Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

130 mil euro, altså Næsten en milliard kr. (975 mil kr.) for Dembele, det er fuldstændig vanvittigt!!!! :eek: :-o Det er han slet ikke værd, ja han har et kæmpe talent, men det er jo ikke Messi-Ronaldo talent.

Men på den anden sige, så er marked jo sprunget i luften, og det er sidst i transfervinduet og vi mangler forstærkninger.
Så HVIS Valverde virkelig tror på Dembele og mener han vil passe perfekt ind, og vi har pengene, så synes jeg vil skal gøre det, selv om det er alt alt for mange penge for ham! :roll:

Eller så skal vi sænke vores ambitioner og have som mål kun at vinde CDR og måske Ligaen, bare se hvor langt vi kan nå i CL, og så ikke købe flere spiller, jo måske en kontrollerende CM som fx. Seri, Jorginho eller Torreira, og gemme resten af pengene til næste sæson. For hvis vi ikke forstærker os mere, så synes jeg ikke helt vi kan have som mål at vinde alle tre turneringer.

Men selv om vi skulle købe Dembele og Coutinho, så tror jeg stadig ikke vi vinder Ligaen og CL, men så synes jeg godt vi kan have det som mål.
Senest rettet af Drake tors aug 10, 2017 2:10 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

100 mio. euro plus 30 mio. euro i variabler kunne være en mulighed. 100 mio. euro for Dembele er voldsomt, men jeg tror ikke, at priserne falder næste sommer. Mht. Coutinho kunne 110 mio. euro plus 30-40 mio. euro variabler være en mulighed. Det er mange penge, men jeg tror ikke, at man kommer udenom sådanne beløb, hvis man skal have de store navne. Alternativet er, at man fuldkommen dropper køb.

Lige meget hvad er ledelsen taberen i det her. Køber de ikke og det går dårligt, vil de blive klandret. Køber de og betaler de priser, vil de blive kritiseret for at være dårlige i forhandlinger.

FCBSOCI
Indlæg: 2497
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1213 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

batistuta skrev:Hvad fanden venter vi på? Ham vil jeg hellere have end Coutinho!
Det er jo meget godt, at han kan købes fri. Men det kræver vel, at han vil til Barca - og det tvivler jeg på?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg siger hent dembele og stop. Så har vi fået dembele og ca 90 mio for ney. Vi står svagere men vi har fået et kæmpe talent ind og en god gang penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Det er en fuldstændigt syg udvikling med de priser. Måske irrationelt, men jeg føler antipati overfor Neymar og føler, at han personificerer alt det negative ved den udvikling vi ser. Der er ikke meget klubånd tilbage, det er feterede playboys der skal pleje deres hår og twitter. Er bitter over at se en udvikling, som jeg ser dræbe charmen ved klubfodbold. Jeg håber faktisk at ledelsen siger nej til de sindssyge priser. Dembele er ikke 1 mia værd. Så hellere at de ikke køber. Brug 200 mio på de bedste scouts og ungdomstrænere i verden og byg la masia op igen. De spillere som har givet mest glæde, og som er blevet i klubben, er kommet op ad den vej og symboliserer Barca. Gider ikke overbetalte lejesoldater i dette transfervindue

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Gerard Romero mener at vide at Real går hårdt efter Dembele nu.

Som jeg ser det så kan de ikke slå os. Vi har pengene, han vil blive starter og han elsker barca. Og det tror jeg egentlig godt Real ved men hvis de kan få os til at bruge 20 mio mere så vil det være godt for dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

Brug de 220 mio. på at få nedbragt gælden. Så er der vel ikke meget tilbage der? Og så brug den nuværende trup i denne sæson.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Den går ikke. Barto SKAL simpelthen have en spiller ind ellers er der en reel risiko for at det ender med et valg...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg hælder også allermest til, at man dropper købene. Det vil gå ud over Messis sidste år i Barca, men klubben har vundet så meget, at man godt kan have nogle mindre gode sæsoner. Brug dem på gælden eller Camp Nou.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Holy fuck. Dembele er ikke taget til træning i dag. Han er bare blevet væk. Og det kommer officielt fra klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Den går ikke. Barto SKAL simpelthen have en spiller ind ellers er der en reel risiko for at det ender med et valg...
Og hvad så? Han skal ikke købe en spiller for redde sin egen røv som klubpræsident. Han kunne passende gå forrest og vise, st ingen individ er større end klubben. Så må medlemmerne tale.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Asensio for 72 mio og Isco på fri, så kører det!

Med de priser der bliver snakket om, så det ligefør jeg foretrækker at satse på Deulofeu og Denis. Med mindre de virkelig tror Dembele passer ind.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

#bvb coach Bosz at the presser: "Dembele wasn't at training today. I have no idea why he wasn't there. We tried to reach him but couldn't"

Bosz: "I talked to Dembele yesterday. He told me he was in Paris with his friends. He did not mention anything about a transfer."
Vi kommer til at se meget mere af den slags i fremtiden. Spillerne bliver nødt til at gå ekstremt langt for at få transfers igennem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Den går ikke. Barto SKAL simpelthen have en spiller ind ellers er der en reel risiko for at det ender med et valg...
Og hvad så? Han skal ikke købe en spiller for redde sin egen røv som klubpræsident. Han kunne passende gå forrest og vise, st ingen individ er større end klubben. Så må medlemmerne tale.
Med et mistillidsvotum lige rundt om hjørnet så skal du nok se at han hellere vil forsøge at hente en spiller end "vise vejen".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Lover ikke godt for Dembeles karakter. 1 mia, nej tak. Forkælede lejesoldat, du har kraftsparkemig at møde på arbejde. Helt uenig i, at spillerne er nødt til den slags. Hvis det er udviklingen, så er det for mig blot endnu et lod. Den slags skal fandme have et los i røven.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster