Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NEJ til Christiano

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:Mener nu at have set Ronaldo i ren frustration, sparke en spiller fuldstændig uprovokeret over benet ved en indkastsituation for et par uger siden. Men ja, Rooney er da bestemt mere voldelig.
Ja, Dawson fra Tottenham. Det var bare ikke farligt. Det var Rooneys.

Jbninc

Re: NEJ til Christiano

Indlæg af Jbninc »

Flax_Generous skrev:
Jbninc skrev:Mener nu at have set Ronaldo i ren frustration, sparke en spiller fuldstændig uprovokeret over benet ved en indkastsituation for et par uger siden. Men ja, Rooney er da bestemt mere voldelig.
Ja, Dawson fra Tottenham. Det var bare ikke farligt. Det var Rooneys.
Nej jeg tror såmænd heller ikke Dawson frygtede for sit liv. Det rykker dog ikke ved Ronaldos usportslige optræden, i en tid hvor han ikke har den succes som nogen måske havde forventet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

DRAMA!!!!!!!!!!!!
Rafael Marquez stemte på C. Ronaldo foran Messi og Xavi i afstemningen til FIFA World Player of the Year. Til gengæld stemte George Dublin, anføreren af Antigua & Barbuda, på Messi, mens Iker Casillas stemte på Samuel Eto'o.

Se den fulde liste her.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Hvorfor i alverden har Nuno Gomes stemt på Ruud van som nr 1 og Didier Drogba som nr. 2? Ha ha.. Old fart.
#jesuisSheep

Toure

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Toure »

Er der nogen der kan give mig linket til hvor i kan se hvilken spiller der stemte på hvem?

På forhånd tak.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:DRAMA!!!!!!!!!!!!Se den fulde liste her.
#jesuisSheep

kokkemand

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kokkemand »

ja jeg så heller ronaldo end ribery :-)
han er bedre fordbold spiller og trøje salget ville være stort :-)

Toure

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Toure »

Tak for det :lol:

For Cameroon stemte Rigobert Song. På hans førsteplads står der: invalid vote :lol: . (han må altså have stemt på Eto'o)

tonnyle62

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af tonnyle62 »

Valencia C.F. skrev:Hej allesammen..

Jeg synes helt klart at vi skal få fat i Cristiano Ronaldo...
Det er lige meget om det bliver i år eller næste år..
Men..
Vi skal bare en dag have ham til at løbe op og ned af vores fløje..
Jeg er sikker på at han vil blive et hit i FC Barcelona trøjen med nr. 7 på ryggen!

Hvad synes i, til det foreslag.?

Venlig Hilsen en stor Cristiano Ronaldo fan (Samt selvfølgelig Barca fan..)

syntes ikke vi skal have ham pga. jeg synes Barca skal have forskellige spillere med forskellige spille stile.
- men det er jo bare min mening

tonnyle62

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af tonnyle62 »

men synes ronaldo er en sjov spiller!

f.eks. på et tidspunkt er der en spiller der river ronaldo i trøjen og ronaldo spørger: vil du have min trøje?(fra en film på yourube)

og da han tog Rooney på røven :roll: gay

F.C. Barcelona

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af F.C. Barcelona »

C. Ronaldo skal så absolutt ikke til Barca, han skal til Real der stygge spillere som han hører hjemme. Vi har ikke bruk for slike personer i Barca, ville ikke engang kjøpt ham for 10 millioner (i så fall kjøpt ham og solgt ham dagen efter med god profitt!). Han er en person som potensielt kan være meget skadelig for både klubbens omdømme og lagmoralen. Så nei takk, kjøper hvilken som helst annen spiller fremfor ham.

Toure

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Toure »

Nu er det sådan at 10 millioner ikke er særligt meget i fodboldverdenen...

Rivaldo10

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rivaldo10 »

Man kan ikke løbe fra, at C. Ronaldo er en god spiller, men fra at ville have ham på holdet, er der altså lang vej, selvom en offensiv bestående af ham, Eto'o og Messi godt kunne blive farlig....

Jeg håber lidt, at Rosell henter ham, hvis han bliver valgt til præsident i 2010, bare for at pisse Franco Madrid af.

F.C. Barcelona

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af F.C. Barcelona »

Toure skrev:Nu er det sådan at 10 millioner ikke er særligt meget i fodboldverdenen...
He he, var nå langt ifra det som var poenget, og hvis du leser det jeg har skrevet i parantes så forstår du kanskje....

F.C. Barcelona

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af F.C. Barcelona »

FC. Barcelona skrev:Man kan ikke løbe fra, at C. Ronaldo er en god spiller, men fra at ville have ham på holdet, er der altså lang vej, selvom en offensiv bestående af ham, Eto'o og Messi godt kunne blive farlig....

Jeg håber lidt, at Rosell henter ham, hvis han bliver valgt til præsident i 2010, bare for at pisse Franco Madrid af.
Man kan ikke bare kjøpe en spiller bare fordi vi skal pisse Madrid og fordi han er en god spiller. Det finnes andre kvaliteter som er MEGET viktige å se på når man skal kjøpe en spiller.

Hva Barca skal med en spiller som C. Ronaldo forstår jeg overhodet ikke, og er svært overrasket over at så mange her inde vil se ham i Barca.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 102 gæster