Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis rygterne omkring ney er sande så vil jeg have alt andet end ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Jeg har i lang tid været positivt stemt overfor Neymar, men er efterhånden også nået dertil at der bare skal lukkes ned så vi kan komme videre. Griezmann kan købes for 100 mill. euro, og ham mener jeg bestemt er interessant til den pris. Såvel alder- som kvalitetsmæssigt... Og så vil der altså yderligere være 120 mill. at handle for..

Det skal dog siges at jeg hele tiden har håbet på at Neymar blev, da jeg mener han er den som holdet skal bygges op omkring inden for en overskuelig fremtid, Messis alder taget i betragtning.
Rey Abi!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2834
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af whidgee »

Jesni skrev:Vi kan udløse frikøbsklausuler på Grizmann og Dybala for Neymar, der viser sig utrolig illoyal overfor klubben i øjeblikket? Jeg ved godt, hvad jeg valgte.
Dybala har ingen frikøbsklausul

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Fair nok, men jf. forrige side's tweet, så er prisen på ham 120 millioner euro for at Juventus vil lade ham gå, frikøbsklausul eller ej.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2834
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af whidgee »

Jesni skrev:Fair nok, men jf. forrige side's tweet, så er prisen på ham 120 millioner euro for at Juventus vil lade ham gå, frikøbsklausul eller ej.
Ja så er den sikker, når det står på Twitter.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

whidgee skrev:
Jesni skrev:Fair nok, men jf. forrige side's tweet, så er prisen på ham 120 millioner euro for at Juventus vil lade ham gå, frikøbsklausul eller ej.
Ja så er den sikker, når det står på Twitter.
Ja, da. Trump er jo på det medie!

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Hvem skulle spille Neymars venstrekant?

Griezmann har vel ikke spillet der siden Sociedad-tiden, og Dybala er venstrebenet ligesom Messi, og kan godt lide at trække ind i banen fra højre side.

Deulofeu kan vel også spille den, men har han ikke haft mest succes i højre side af banen?

Jeg synes vi skal tage Verratti med i bytte og få 100-120 mio. euro oven i. Så kan vi gå efter Coutinho eller Griezmann til venstrekanten, hvis man kan overbevise Griezmann om at vende tilbage til pladsen.
Senest rettet af Ialocin lør jul 29, 2017 5:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der er intet der tyder på at vi kan få verratti. Jeg forstår ikke hvorfor det bliver fremlagt som en mulighed?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Der har da været flere rygter om, at PSG har tilbudt Verratti i handlen, hvilket måske kan hænge sammen med, at de skal overholde FFP.

Hvis vi ikke kan få Verratti med er der jo ikke så meget at gøre, men det ville klart være at fortrække imo.

Mbappé glemte jeg lige på listen over mulige erstatninger.

Ousmane Dembele er også meget spændende, og jeg var kæmpe fortaler for at få ham til klubben sidste sommer, hvor prisen i Rennes var en helt anden. Han har et kæmpe potentiale, men jeg er også usikker på hvordan han vil gøre det i venstre side. Han har trods alt spillet mest i højre, selvom han sparker ret fint med begge ben.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke set andet end fans snakke om verratti som en del af handlen. Personligt kan jeg ikke se det give mening for hverken PSG, Verratti eller Ney hvis det skulle ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

PSG får en absolut verdensstjerne fra en af verdens største klubber. Det er noget der kan ændre på en klubs fremtidige muligheder for at hente lignende verdensstjerner til.

Samtidig undgår PSG, at FFP vil sanktionere klubben, da 100 mio. trods alt er væsentlig mindre beløb end 220 mio.

Verratti kommer til et hold der spiller i en langt bedre liga, som er en større klub aktuelt, og ikke mindst historisk.
Han vil blive udfordret på et andet niveau til dagligt, og spille flere opgør mod store klubber.

Hov jeg glemte da Neymar.

Neymar virker som en person, der godt kunne lade sig forblænde af at blive "Verdens dyreste fodboldspiller". Læg dertil hans pengegriske far, og en astronomisk løn. Derudover er der også rygterne om, at han savner sine landsmænd, hvilket vel ikke er så usandsynligt.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg vil ikke have Griezmann, hvis man skal spille venstre kant da han er venstrebenet.

Så vil jeg hellere gå efter Hazard, Dembele eller Alexis (Måske også Mpappe, hvis han ikke koster de 180. Men mindre han er tiltænkt til højrekanten, men der stiller Messi jo. Eller måske på toppen sammen med Suarez, også Messi bagved?

----------Ter Stegen---------
Vidal--Pique--Umtiti--Alba
-------------Bussi-------------
-----Rakitic----Iniesta------
-------------Messi------------
-------Griez----Suarez------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror langt hellere PSG vil kæmpe med FFP end sige farvel til Verratti. Hvis deres plan er at vinde alt så går det ikke at man siger farvel til en af sine vigtigste spillere. Og hvad med Ney? Udover en masse penge så må han også tro på projektet. At sige farvel til verratti vil sende et skidt signal til ham.

IMO er dette et enormt power-move fra PSG. De sender hele fodboldverdenen et signal. Det her er selvfølgelig spekulationer men jeg tror at man har meddelt barca at man henter ney. Nu kan klubben så selv vælge om man vil have lidt flere penge (forhandle) eller om PSG bare selv skal klare den (og betale ekstra til det fransk skat). Barca står altså ikke i en situation hvor man kan kræve spillere osv. Det eneste man kan forhandle sig frem til er flere penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Det kan godt være du har ret i at PSG heller vil kæmpe med FFP, men det er også at spille hazard med klubben, hvis den eksempelvis bliver udelukket for international fodbold 1-2 sæsoner. Hvad ville Neymar ikke tænke om dette?

Du har ret i at det ikke at det bedste signal at sende Neymar, men hvad hvis Verratti har fået at vide, at PSG vil købe Neymar og at han muligvis skal indgå i en byttehandel? Kan det ikke have været årsagen til at han gik ud og undskyldte offentligt, efter hans fravær fra træningen?

Det er selvfølgelig også bare spekulationer, men jeg ser det ikke som fuldstændig urealistisk.

Jeg tror desværre også Neymar er tabt for os. Fremragende fodboldsspiller, men han må hellere end gerne forlade Barca for 220 mio., hvis han vitterlig vil forlade Barcelona for PSG.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Du har ret i at det ikke at det bedste signal at sende Neymar, men hvad hvis Verratti har fået at vide, at PSG vil købe Neymar og at han muligvis skal indgå i en byttehandel? Kan det ikke have været årsagen til at han gik ud og undskyldte offentligt, efter hans fravær fra træningen?
Jeg tror nærmere han fik at vide at man vil hente ney og at han ville få en ny kontrakt.

Efter alt at dømme drejer det sig om 110 mio som PSG skal sælge spillere for. Og de vil have hele 17/18 sæsonen til at gøre det. Det kan godt være de ikke kan nå det men de skal nok få banket den ned til et sted hvor deres straf vil blive minimal.

Hvis PSG var bange for FFP så tror jeg slet ikke de ville overveje denne handel. De har fundet ud af at det kan lade sig gøre og nu går de all in og viser alle hvad de kan. Eller det tror jeg i hvert fald.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster