David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SirJonas »

En meget spændene spiller vi har hentet til klubben :-)

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

En fornøjelse at se ham i går! og en ligeså stor fornøjelse at lufte vores nye hjemmebanetrøje i dag med hans tryk på ryggen :D
David Villa er det officielle tryk på vores nye trøje.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

De seneste år har det udelukkende været "David Villa", og det vil han også bruge i Barca, no doubt about that.

Fantastisk angriber - han er en nogle-år-ældre-Bojan.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

så score villa igen jeg bliver mere og mere vild med at få den sæson i gang han bliver et superkøb :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

teemuss skrev:så score villa igen jeg bliver mere og mere vild med at få den sæson i gang han bliver et superkøb :D
Og han er dermed den spiller der har scoret flest mål for Spanien ved VM! :D
Desuden har han snart indhentet Raúl som den mest scorende spiller for Spanien nogensinde - 2 mål til, så er han oppe på siden af Raúl med 44 mål! :D

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

MARA VILLA!!!
Ej, nej, nej hvor jeg dog glæder mig til at se ham for vores hold!
Villa trøjen på igen i morgen :wink:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Hvor spiller Villa formidabbelt for Spanien! Han gør utrolig mange ting rigtigt.
Visca el Barca

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Med Villa har vi fundet den idielle venstrefløj (/angriber). De aktioner han laver er formidable, og med Messi på den anden kant er vi unstoppable.
Håber også at Zlatan bliver. Jeg tror godt han kan komme til at fungere i systemet, har dog svært ved at forklare hvorfor. Måske fordi at følgende er magic:

------------------------Zlatan-------------------------
----Villa-----------------------------------Messi------

Rivaldo10

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er uden tvivl det bedste angreb på papiret og er derfor utrolig spændt på at se, om det ville fungere, hvis det blev anvendt i praksis.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er glad for Ibrahimovic og derfor håber jeg virkelig, at han finder takterne frem fra starten af sæsonen og tiden i Inter. For så kan han sku blive giftigt og nu er han jo kommet af med sit kompleks i CL, så mon ikke, vi ser en anden Ibra, der er tændt og vil revanchere sig for slutningen af sidste sæson, hvor han blev droppet til fordel for Bojan, groft sagt

Jeg tror og ikke mindst HÅBER DET!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dani Alves »

Foretrækker virkelig at have Villa helt fremme i angrebet i stedet for at han skulle spille i venstre side..
Sælg Zlatan og køb Mata det ville være perfekt!

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Drake »

Jeg vil hellere have Villa i venstre på grund af barcas måde at spille på, er de meget tæt på modstanderens mål, så er det er bedst at have en stor angriber i front, som fylder godt i feltet og er god med hoved. Villa er Bedre i front hvis man spiller med kontra.

Nu ved jeg godt at Zlatan ikke er så god med hoved, men han fylder godt i feltet, men vil meget heller have Torres istedet for Zlatan! Han er næsten lige så teknisk og drible stærk, og så er han meget bedre med hoved og meget hurtigere..

Mit favorit angrib ville være:

------------------------Torres-------------------------
-----Villa-----------------------------------Messi-----
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dani Alves »

Ser bare virkelig ikke at Zlatan skulle have en fremtid i Barca. Jeg tror ikke han kommer i gang igen. Nej du sælg ham nu, imens han kan sælges for et godt beløb!

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Dani Alves skrev:Ser bare virkelig ikke at Zlatan skulle have en fremtid i Barca. Jeg tror ikke han kommer i gang igen. Nej du sælg ham nu, imens han kan sælges for et godt beløb!
Sludder og vrøvl. Hvor ved du fra at man kan få mange penge for ham? Og vil du ikke hellere have at han kommer igang igen på Barcas hold, og viser hvad han duer til?

Villa spiller i øvrigt på venstrekanten på Spaniens landshold, og fungerer fantastisk dér, så det ville være dumt at flytte ham ind på midten, hvor Zlatan og Bojan spiller.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Toure skrev:
Dani Alves skrev:Ser bare virkelig ikke at Zlatan skulle have en fremtid i Barca. Jeg tror ikke han kommer i gang igen. Nej du sælg ham nu, imens han kan sælges for et godt beløb!
Sludder og vrøvl. Hvor ved du fra at man kan få mange penge for ham? Og vil du ikke hellere have at han kommer igang igen på Barcas hold, og viser hvad han duer til?

Villa spiller i øvrigt på venstrekanten på Spaniens landshold, og fungerer fantastisk dér, så det ville være dumt at flytte ham ind på midten, hvor Zlatan og Bojan spiller.
Helt enig. Efter at have set Villa trylle på venstrekanten til VM, er jeg helt sikker på at Villa - Ibra - Messi vil kunne fungere.
Hvad angår Ibra's form, er jeg fortrøstningsfuld - nu hvor han ikke har skullet spille VM, er han frisk og udhvilet til næste sæson, og han har jo også sagt stop til landsholdet, så han kan fokusere 100% på Barca.
Jeg er godt tilfreds med hans niveau set over hele sidste sæson, og jeg synes det ville sende alle de forkerte signaler, hvis vi skrottede en så dyr spiller efter blot ½ dårlig sæson.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dani Alves »

Det jeg mener med værdien er at hvis han nu ikke lever op til forventningerne igen, så kan vi pudselig ikke få de 50 millioner euro som (Var det city) nogle klubber vil give.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster