Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

hva boys, skulle vi ikke prøve at holde os til Cesc :?: :!: :?
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

EMD skriver på forsiden i dag, at Arsenal og Barca skulle være blevet enige i al hemmelighed, mens de officielt ingen forhandlinger har haft. Ifølge EMD, så bliver det officielt i løbet af ugen, og han koster € 45 mio.

Jeg tror ikke på det, før det er officielt, men ville lige smide update.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Helt enig.

De seneste avisforsider iflg. totalbarca.com mener at Cesc handlen bliver offentliggjort i denne uge.

Nu plejer en af parterne at komme på banen for at mane rygterne til jorden igen igen. En ting er sikkert, spændende bliver det.

Personligt synes jeg at et Cesc + Senna køb vil være lige i øjet til at løse vores midtbanekabale, sidstnævnte vil være den perfekte breddespiller.

Spørgsmålet er nu om vi får Cesc i 2010 eller 2011 og om vi kan holde prisen under €45mio.

EDIT: Mander kom mig i forkøbet 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Ifoelge El Mundo er Cesc handlen állerede en realitet. Arsenal og Barca har angiveligt forhandlet sammen alt imens Arsenal udadtil har naegtet at saelge Cesc! Jeg ved at man ikke skal tro på alt El Mundo skriver, men der kan vaere noget om snakken.

Vi ved allesammen at Özil har vaeret alternativ nr. 1 hvis Cesc handel skulle glippe. Der har endda vaeret rygter fremme om at Özil under sit besoeg i Barcelona havde forhandlet de personlige detaljer på plads med ´Barca ledelsen. En Bremen direktoer var ude at sige at man var taet på at saelge Özil til en udenlandsk klub og som sagt alt pegede i retning af at handlen var taet på. Nu bliver Özil rygtet kraftigt til Man Utd, skal man tro de engelske aviser og bookmakers så skriver han under med dem meget snart! Jeg har meget svaert ved at tro Barca skulle lade Özil gå til en anden klub, hvis de ikke var rimelig sikre på Cesc handlen.

Cesc har angiveligt forkortet sin ferie og er på vej til London. Spoergsmålet er vel om moedet på torsdag bliver et farvel og tak for´alt moede eller om det bliver et moede hvor han skal laegge det sidste og afgoerende pres på Wenger. Det bliver spaendende at foelge med i sagaen og jeg tror der kommer en afklaring i denne uge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Sport siger noget andet - nemlig at der ingen forhandlinger har været endnu. Ufatteligt med den saga efterhånden.

Nuvel, jeg vil rigtig gerne have Fabregas til klubben, da han er de næstbedste efter Xavi og Iniesta, men alligevel...........

Senna er jeg ikke glad for overhovedet. Han er skam stadig en fin spiller, men manden er 34 år!!!!!. Hvorfor ikke satse på en "Busquets" i stedet for? Enten hos B-holdet eller udefra (Capoue, Kabore, Moussa Sissoko).

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Rivaldo10 skrev:...
Senna er jeg ikke glad for overhovedet. Han er skam stadig en fin spiller, men manden er 34 år!!!!!. Hvorfor ikke satse på en "Busquets" i stedet for? Enten hos B-holdet eller udefra (Capoue, Kabore, Moussa Sissoko).

Jeg tror at du har misset pointen ifht. Senna, at købe ham er netop at satse på Bussi. Senna er vores Davids/Albertini som kom og så og sejrede i ½-1 sæson.

Mens Bussi er vores førstevalg vil Senna udgøre en solid bredde samtidig med en god konkurrence hvis altså manden kan finde sin Euro02 form igen (ikke umuligt). De yngre def. midtbanespillere du nævner vil nok ikke være tilfredse med at spille 2. violin ligesom Toure heller ikke ville det, men en ung ydmyg spiller som Javi Martinez ku også være sagen men en så ung spiller vil så spærre for en lovende La Masia spiller.

Lad os snakke Cesc igen inden vi går over og snakker def. midtbanespillere. For mig virker det som om at der er to fraktioner i medierne, de som håber på at Cesc kommer og dem som sympatisere med Arsenal. Denne saga er ikke til at blive helt klog på.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg har ikke misset noget som helst. Jeg er udmærket godt klar over, at Busquets er det ubetinget førstevalg (har jeg selv skrevet utallige gange), men er OVERHOVEDET ikke enig i, at afløseren skal være en 34 årig Senna. Så hellere hente en ny "Busquets" op fra B-holdet eller hente et 5-10 mio. dyrere alternativ, som dog er 12 år yngre og formodentlig får mindre i løn.

Hvorfor ikke bruge Marquez på den defensive midt, hvis man endelig leder efter en spiller over de 30 år?

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Nu er det jo ikke sikker Busquets 2 er klar endnu, måske man lige vil give ham et år eller to i den næstbedste række.
Synes det lyder spændene med en Senna, det virker på mig som en mulig Henke-Sylvinho-Pinto-Guily agtig type. Det kan sikkert virke meget som overgang. Måske han er billigere end at have Marquez i to år mere, who knows. Tror bestemt en Senna på 34 er billigere end et talent på 22 på samme, og måske mere driftsikker, når han skal slå til på dette niveau.
Der kan jo være mange faktorer for og imod, men jeg synes det lyder umiddelbart positivt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Hvad er en Henke-Sylvinho-Pinto-Guily-type?

Både Henke og Giuly kom jo for at spille førsteholdsfodbold...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Hvis Senna stadig kan spille på et højt niveau, synes jeg helt sikkert han er værd at satse på. Han er en fremragende spiller. Eller har været det ihvertfald. Selvom han er DM så er det gennem ham meget af det fremadrettede kontrollerende spil går igennem. Sådan var det ihvertfald for en sæson tilbage. Og så kan han fås til en billig penge. Jeg er bare ikke sikker på at han har niveauet mere.
Visca el Barca

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Senna er vel OK, men når nu man har en Marquez, så kan jeg overhovedet ikke se logikken i et køb må jeg indrømme.

Nå tilbage til Cesc.

Wengers udtalelse i dag gør ikke håbet om et køb større i denne her sæson, hvilket vi vist ikke skal begræde alt for meget, da vi har klaret os meget godt uden...MEN, han ville uden tvivl forbedre bredden og han er IMO den bedste afløser for XAVI pt. MEN, samtidig ville alternativet skal man tro de seneste rygter ikke være helt så tosset igen. Ozil og Capoue. Det ville jeg sagtens kunne leve med må jeg indrømme. Næsten ligefør at det ville være bedre end Cesc og Senna.

Interessant bliver det.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Wenger er officielt en større pestilence end Valencias præsident Llorente var det sidste sommer.

Så fat det dog, Arsenal vinder intet næste sæson heller, med eller uden Fab. De kommer til at kæmpe med Liverpool og Tottenham om CHL pladserne.

Nu håber jeg at Fab enten tager en alvorlig snak med "far" eller at Barca tager en hurtig beslutning om at forskyde handlen og så købe Özil, det er til grin det her. Hvis Fab så gerne vil væk så er Arsenal tl grin, hvis Fab ikke har meldt rent ud ja så må han tage sig sammen og tage en beslutning hvorvidt om han vil til Barca nu eller senere.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

rummenigge skrev:Wenger er officielt en større pestilence end Valencias præsident Llorente var det sidste sommer.

Så fat det dog, Arsenal vinder intet næste sæson heller, med eller uden Fab. De kommer til at kæmpe med Liverpool og Tottenham om CHL pladserne.

Nu håber jeg at Fab enten tager en alvorlig snak med "far" eller at Barca tager en hurtig beslutning om at forskyde handlen og så købe Özil, det er til grin det her. Hvis Fab så gerne vil væk så er Arsenal tl grin, hvis Fab ikke har meldt rent ud ja så må han tage sig sammen og tage en beslutning hvorvidt om han vil til Barca nu eller senere.

Helt enig..
Men ved ikke helt om det skal være Özil i stedet for Cecs.. :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Hvis Cesc ikke kommer, mener jeg faktisk ikke, at Barca skal købe en anden spiller på den position. Så hellere bruge Dos Santos og Thiago som garderinger på midten. Så kunne man evt. gå efter Cesc igen næste sommer.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:Wenger er officielt en større pestilence end Valencias præsident Llorente var det sidste sommer.

Så fat det dog, Arsenal vinder intet næste sæson heller, med eller uden Fab. De kommer til at kæmpe med Liverpool og Tottenham om CHL pladserne.

Nu håber jeg at Fab enten tager en alvorlig snak med "far" eller at Barca tager en hurtig beslutning om at forskyde handlen og så købe Özil, det er til grin det her. Hvis Fab så gerne vil væk så er Arsenal tl grin, hvis Fab ikke har meldt rent ud ja så må han tage sig sammen og tage en beslutning hvorvidt om han vil til Barca nu eller senere.
Hvorfor? Wenger prøver jo bare holde på ham. Det er jo for Arsenals skyld, at Wenger gør det. Manden er deres ubestridte bedste spiller, og han er desuden blevet bedre og bedre med årene. Denne fornylige sæson viser, hvor meget han betyder. Desuden så bestemmer Arsenal over ham, idet han er på kontrakt. Hvis det er sådan, at spilleren skal bestemme, så kan jeg ikke se, hvad ideen er med en kontrakt.

Jeg kan godt forstå, at Wenger prøver med alt, han kan, for at blokere et eventuel skifte. Det ville være dødsstødet i minimum et sæson for Arsenal, hvis han smutter, og de har de ikke råd til.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster