Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LyngbyBlaugrana

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af LyngbyBlaugrana »

SpillerSomMESSI skrev:Sælg sælg sælg, der er masser af spillere der kan overtage hans plads... Jeg håber feks. JDS eller Roberto snart bruges i stedet for ham.
Umiddelbart enig. Omvendt kan jeg dog rigtigt godt lide ham, og der findes vel ikke en så rutineret og talentfuld spiller, der er tilfreds med bænken CDR

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af puyol83 »

Kritikken af Keita handler for mit vedkommende heller ikke om at jeg synes han er decideret dårlig eller bare skal væk fra holdet. Jeg er helt overordnet glad for ham som spiller og synes han har en værdi for holdet, ikke mindst i kræft af at han har en hædderlig boldomgang og er god til at komme ind i feltet og score mål.
På den anden side synes jeg ikke han er så dygtig defensivt, og jeg synes ikke han har været helt overbevisende de få gange han har spillet defensiv midt.
Men som sagt mener jeg at han har en vis værdi for holdet, men at denne værdi dog ikke er større end at den også bør opvejes ift. at vi har flere talentfulde midtbanespillere i de unge rækker, samt at Keita alligevel nærmer sig fodboldpensionsalderen, hvorfor det også ville være økonomisk fornuftigt for klubben med et salg.

Endelig under jeg også Keita at få lidt mere spilletid på et andet storhold, så det ville være flot hvis han kunne slutte karrieren med en mere betydningsfuld rolle for Milan, end den lidt marginale rolle han spiller i Barca (ved godt at han får en del spilletid, men han bliver jo aldrig en del af den stærkeste startellever).

Er der i øvrigt nogle der har hørt noget om hvad han kunne indbringe?
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20899
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Keita fylder idag 32 år, stort tillykke til ham! :smile:

Billede

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Bager »

Fc Barcelona Fl @FCBarcelonaFl:
Seydou Keita: "Pep and I don't talk about anything. I don't like to talk a lot, much less with coaches" #fcblive [rmc sport]

Han er satme kold.
Visca el Barca

Afellay99

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Afellay99 »

Keita: "Everyone wanted to play but the coach offered me the job of playing on left side, a position in which I had never played."


Keita: "He said it was fine. I'm not selfish, but no one would refuse to play a Champions League final. I think that's why I have his respect."


Keita: "Pep and I do not talk about anything. I am a person who does not speak much, even less with coaches,"

Keita: "The coach always praises his players, but not me. Guardiola gives me nothing. If you do not play well, he puts you on the bench, that's all."


Føj

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

15 - Seydou Keita

Indlæg af JonasV »

Hvor stammer det der fra?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Mander »

Pep har da før rost Keita for hans arbejdsomhed og ydmyghed... jeg forholder mig kritisk til det der, indtil det er verificeret... og sat i sammenhæng.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

15 - Seydou Keita

Indlæg af JonasV »

Ja, jeg synes også det kommer helt ud af det blå, og virker højst mærkværdigt.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Hvor stammer det der fra?
Iflg goal.com har RMC Sport snakket med ham.

Den sidste sætning lyder som en klar kritik, men jeg ved ikke om han er fejlciteret eller det er taget ud af kontekst.

Hvis han vitterlig kritiserer Pep så er det for dårligt at han ikke tager den internt. Jeg tror det dog næppe for Pep har altid talt mest rosende om Keita.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af emo »

Ifølge barcastuff så siger han noget helt andet, og der er intet spor af kritik i det. Underligt det der goal.com skriver.
Allez...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Alcantara »

Keita: "Why does Guardiola praise me so much? He always talks positively about the players, not only about Seydou. He's not favouring me!"
Det giver mere mening.

BarçaDK

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af BarçaDK »

Shit, omtaler Keita sig selv i 3. person? :lol:

Afellay99

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Afellay99 »

Emo - Det jeg skrev, er fra barcastuff :)

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af emo »

Afellay99 skrev:Emo - Det jeg skrev, er fra barcastuff :)
Okay, det er bare fordi at lige netop denne qoute kunne jeg ikke finde og har jeg ikke stød på, på barcastuff,
Keita: "The coach always praises his players, but not me. Guardiola gives me nothing. If you do not play well, he puts you on the bench, that's all."
Allez...

Afellay99

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Afellay99 »

De har åbenbart også skrevet det flere gange på Barcastuff... de har postet hans interview 3 gange og i alle sammen er forskellige udtalelser... virke mærkeligt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 114 gæster