Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4337
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2606 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

Jeg tror heller ikke at han kommer i år..
Synes snart at vi skal finde nogle alternativer, synes det har stået på længe nok!

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Fabregas-op ... rca-skifte
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

ladislau skrev:Jeg mener bestemt, at Arsenal har udviklet sig enormt fra forrige sæson til sidste sæson. Det er især som hold jeg mener de er godt kørende. Selvfølgelig har de manglet den sidste klasse mod Manu og Chelsea, men de har bestemt nærmet sig, hvilket slut stillingen jo også viste.
Uenig. Jeg synes derimod, at det var Chelsea og United, som var dårligere. De to tabte kampe, som de burde have vundet, og det mener jeg, at de gjorde, at Arsenal i længere tid var med i guldkampen. Omvendtk an man så sige, at middelholdene er blevet bedre, men under alle omstændigheder burde United f.eks. have klaret sig bedre, da man tabte kampe som 3-0 til Fulham og 1-0 til Burnley. Det samme med Chelsea, der tabte 3-1 til Wigan f.eks.

Hvis Cesc gerne vil vinde noget i Arsenal, så kan det være, at de kan vinde Mickey Mouse-cup, hvor Arsene Wenger altid giver de unge chancen, og de er eddermem dygtige. Her benytter de ofte Jack Wilshere, som jeg synes er et kæmpetalent. Men som en også siger. Der skal kvalitetskøb til Arsenal og ikke nogle frøædende afdankede spillere fra Ligue 1, som Wenger gør. En forsvarsspiller som Mexes, en målmand som Lloris, en Yaya Toure havde pyntet samt en Aguero kunne pynte holdet gevaldigt. Der er for mange middelmådige på det hold og lidt erfaring. Det er derfor, United og Chelsea lige pludselig kommer i de der stimer på 10-12 vundne kampe i træk og sætter konkurrenterne af. For så kører spillere som Drogba, Lampard, Ballack, Terry, Rio, Giggs, Scholes, Evra, Van der Sar den på rutinen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Altså rumenigge, du starter selv Zlatan op, men hvis du ikke gider høre andres meninger, så lader vi da bare være med at diskutere.

#23, jeg køber ikke helt præmissen med, at alle andre har underpræsteret i år. Synes der er kommet mere bredde i ligaen, og det har været godt for Arsenal og den spillestil, som de står for. En spillestil der er svær, adskiller sig fra de fleste i England, og som de har været endnu mere loyale overfor i sidste sæson.
Tror nu heller ikke de bryder afgørende igennem i år, i form af en titel, det kommer til at tage lang tid, og det helt rigtige miks af spillere til at vinde i Premier League på den måde. Omvendt så er det også spændene at se hvor længe United og Chelseas gamle garde kan blive på toppen.

Selvfølgelig kunne de godt bruge flere profiler til især til defensiven, men jeg mener de har altså mange af morgendagens profiler på midten og fremefter. Som du nævner Wilshere, og også en Walcott, som får al for lidt spilletid.
Profilsalget har været problematisk, hvilket jo også er grunden til Cesc dramaet. Synes dog spillere som adebayor og hleb, har mistet mere ved at forlade Arsenal end omvendt. Cesc vil dog være mindst to skridt tilbage. Jeg kan godt forstå de stritter imod, alt hvad de kan.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

@Ladislau - Hvornår starter jeg Zlatan op som for dig til at sige nedenstående?
...Derudover så mener jeg det var sjældent en ulempe hvis Zlatan ikke var med, vores spil var bedst uden svenskeren, derfor blev han jo også bænket til sidst...


Du må MEGET gerne diskutere ham, jeg har intet imod at man er uenig med mig, jeg synes bare ikke at der er hold i din konstatering og at jeg forøvrigt ikke vil starte en diskussion med ham herinde.

Mht. Arsenal og Cesc, så har Cesc spillet på et rigtigt højt niveau siden 2006 (i 4 år nu) og siden da har Wenger kørt den samme strategi er det så ikke lidt naivt at tro på dem som PL mestre nu, og især både PL og CHL??

Hvorfor er det lige at netop deres talenter er specielle og pludseligt skal blomstre for at hjemføre de store titler?

ManU har da netop ikke været afhængige af nogen gammel garde, Rooney, Vidic, Fletcher, Carrick, Valencia osv kan da ikke kvalificeres til en gamme garde! De har reelt kun Scholes, Giggs og Sar i den kategori og det med succes da de netop krydre en ung trup med erfaring.

Jeg ved ikke hvad der får der til at tro mere på Wilshere og Walcott som morgendagens profiler, men hvis vi skal basere vores argumenter på mavefornemmelse så ville jeg da hellere have Hernandez og måske Marcheda fra ManU i min unge stald.

Chelsea har også nogle spændende unge folk (en som bl.a. var med til at vinde U-19 VM denne sommer) som bl.a. er blevet håndplukket via Frank Arnesens arbejde, så jeg ser ikke engang Arsenals fremtid være lysere end de andre topaspiranter.

Igen, jeg synes da at Cesc spiller på et hold med for mange spillere som ikke har klassen, og han må se langt efter titlerne hvis han vælger at blive. Helt klart et større tab for Cesc end for Barca.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Skal vi ikke sørge for dette omhandler Cesc ?
El Señor de las Tartas

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af mathi »

hovedsageligt jo, men man kan altså ikke løfte pegefingeren for folk hver gang der trækkes den mindste parallel til en anden spiller. :)

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Dette er jo drejet sig over til at handle om Premier League, mener du ikke, det er lidt fjernt, specielt når der allerede er en PL tråd ?
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Cesc afviser skifte denne sommer på Arsenals hjemmeside.

http://www.totalbarca.com/2010/news/cas ... more-46175
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

Mander skrev:Cesc afviser skifte denne sommer på Arsenals hjemmeside.

http://www.totalbarca.com/2010/news/cas ... more-46175
Nå, -Det var så Fabregas, Synes nu Özil handlen lød mere interresant.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Fint nok med Cesc, stadig kun et spørgsmål om tid før han kommer hjem. Lagt i håndjern af Arsenal.. hmm...
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Guardiola »

Godt. Cesc kommer ikke denne sæson. Lad os gå efter Özil og en defensiv midt, der vil sidde på bænken (hvorfor beholdt vi ikke Marques til at udfylde den rolle?).

Cesc ville efter min mening være en klassespiller for meget til centeraksen, som XavIniesta bør sidde på permanent når de er fit.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... senal.html

Man kan nærmest mærke smerten i hans udtalelse... Må godt nok være træls at blive holdt gidsel i en klub. Nuvel, han er ikke nødvendig for os, og så er det vel fair nok at Arsenal beholder ham når de intet ville være uden ham.

Synes også vi bør nappe Ozil..
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Diabolito skrev:Dette er jo drejet sig over til at handle om Premier League, mener du ikke, det er lidt fjernt, specielt når der allerede er en PL tråd ?
Enig Dia, undskyld herfra....


Cesc sagaen ENDELIG afsluttet (jeg tror at Özil sidder og skåler i champagne lige nu) nu kan vi komme videre mens Cesc må sidde buret inde i det titelløse vacuum i mindst et år endnu :wink:

Jeg håber også at vi køber Özil i stedet og det kan kun gå for langsomt 8) Samtidig får Thiago og 2Santos lidt mere tid og rum for at kunne overbevise Pep.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jamial »

Daluigi skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... senal.html

Man kan nærmest mærke smerten i hans udtalelse... Må godt nok være træls at blive holdt gidsel i en klub. Nuvel, han er ikke nødvendig for os, og så er det vel fair nok at Arsenal beholder ham når de intet ville være uden ham.

Synes også vi bør nappe Ozil..
Han er ikke holdt gidsel. Hvis han virkelig ville 100% væk, brugte han bare den klausul om at købe sig fri, og fik Barca til at betale. En omgang pjat at kalde hma gidsel.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Orh fuck dig cesc! Nu har vi fanme brugt så meget krudt på dig og så finder du endelig ud af at du bliver i arsenal! Jesus kristus... Jeg håber fanme at Thiago og JDS træder i karakter i fremtiden så vi ikke behøver at få cesc tilbage. Også fuldstændig åndssvagt at give 400 mio for en spiller man selv har lavet. Håber vi afskriver ham fra at komme til barcelona, og satser på nogle andre spillere i fremtiden. Cesc har truffet sin beslutning. Bare synd han ikke kommer til at vinde nogle trofæer overhovedet med det hold. Cescs eftermæle vil stå som skræmmeeksempel for vores talenter om hvad der sker hvis man er ung og desperat efter spilletid.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 38 gæster