Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Ingen anelse, de samme som journalister fra Marca osv kender ?
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Lad os nu bare hente Cesc.... Gider ikke at høre på den saga mere. Lad os overtale Bill Gates og Buffet til at være socios, så de kan pumpe penge ind i klubben.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Rivaldo10 skrev:Lad os nu bare hente Cesc.... Gider ikke at høre på den saga mere. Lad os overtale Bill Gates og Buffet til at være socios, så de kan pumpe penge ind i klubben.
Og ham IKEA-gutten! :P
Ingvar Kamprad eller hvad han nu ellers hedder..

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

"Fun" aside, så er det altså efterhånden temmelig trættende at høre på Cesc-rygter for 4 sommer i træk. Nu må han fandme også selv tage affære. Hvorfor dælen indgiver han ikke den transfer-request, så han kan være sikker på at få gennemtruffet et skifte. Hvis ikke, så må han for min skyld gerne spilde 5 ekstra trofæløse sæsoner hos Arseanal.

Lige før at jeg foretrlkker, at vi leder efter en anden og giver chancen til Thiago og Dos Santos i stedet. Jo mere jeg tæner over jo mere "uhørt" ville det være, at give 400 mio kr. for et talent, som selv smuttede ganske gratis. Også er jeg egentlig lidt ligeglad med omstændighederne. Havde han villet til Barca 100 %, så havde han indgivet den transfer-request for længe siden...

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

Har han ikke også givet et transfer-request til Arsenal-ledelsen?

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Ikke officielt hvert fald.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Han har fortalt Wenger, at han gerne vil til Barca, men det er som om, han ikke rigtig tør give sig 100 % i jagten på Catalunya, hvis nu det skulle glippe.

Men jeg er enig med Rivaldo, 400 mill. for en spiller, der burde være vores gratis, er helt absurd.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Plan B med Thiago og Dos Santos er ikke så slem endda. Jeg vil gerne have nye Xavier og Iniestaer. ingen af de to slog jo igennem med det samme. Jeg tror vi alle kan se lige så stort talent i Thiago og Dos Santos som vi kunne i Xavi og Iniesta og for de 2 sidstsnævnte tog det en del sæsonner og kampe at blive verdensklasse. Lad os da bare foresætte traditionen og lade Fabregas ærge sig over at han tog til england.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror nu nok vi får ham til klubben, efter VM slutrunden. Lige nu virker det som om Barca folk giver ham ro til at koncentrere sig om slutrunden, så snart slutrunden er slut for Spaniens vedkommende, så er jeg sikker på at de sætter offensiven ind. Det virker også som om, at Cesc har definitivt bestemt sig for at skifte til Barca, og det i år, han vil ikke vente til næste år. Jeg er derfor ret sikker på, at han vil lægge et enormt pres på ledelsen i Arsenal, og tilsidst kan de vel ikke gøre andet end at sælge ham.

Rosell har også været ude at sige, han kender Wenger og han ved hvordan det er at forhandle om spillerkøb og salg. Han lagde vægt på, at det bliver svære forhandlinger men at han var sikker på at man vil se Cesc i Barca trøje, når sæsonen 09/10 går i gang.

Alle disse ting gør, at jeg føler mig ret sikker på at det er spørgsmålet om når og ikke hvis, Cesc kommer til Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Lad os fortsætte med at vise interesse. Kommer han -fedt nok, kommer han ikke - så klarer vi os nok. Så blot for at pisse flere fans fra andenransklubben Arseanal af.

Lad dem da bare fejre et evt. mangleden salg, som havde de vundet deres første trofæ i 5 år, nu når selv Mickey Mouse Cuppen er uden for deres rækkevidde.....

er semi-fuld beklager

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Kommer Cesc ikke, skal vi have købt en deffensiv midt.

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

pussi er der.....

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Hva mener du ?

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Jonas1993 skrev:Hva mener du ?
pussi, som i Bussi, som i Sergio Busquets :wink:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Past news:
http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... r-fabregas

Present news:
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... rs&cc=5739

Nu synes jeg det her efterhånden er nok..
Stadig kun et spørgsmål om tid før han kommer "hjem" bliver bare ikke denne sæson og det er fint med mig.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster