Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

De tre spillere ville nok koste omkring €250 mio, hvorfor salget af Neymar nærmest kan finansiere det hele. Jeg vil samtidig hellere have Seri, Coutinho og Dembele end Neymar alene.
Ja det tror jeg er et godt estimat. Og så martinez for 32 og så har vi også opbrugt det oprindelige budget.

Om jeg hellere vil have dem end neymar alene er svært at sige. Men jeg synes i hvert fald at man forsøger at vende en skidt situation til noget positivt. Og de spillere giver os en masse muligheder.

Og så skal der forresten sælges en masse!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10796
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Ok så martinez, coutinho, dembele og seri. Shit.
Hvis det sker, skal vi satme da også til at få afskibet nogle spillere, ellers ligger vi jo nærmest inde med 3 hold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Arda, verm, munir, douglas og så er der spillere som kan udlejes (samper, marlon). Det er minimum. Andre kunne også ryge med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Arda, verm, munir, douglas og så er der spillere som kan udlejes (samper, marlon). Det er minimum. Andre kunne også ryge med.
Det staves André :razz: :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Vi har virkelig meget lort i den nuværende trup. Vi har vitterligt flere spillere, der ville have problemer med at komme på holdet i Celta Vigo.

Vi skal blive bedre til at sælge skidtet fra, da vi har en tendens til at give dem to sæsoner for meget i klubben.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvis vi køber Martinez, Coutinho, Dembele og Seri

Jeg synes vi skal sælge:

Arda, Rafinha, Verm, Douglas, Rafinha og Gomes eller Rakitic.

Udlån:

Munir og Marlon
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Vi har eftersigende afvist et stort bud på Andre Gomes tidligere. Det var angiveligt Man Utd som boed på ham. Jeg tror ikke vi saelger ham.

Men de andre kunne godt ryge ud. Der var desuden snak om Rafinha til Arsenal. Jeg tror vi saelger ham for de 35 Mio euro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Men er Seri en opgradering? Vi har allerede så mange midtbanespillere, alt for mange. Med mindre vi køber fra øverste hylde, så synes jeg slet ikke vi burde hente nogen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ved det ærlig talt ikke men han har en anden profil end dem vi har (kontrollerende)...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

såvidt jeg kan forstå på MD's artikel er der en klausul i hans kontrakt, der gør, at vi kan købe ham for 25 millioner euro.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1595
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 175 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:såvidt jeg kan forstå på MD's artikel er der en klausul i hans kontrakt, der gør, at vi kan købe ham for 25 millioner euro.
Var det tilfældet, var han nok allerede røget.
Monchi var efter ham tidligere på sommeren, men gik i vasken.
RAC melder desuden at Juve skulle være klar til at indgå forhandlinger, hvis Gomes eller Rafinha indgår i handlen.
Men medierne skyder virkelig med spredehagl ift nye folk.
---------------------------------------
Barca is my religion!

PuyolErGud
Indlæg: 10796
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Champione skrev:
Raman93 skrev:såvidt jeg kan forstå på MD's artikel er der en klausul i hans kontrakt, der gør, at vi kan købe ham for 25 millioner euro.
Var det tilfældet, var han nok allerede røget.
Monchi var efter ham tidligere på sommeren, men gik i vasken.
RAC melder desuden at Juve skulle være klar til at indgå forhandlinger, hvis Gomes eller Rafinha indgår i handlen.
Men medierne skyder virkelig med spredehagl ift nye folk.
Klausulen er at VI, Barcelona, kan købe ham for 25 millioner euro. Prisen for andre ville være anderledes. Hvis en sådan klausul selvfølgelig eksisterer.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Om Seri er god nok er svært at sige, men han er jo den kontrollerende midtbanespiller, som jeg stadig synes vi mangler. Han er stadig ung, haft en fantastisk sæson hos Nice, og kan vel næsten kun blive bedre?
Køber man Martínez, Dembélé, Coutinho og Seri, så vil jeg sige det er mere end godkendt. Det betyder så også, at vi har en latterlig stor trup, og vi i den grad skal have solgt ud. Vermaelen, Rafinha, Douglas, Turan burde blive solgt, men bliver det nok ikke, og så Munir. Vi lejer Marlon ud.

Truppen næste sæson: Ter Stegen, Cillesen, Semedo, Vidal, Umtiti, Pique, Mascherano, Martínez, Alba, Digne, Busquets, Samper, Rakitic, Seri, Gomes, Iniesta, Coutinho, Roberto, Denis, Suarez, Messi, Paco, Dembele. Så kan man bruge Aleñá af og til.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Efter Lallana skade, der skulle holde ham ude i fire måneder, er det nu mere tvivlsomt, om vi får Coutinho. Hvor er det uheldigt med tidspunktet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hvorfor vil man koebe Seri. Det forstår jeg ikke rigtig. Vi har en masse midtbanespillere. Han er ikke bedre end dem vi har i forvejen. En anden type, måske, men hvorfor ikke teste en mand som Samper på den position. Coutinho, Dembele og Inigo fostår jeg, og her skal det også stoppe.

Koeber vi disse 3, er vi oppe på 5 nye spillere i dette transfervindue. Og så kan man give egne talenter chancen.

Jeg håber desuden at det bare er rygter omkring Umtiti. Hvis Valverde virkelig kasserer han, og det er derfor Inigo er hentet, så starter han med stor minus hos mig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster