Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er lidt det der er problemet. Hvis man ser på vores andre mål (i medierne i hvert fald) så kan martinez (frikøbs), paulinho (frikøbs), seri (de vil have 40 mio/misforstået som frikøbs) købes. Dortmund har desuden ikke rigtigt lukket muligheden for dembele men derimod sagt at han vil koste kassen mens mbappe også burde være til at købe.

Der er dog ikke rigtig noget der tyder på at pool vil sælge coutinho (benægter det konstant) og "juve" udtalte i går at dybala bliver.
Vores præsident sagde også at Neymar blev..
Det er jo noget helt andet?
Hvordan det? Har Dybala ikke en frikøbsklausul?
Det tror jeg ikke. Der er lidt rygter der siger det men ikke noget man rigtigt kan være sikker på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Hvad sker der med vores frikøbsklausuler i forhold til RM?
Men ok, så snup da Gomes for 100 mio euro..
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING: @FCBarcelona are rivalling @Arsenal for Monaco star Thomas Lemar, Sky Sports News understands.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Breaking: Barcelona har snart købt alle tænkelige spillere i verden...
Men Lemar ville også passe mig fint. I stedet for Dembele måske.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvis Couthinho ikke er en mulighed alligevel, som det ikke tyder på.

Kunne så så ikke hente Dembele og Mbappe selv om det bliver vanvittigt dyrt? De er måske nok dem der er "lettes" at få i forhold til at de ikke spiller i en af de største klubber. Eller er det overkill?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Drake skrev:Hvis Couthinho ikke er en mulighed alligevel, som det ikke tyder på.

Kunne så så ikke hente Dembele og Mbappe selv om det bliver vanvittigt dyrt? De er måske nok dem der er "lettes" at få i forhold til at de ikke spiller i en af de største klubber. Eller er det overkill?
Synes de priser der nævnes for Mbappe er hjernedøde, hans relativt korte karriere in mente.

Ved godt hans udgangspunkt oprindeligt var venstrekant, men han var da udelukkende striker i deres 4-4-2 sidste år, ik?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Champione skrev:
Drake skrev:Hvis Couthinho ikke er en mulighed alligevel, som det ikke tyder på.

Kunne så så ikke hente Dembele og Mbappe selv om det bliver vanvittigt dyrt? De er måske nok dem der er "lettes" at få i forhold til at de ikke spiller i en af de største klubber. Eller er det overkill?
Synes de priser der nævnes for Mbappe er hjernedøde, hans relativt korte karriere in mente.

Ved godt hans udgangspunkt oprindeligt var venstrekant, men han var da udelukkende striker i deres 4-4-2 sidste år, ik?
Jo han spiller front angriber, men ender meget tit på venstre kanten, så det er han slet ikke udvandt med at spiller der.

jeg synes også at den pris der nævnes på Mbappe er hjernedød!! Men i forhold til hvordan markedet har udviklet sig, og der ikke er særlige mange spillere til rådighed der kan forstærke os, så synes jeg næsten vi skal slå til hvis vi har råd til det. Men så kan han også spille for og på topniveau i de næste 14 år, hvis altså han kan udfyldt sit talent, det samme med Dembele. Det er selvfølgelig en KÆMPE sats, men hvad de har vis ind til videre, så er jeg i hvert fald ikke tvivl om de kan udfylde det.

Udover det så vil Mbappe vel også kunne overtage for Suarez når han skal erstattes, da han naturligt er front angriber, det er også en mulighed. Men ellers lyder det farligt nok med Mbappe på venstre kant, og Dembele på højre kant når Messi ikke spiller der :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Mbappé er også den spiller, jeg helst så vi købte, men satme ikke for 180 mio, ikke engang 150m. 100-120m, hvor en god bid er klausuler, kan jeg gå med til, fordi vi er i sådan en dårlig forhandlingssituation, men det er også grænsen for mig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
BREAKING: @FCBarcelona are rivalling @Arsenal for Monaco star Thomas Lemar, Sky Sports News understands.
Lemar er en teknisk dygtig spiller, men er han ikke en lidt for traditionel kantspiller fremfor wingtype, som jo reelt set er det, vi har brug for? Lemar ligner for mig mere en spiller, der søger baglinjen og slår den indover. Det er just ikke i vores ånd - slet ikke med vores dværge in mente.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

SkySport i England - skriver at Coutinho opfordrer Liverpool til at lukke en handel med os, da han gerne vil afsted..

---------------------------------------
Barca is my religion!

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Der er tale om at Manchester United har budt 40m på Sergi Roberto og udløst hans frikøbsklausul. Av, det håber jeg fanme ikke.

Billede

Ialocin
Indlæg: 742
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Parla skrev:Der er tale om at Manchester United har budt 40m på Sergi Roberto og udløst hans frikøbsklausul. Av, det håber jeg fanme ikke.

Billede


Det ville gøre mig mere ked af det end, da Neymar forlod os.

Jeg har meget stor tiltro til Sergi Roberto på midtbanen i den kommende sæson. Det kræver bare, at han får tillid fra Valverde.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Sergi Roberto blev og kæmpede, da ingen troede han nogensinde ville slå igennem for os. Efter sit gennembrud på backen sidste år, kan han nu se frem til at skulle spille på sin yndlingsposition, og jeg tror han muligvis kan sætte sig på en af de to midtbanepladser i denne sæson. Jeg håber i hvert fald! Kan på ingen måde forestille mig, at han overhovedet overveje at skifte, med mindre Valverde ikke tror på ham.

Og se så at få hævet de frikøbsklausuler!!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Skydefinten skrev:Hvad sker der med vores frikøbsklausuler i forhold til RM?
Men ok, så snup da Gomes for 100 mio euro..
Billede
Der er plads til forbedring...


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Mbappé og Dembele til de priser der nævnes vil være idiotiske køb. De er stadigvæk "kun" talenter, og endnu ikke etablerede. Vi har set det mange gange, hvordan kæmpe talenter alligevel ikke bliver til noget. Talenter køber man simpelthen ikke for i nærheden af 100 mil - så må klubben rykke hurtigere, og hente dem før.
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster