Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Jonas1993 skrev: - Men jeg synes det virker som om Robinho er ved at blive varm igen. :-)
Åh ja, når man scorer 5 mål i 12 kampe i den brasilianske liga, så er man "varm".

Lad nu være med at snyde dig selv - den brasilianske liga er crap - bare se Adriano og Ronaldo, der scorer løs. De forsvarsspillere kan man sq ikke tage seriøst.

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Toure skrev:
Jonas1993 skrev: - Men jeg synes det virker som om Robinho er ved at blive varm igen. :-)
Åh ja, når man scorer 5 mål i 12 kampe i den brasilianske liga, så er man "varm".

Lad nu være med at snyde dig selv - den brasilianske liga er crap - bare se Adriano og Ronaldo, der scorer løs. De forsvarsspillere kan man sq ikke tage seriøst.
Han har vist at han kan score i PL... crap?
Allez...

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

emo skrev:
Toure skrev:
Jonas1993 skrev: - Men jeg synes det virker som om Robinho er ved at blive varm igen. :-)
Åh ja, når man scorer 5 mål i 12 kampe i den brasilianske liga, så er man "varm".

Lad nu være med at snyde dig selv - den brasilianske liga er crap - bare se Adriano og Ronaldo, der scorer løs. De forsvarsspillere kan man sq ikke tage seriøst.
Han har vist at han kan score i PL... crap?
Jeps, den brasilianske liga er crap. Jonas1993 talte om varm igen, hvilket jeg går ud fra, at han er blevet i Brazil.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Altså nu sagde jeg det stille og roligt, og i skal ikke ligge for meget i det, men jeg synes at det han har vist, i brasillien og i testkampene her til VM, har været ganske lovende :-)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lopezzz »

Kan det passe at Giovani Dos Santos skifter til Sevilla??
MDCCCXCIX

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

AS (via goal.com) påstår, at vi er ude efter Gerrard.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... en-gerrard

Tror ikke på det, men hvis han skulle komme til klubben, ville det nok medføre en mindre depression for mit vedkommende.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Zlatan

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zlatan »

Mander skrev:AS (via goal.com) påstår, at vi er ude efter Gerrard.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... en-gerrard

Tror ikke på det, men hvis han skulle komme til klubben, ville det nok medføre en mindre depression for mit vedkommende.
Det sku helt vildt! At købe Gerrard, Torres, Gerrard, Fabregas inkl. nogle reserver i forsvaret, her tænker jeg Van Der Wiel og nogle andre. Jeg synes det helt vildt, og mener vi får en miserabel sæson hvis det sker.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Zlatan skrev:
Mander skrev:AS (via goal.com) påstår, at vi er ude efter Gerrard.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... en-gerrard

Tror ikke på det, men hvis han skulle komme til klubben, ville det nok medføre en mindre depression for mit vedkommende.
Det sku helt vildt! At købe Gerrard, Torres, Gerrard, Fabregas inkl. nogle reserver i forsvaret, her tænker jeg Van Der Wiel og nogle andre. Jeg synes det helt vildt, og mener vi får en miserabel sæson hvis det sker.
vil da også sige at det er et økonomisk dårligt træk at købe Gerrard 2 gange :wink:

Zlatan

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zlatan »

klogfyr skrev:
Zlatan skrev:
Mander skrev:AS (via goal.com) påstår, at vi er ude efter Gerrard.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... en-gerrard

Tror ikke på det, men hvis han skulle komme til klubben, ville det nok medføre en mindre depression for mit vedkommende.
Det sku helt vildt! At købe Gerrard, Torres, Gerrard, Fabregas inkl. nogle reserver i forsvaret, her tænker jeg Van Der Wiel og nogle andre. Jeg synes det helt vildt, og mener vi får en miserabel sæson hvis det sker.
vil da også sige at det er et økonomisk dårligt træk at købe Gerrard 2 gange :wink:
Puha det var sku en fejl :) -Som sagt jeg retter ikke indlæg.

Rivaldo10

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Rivaldo10 »

Rygtet stammer fra den engelske presse = de ved ikke noget som helst om, hvad der foregår i FC Barcelona. Så rygtet skal ikke tages seriøst.

LuisEnrique

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af LuisEnrique »

Pato i bytte for Zlatan, interessant rygte, syns jeg :) , meen tror ikke på det sker.

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Så røg Azpilicueta til Olympique Marseille. Så slipper vi da for det rygte :wink:
http://www.om.net/fr/Saison/101005/Actu ... zpilicueta

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

mathi skrev:Det er forhåbentlig ikke rigtigt.. Barca skal fandme ikke agere som Real Madrid på transfermarkedet.. Hvis de vil have Torres kan de byttet Zlatan for ham.
Enig. Vi er ikke Real Madrid aka Indkøbs hold
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Rivaldo10

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Rivaldo10 »

Nå vi bliver rygtet til Capoue, ikke rigtig noget nyt, men han har kommenteret at, hvis FC Barcelona viser interesse, så er han mere end klar til at skifte, da chancen kun kommer 1 gang. Derudover går rygterne på at Pastore og Ramires stadig er muligheder.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Er du gal Rivaldo du kaster om dig med navne i de forskellige tråde...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster