Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Du kan sagtens have ret.

Det er også svært at finde hoved og hale i Neymar-sagaen efterhånden. Efter hans opførsel overfor Semedo ved træningen tror jeg dog det er slut. Han virker som en forvirret knægt, der bliver ført rundt i manegen af Neymar Sr.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ingen anelse. Synes bare det virker mærkeligt hvis PSG "sælger" verratti. Det vil lidt gå imod ideen om dem som et storhold hvis det sker imo.

Jeg er ligeglad med det der træningsballade. Tror det sker ofte. For mig er det det barto, ini og suarez har sagt. Det går truppen på og det virker til at man ved han smutter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Hvad har Suarez sagt?

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez: "Neymar should talk, we support his decision."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Så er der mere cirkus.

Monaco have already begun to build for life without Real Madrid transfer target Kylian Mbappe. The Ligue 1 champions have agreed a fee of €10m with Rennes for their 21-year-old forward Adama Diakhaby, who scored four times in just three starts last season. (L'Equipe)

Paris Saint-Germain's interest in Barcelona star Neymar is the biggest story in France. Reports suggest he has agreed a five-year deal and could be a PSG player as soon as Monday or Tuesday.

Liverpool, Arsenal and Tottenham are all interested in signing Barcelona midfielder Rafinha this summer, according to reports in Spain.

Despite reports in Italy of a new contract on the table with Juventus, Chelsea are not letting up their £61m (€68m) pursuit of Alex Sandro.

Barcelona have a three-man Premier League shortlist to replace PSG target Neymar which features Dele Alli, Philippe Coutinho and Eden Hazard. (Daily Mirror)

Paris Saint-Germain want to send Angel Di Maria to Barcelona, as well as £195m in order to close out their record- breaking deal for Neymar.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Jeg faldt lige over denne artikel på Facebook, som mine lorte puta-venner har liket.

http://www.madridista.dk/index.php/7783 ... eal-madrid

Jeg har aldrig hørt om denne regel? Kan det måske være derfor, at vi nok har endnu sværere ved at købe en som Verratti?? Hvis man skal betale 19 procent oveni af den oprindleige købssum??
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Så er der mere cirkus.

Monaco have already begun to build for life without Real Madrid transfer target Kylian Mbappe. The Ligue 1 champions have agreed a fee of €10m with Rennes for their 21-year-old forward Adama Diakhaby, who scored four times in just three starts last season. (L'Equipe)

Paris Saint-Germain's interest in Barcelona star Neymar is the biggest story in France. Reports suggest he has agreed a five-year deal and could be a PSG player as soon as Monday or Tuesday.

Liverpool, Arsenal and Tottenham are all interested in signing Barcelona midfielder Rafinha this summer, according to reports in Spain.

Despite reports in Italy of a new contract on the table with Juventus, Chelsea are not letting up their £61m (€68m) pursuit of Alex Sandro.

Barcelona have a three-man Premier League shortlist to replace PSG target Neymar which features Dele Alli, Philippe Coutinho and Eden Hazard. (Daily Mirror)

Paris Saint-Germain want to send Angel Di Maria to Barcelona, as well as £195m in order to close out their record- breaking deal for Neymar.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Det gør mit hjerte glad at se Hazard i rygtebørsen nu. Jeg vil give min førstefødte for ham. Ham og Messi vil være så modbydelige sammen, og han er en langt mere ydmyg person end N£ymars flashy pis. En, jeg tror, vi kan holde på i mange år.

Dele Alli? Tjooooooooooooooooooooooooo. Så skal vi helst spille 4-2-3-1 med ham som 10'er og Messi og Hazard på kanterne, men tvivler, hvor god han er rent teknisk til at være på vores hold. Især hvis Valverde vil spille tika-taka. En ting er dog sikkert, og det er, at Alli er vanvittig dyr. Levy er en nar at forhandle med.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Så er der mere cirkus.

Monaco have already begun to build for life without Real Madrid transfer target Kylian Mbappe. The Ligue 1 champions have agreed a fee of €10m with Rennes for their 21-year-old forward Adama Diakhaby, who scored four times in just three starts last season. (L'Equipe)

Paris Saint-Germain's interest in Barcelona star Neymar is the biggest story in France. Reports suggest he has agreed a five-year deal and could be a PSG player as soon as Monday or Tuesday.

Liverpool, Arsenal and Tottenham are all interested in signing Barcelona midfielder Rafinha this summer, according to reports in Spain.

Despite reports in Italy of a new contract on the table with Juventus, Chelsea are not letting up their £61m (€68m) pursuit of Alex Sandro.

Barcelona have a three-man Premier League shortlist to replace PSG target Neymar which features Dele Alli, Philippe Coutinho and Eden Hazard. (Daily Mirror)

Paris Saint-Germain want to send Angel Di Maria to Barcelona, as well as £195m in order to close out their record- breaking deal for Neymar.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Det gør mit hjerte glad at se Hazard i rygtebørsen nu. Jeg vil give min førstefødte for ham. Ham og Messi vil være så modbydelige sammen, og han er en langt mere ydmyg person end N£ymars flashy pis. En, jeg tror, vi kan holde på i mange år.

Dele Alli? Tjooooooooooooooooooooooooo. Så skal vi helst spille 4-2-3-1 med ham som 10'er og Messi og Hazard på kanterne, men tvivler, hvor god han er rent teknisk til at være på vores hold. Især hvis Valverde vil spille tika-taka. En ting er dog sikkert, og det er, at Alli er vanvittig dyr. Levy er en nar at forhandle med.
Har også altid haft et godt øje til Hazard. Synes han er blomstret og han er en helt vild offensiv faktor. Ville dog stadig jizze mere over Dybala/Griezmann. Mats, Semedo, Pique, Umtit, Alba, Bussi, Rakitic, Messi, Dybala, Suarez og Griezmann. Hoooly shit.

Levy er en mindre nar at forhandle med end Neymars far.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Well, i det mindste hører vi ikke rigtig rygter om Paulinho mere. Men det er måske heller ikke så godt. Er det ikke bare at synge; Wake me up, when the transfer window ends?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Så er der mere cirkus.

Monaco have already begun to build for life without Real Madrid transfer target Kylian Mbappe. The Ligue 1 champions have agreed a fee of €10m with Rennes for their 21-year-old forward Adama Diakhaby, who scored four times in just three starts last season. (L'Equipe)

Paris Saint-Germain's interest in Barcelona star Neymar is the biggest story in France. Reports suggest he has agreed a five-year deal and could be a PSG player as soon as Monday or Tuesday.

Liverpool, Arsenal and Tottenham are all interested in signing Barcelona midfielder Rafinha this summer, according to reports in Spain.

Despite reports in Italy of a new contract on the table with Juventus, Chelsea are not letting up their £61m (€68m) pursuit of Alex Sandro.

Barcelona have a three-man Premier League shortlist to replace PSG target Neymar which features Dele Alli, Philippe Coutinho and Eden Hazard. (Daily Mirror)

Paris Saint-Germain want to send Angel Di Maria to Barcelona, as well as £195m in order to close out their record- breaking deal for Neymar.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Det gør mit hjerte glad at se Hazard i rygtebørsen nu. Jeg vil give min førstefødte for ham. Ham og Messi vil være så modbydelige sammen, og han er en langt mere ydmyg person end N£ymars flashy pis. En, jeg tror, vi kan holde på i mange år.

Dele Alli? Tjooooooooooooooooooooooooo. Så skal vi helst spille 4-2-3-1 med ham som 10'er og Messi og Hazard på kanterne, men tvivler, hvor god han er rent teknisk til at være på vores hold. Især hvis Valverde vil spille tika-taka. En ting er dog sikkert, og det er, at Alli er vanvittig dyr. Levy er en nar at forhandle med.
Har også altid haft et godt øje til Hazard. Synes han er blomstret og han er en helt vild offensiv faktor. Ville dog stadig jizze mere over Dybala/Griezmann. Mats, Semedo, Pique, Umtit, Alba, Bussi, Rakitic, Messi, Dybala, Suarez og Griezmann. Hoooly shit.

Levy er en mindre nar at forhandle med end Neymars far.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg må desværre erklære mig uenig. Jeg synes personligt at Hazard er en bedre spiller end både Griezmann og Dybala. Hazard er for mig top 3 af de bedste driblere. Det er kun Messi og Neymar, der er i hans selskab, hvad angår en-mod-en. Han er decideret ondskabsfuld der med hans fuldkommen absurde eksplosive antrit.

Desuden er Hazard opvokset som 10'er. Så han har også blikket for spillet og kan lave utrolige lækre ting for holdkammeraterne. Han er ikke blot en decideret kantspiller, som vi kender det med Nani, Quaresma, Cristiano Ronaldo, der alle sammen mere eller mindre lever/levede på deres en-mod-en, men han har fodbold IQ som en 10'er har. Han er fandens hurtig, og har en lækker teknik. Han har teknikken til de meget små rum, og han har spillet under Mourinho og Conte, så han er i den grad også hærdet til omstillngsspillet.

Hazard er en meget komplet spiller, synes jeg. Fart, fodbold IQ, antrit, dribleegenskaber og en god alder. Kun 26 år, og klar til at træde i sit prime. Han er ikke engang fysiologisk og aldersmæssigt i sit prime endnu. Og endeligt, forestil dig ham med Messi, som fodrer ham, når Messi skærer ind i banen. Det bliver modbydeligt for modstanderne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ho-6197400
Beyond that, Philippe Coutinho's name also came up. "He's a Liverpool player and I have a lot of respect for Liverpool. What we do in the summer is be very discreet about everything, so we can't confirm or deny anything," explained Bartomeu.
However he did say that the squad would be reinforced regardless of whether Neymar leaves or not. "More players will come, one in the midfield, definitely," he said.
Vi kan i hvert fald være sikre på, at alles øjne vil være rettet mod Barto, Robert og resten af ledelsen. Der vil være et enormt pres på dem og deres skuldre, efter at have solgt Neymar. Det betyder nok også, at de vil gøre det godt igen, både for egen og for klubbens skyld, ved at gå aggressivt ind på andre, store stjernespillere.

Jeg sidder også med en Anthony Martial i baghovedet, når han rammer dagen er han vanvittig. Han spiller ikke særligt meget under Mourinho, og jeg tror ikke han ville sige nej til Barca. Stadig kun 21, men niveauet lige nu er der bare ikke helt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ho-6197400
Beyond that, Philippe Coutinho's name also came up. "He's a Liverpool player and I have a lot of respect for Liverpool. What we do in the summer is be very discreet about everything, so we can't confirm or deny anything," explained Bartomeu.
However he did say that the squad would be reinforced regardless of whether Neymar leaves or not. "More players will come, one in the midfield, definitely," he said.
Vi kan i hvert fald være sikre på, at alles øjne vil være rettet mod Barto, Robert og resten af ledelsen. Der vil være et enormt pres på dem og deres skuldre, efter at have solgt Neymar. Det betyder nok også, at de vil gøre det godt igen, både for egen og for klubbens skyld, ved at gå aggressivt ind på andre, store stjernespillere.

Jeg sidder også med en Anthony Martial i baghovedet, når han rammer dagen er han vanvittig. Han spiller ikke særligt meget under Mourinho, og jeg tror ikke han ville sige nej til Barca. Stadig kun 21, men niveauet lige nu er der bare ikke helt.
Problemet med Martial er dog, at han er ikke en særlig god afslutter. En vanvittig dribler og absurd fodskifte, men udover hans dribleevner, så er der ikke så meget han bidrager med. Desuden har jeg svært ved at se United allerede villige til at afskippe verdens dyreste teenager. Mourinho vil blive slået ihjel af Uniteds fan, da mange af dem har været meget ambivalente ved at have ham rendende, da han ikke er så glad for unge spillere, og Martial er tiltænkt en plads som et hjørnesten for det kommende United-hold.

Men ellers rigtig godt forslag.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

:sad: :sad: :sad:
RAC1: Barcelona’s plan after Neymar is sold is bringing Paulinho, Coutinho, Di Maria and another top player: Griezmann, Dybala or Dembele.
RAC1 says Barcelona will pay his €40m clause and Paulinho will join the club on this window.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Heldigvis har rac1 skudt en del forbi denne sommer... Det virker også ret urealistisk med alle de transfers. Så det bliver nok bare Paulinho. Og bendtner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:Heldigvis har rac1 skudt en del forbi denne sommer... Det virker også ret urealistisk med alle de transfers. Så det bliver nok bare Paulinho. Og bendtner.
Ja, heldigvis. Men hold kæft vi skyder med spredehagl, hvis vi seriøst arbejder med tre muligheder i Dembele, Griezmann og Dybala som erstatning for Neymar. Tre helt forskellige typer. Det virker ikke som om, der er nogen plan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster