Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Elbarca skrev:Er Bojan nu begyndt at spille for andet end topklubber? Svagt Bojan. Din karriere var lige så lys som Bendtners i et stykke tid. Men nu går det en anden vej :(
Bojan gør Stoke til en topklub, vent og se.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jurij »

Elbarca skrev:Er Bojan nu begyndt at spille for andet end topklubber? Svagt Bojan. Din karriere var lige så lys som Bendtners i et stykke tid. Men nu går det en anden vej :(
Ja præcis. Der går rygter om, at han ikke kan lide at træne og helst undgår det. Og han har spillet for klubber, som et talent nødvendigvis ikke burde have spillet for. Milan var en kæmpe fejl af ham, der var ingen plads til hans udvikling.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Storken »

Bojan har hele sit liv fået tingene foræret. Det er tydeligt, at han ikke har dræberinstinktet. Han burde lære lidt af Tevez. Den mand forstår om nogen, at man skal kæmpe for tingene her i livet. Det er desværre et kendetegn for de fleste af vores akademispillere, at de har haft det alt for nemt. Den der aldrig har følt sulten i sit liv, vil ej have dræberinstinktet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Savner allerede Bojan

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

FCBarcelonaChr skrev:Savner allerede Bojan
Os mig.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Me to.. :/
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Bojan: "Thanks #potters for such a warm welcome, can't wait to start the season!!! @StokeCity @PremierLeague pic.twitter.com/E1wW4mAh8G"
Billede

:cry:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Sergi Roberto: "Good luck @BoKrkic, I'm sure things will go perfect!! You deserve the best! Regards to @muniesa!! pic.twitter.com/6AktxuZTjI"
Billede

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jurij »

Muniesa var da okay god. Håber han bliver til noget. Celta Vigo har også en del Barca spillere på holdet.

Nogle der ved hvem der ellers spiller? Eto'o, Abidal, Zlatan, Marquez og mange andre. Hvordan går det med de forskellige spillere?
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Bojan har hele sit liv fået tingene foræret. Det er tydeligt, at han ikke har dræberinstinktet. Han burde lære lidt af Tevez. Den mand forstår om nogen, at man skal kæmpe for tingene her i livet. Det er desværre et kendetegn for de fleste af vores akademispillere, at de har haft det alt for nemt. Den der aldrig har følt sulten i sit liv, vil ej have dræberinstinktet.
Ahr, pas nu på med at generalisere for meget. For det første skal vi lige have defineret dræberinstinkt. Er det noget angribere har? Eller kan en forsvarsspiller også have det? For når jeg ser på spillere som Pep (siger sig selv), Puyol (siger endnu mere sig selv), Iniesta (glem ikke hvor mange vigtige mål han har scoret i sin karriere), Busquets (manden der ikke har noget imod at tage alt affaldet, hvis bare hans hold vinder), Messi (hvis man har scoret 243 ligamål så har man da en eller anden form for dræberinstinkt), Valdés (han har tydeligvis ikke noget imod at flække sin egen pande, hvis det holder bolden væk fra målet), Bartra (vindermentalitet stråler i hans øjne) og Pedro (løber gerne solen sort, uden at røre bolden mere end en håndfuld gange), bare lige for at nævne en håndfuld La Masia spillere, så synes jeg sgu ikke at mangler dræberinstinkt (altså vindermentalitet). Desuden tror jeg ikke en meter på at Bojan aldrig har været sulten. Afslutningsvis er det jo heller ikke rigtigt at Bojan aldrig har kæmpet med noget. Han fik klistret et mærkat på sig i en tidlig alder, og blev kaldt for det største talent i La Masia's historie. Så er der ederhuggemig pres på et par ikke særligt brede, erfarne eller gamle skuldre.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

The transfer fee paid by English club Stoke City for Bojan Krkic (23), who joins them on 4-year deal, is thought to be around 4M. [sentinel]
Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Stadig:

phpBB [video]
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af kklaus »

Muniesa (Stoke): "I had spoken with Bojan. I said that everything is okay here… team-mates, training and football." [sentinel]
Muniesa solgte den godt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jurij »

FCBarcelonaChr skrev:
The transfer fee paid by English club Stoke City for Bojan Krkic (23), who joins them on 4-year deal, is thought to be around 4M. [sentinel]
Billede
No way jeg tror på det. Max 2 millioner, hvis overhovedet det. Ajax ville ikke engang have ham. 4 millioner er hvad man giver for en meget god spiller fra SAS ligaen.
Genopbygning status: færdig.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af kklaus »

Jurij skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
The transfer fee paid by English club Stoke City for Bojan Krkic (23), who joins them on 4-year deal, is thought to be around 4M. [sentinel]
Billede
No way jeg tror på det. Max 2 millioner, hvis overhovedet det. Ajax ville ikke engang have ham. 4 millioner er hvad man giver for en meget god spiller fra SAS ligaen.
Såeh, mindst 5M for Bojan?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster