 150.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
#LFC have immediately rejected a third bid from #FCB for Philippe Coutinho of €125 million.
De sælger ikke, FSG står fast. Der skal et absurd højt beløb til. Mere end 150.
Fuck dem. Hvor er de latterlige. Kan godt være de prøver at fremstå som en stor klub men store klubber sælger utilfredse spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster