Isaac Cuenca

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Cuenca

Indlæg af BarçaDK »

Billede
Jeg ved sgu da godt, hvad der er ledigt, dude :razz:
Men altså, 23 er mit fucking fodboldtrøjenummer! Simple as dat!

Og Cuenca skal tage sig sammen, hvis jeg skal sådan rigtigt holde af ham :|

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Muddi12345 »

Mig og Cuenca. Se også under Xavi, Pinto og pedro..
Billede
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cuenca

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vanvittigt Muddi!!!

Jeg har kun een gang været så tæt på en Barca spiller og det var Messi. Han var ved at køre mig ned da han skulle køre ind på Camp Nou i sin Audi og jeg stod lige foran kølerhjelmen.. men tættere har jeg ikke været på nogen af dem.

You lucky man!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Muddi12345 »

SpillerSomMESSI skrev:Vanvittigt Muddi!!!

Jeg har kun een gang været så tæt på en Barca spiller og det var Messi. Han var ved at køre mig ned da han skulle køre ind på Camp Nou i sin Audi og jeg stod lige foran kølerhjelmen.. men tættere har jeg ikke været på nogen af dem.

You lucky man!
Gracias :-) det var også super fedt.. Messi er meget genert virker det som, han gør rigtig meget for at passe på sig selv og ikk blive set.. Så han var svær.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Heartbreaker »

Fedt!!! Men hold nu kæft, hvor er Cuenca dog grim.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Muddi12345 »

Heartbreaker skrev:Fedt!!! Men hold nu kæft, hvor er Cuenca dog grim.
Haha ja det er ikk hans største gave.. Men han spiller på Barcas 1.hold, så jeg ville være ligeglad hvis jeg var ham :-)
Men Jeg forsøgte at finde den mexicanske restaurant Rosa Del Raval som du skrev til mig for 1 måned siden da jeg spurgte efter tips, men uden held.. Stod det rigtige sted i følge kortet, men den var der ikk :-) må blive en anden gang..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Diabolito »

Skam, de har ellers 3,5 euro mojitos :)
El Señor de las Tartas

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Brombi »

Cuenca: "Rumours about transfer or loan? Nobody wants to leave this club, not even on loan, But I will do what the club decides."
af sted med ham! :)
Cuenca: "Ballon d'Or? Messi is the best player in the world and deserves another Ballon d'Or."
Cuenca: "Villa is doing quite good, he's making quick progress, but I can't say if he'll be ready for the cup final and the Euro."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Skydefinten »

Ved godt at det er hans gennembrudssæson, men jeg havde næsten større fidus til Nolito. Sælg Cuenca med muligheden for tilbagekøb.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cuenca

Indlæg af emo »

Ude i 3-4 måneder efter sin knæoperation i dag. Misser opstarten, det er ikke optimalt, for ham.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Quaresma »

Og slet ikke optimalt hvis Vilanova havde planlagt et salg af ham.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

dinhxa

Re: Cuenca

Indlæg af dinhxa »

Stakkels Cuenca, men PIS! Så kan vi ikke sælge ham i dette vindue.
Ser ikke det store lys i ham.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cuenca

Indlæg af SpillerSomMESSI »

dinhxa skrev:Stakkels Cuenca, men PIS! Så kan vi ikke sælge ham i dette vindue.
Ser ikke det store lys i ham.
Nej han har ikke den klasse der skal til for at være angriber på dette hold. Men han kunne være fast mand i Sevilla/Valencia måske.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cuenca

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu har han jo, ret beset, heller ikke optrådt som angriber, men mere som en decideret, traditionel kantspiller, med det formål at gøre banen så bred som muligt og deltage i det opbyggende spil, i stedet for at stå for scoringerne. Og det har han for så vidt gjort ganske fint. Han lavede 8 assists. Det er kun de spillere man ville forvente det af, der har lavet flere, hvilket vil sige Messi, Cesc, Alves, Xavi og Iniesta. Jeg synes måske at man har været lidt for hård ved ham. Jeg tror det hænger sammen med at de fleste netop har den opfattelse at man skal score mål, hvis man er en af de tre forreste, fordi alle de tre forreste under Guardiola netop har scoret mål. Messi, Pedro, Villa, Zlatan, Tello, Eto'o, Cesc de gange han har spillet der. De har alle været målfarlige når de har spillet som en af de tre forreste, og her synes jeg bare det er vigtigt at huske på, at det ikke har været en del af Cuenca's arbejde. Jeg tror at Cuenca kan blive en særdeles fremragende mand at have siddende på bænken, i forhold til eksempelvis at hente en eller anden fra Hviderusland ind. Jeg mener at han skal arbejde på sin beslutningstagen og blive mere varierende i sine udfordringer. Det samme gælder i øvrigt for Tello.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cuenca

Indlæg af emo »

Sådan set enig... er overrasket over det antal assists, det er mange. Det der irriterer mig ved ham er hans "enkelthed", med bare at løbe ned til linjen og slå indlæg, som næsten alle blokeres væk. Er ved at blive for meget Tello. Han var mere frisk og udfordrende i starten. Jeg håber at han får styr på indlægene, ikke så mange blokeringer. Samtidigt, han har ikke brændt nogle store chancer, han har ikke haft så mange, da han netop er med for at holde bredden og er sjældent foran kassen.

Kunne godt tænke mig at han blev og var en støtte-spiller igennem sæsonen, hvem ved måske slår han lige pludselig til som Pedro gjorde det. Man kan kun blive overrasket. Go Cuenca.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 103 gæster