Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

mathi skrev:Det er forhåbentlig ikke rigtigt.. Barca skal fandme ikke agere som Real Madrid på transfermarkedet.. Hvis de vil have Torres kan de byttet Zlatan for ham.
Det kunne måske være en mulighed for at sænke prisen til det halve eller måske endda til mindre end 1/4 af det krævede beløb.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Hellyear skrev:
mathi skrev:Det er forhåbentlig ikke rigtigt.. Barca skal fandme ikke agere som Real Madrid på transfermarkedet.. Hvis de vil have Torres kan de byttet Zlatan for ham.
Det kunne måske være en mulighed for at sænke prisen til det halve eller måske endda til mindre end 1/4 af det krævede beløb.
Hvad får jer til at tro, at Zlatan gider til Liverpool? Der er jo intet at komme efter.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

Mander skrev:
Hellyear skrev:
mathi skrev:Det er forhåbentlig ikke rigtigt.. Barca skal fandme ikke agere som Real Madrid på transfermarkedet.. Hvis de vil have Torres kan de byttet Zlatan for ham.
Det kunne måske være en mulighed for at sænke prisen til det halve eller måske endda til mindre end 1/4 af det krævede beløb.
Hvad får jer til at tro, at Zlatan gider til Liverpool? Der er jo intet at komme efter.
Hvem sagde, at Eto'o ville til Inter? Alt hvilede på ham, og kun fordi klubben så absolut ville af med ham blev han enig med Inter, og Eto'o ville egentlig slet ikke væk, men det kom han jo som sagt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Inter er italienske mestre, og har været det de sidste mange år, og de snakker italiensk. Det lokker noget mere end et hold uden CL, uden Europa League (såvidt jeg husker?), og i dyb gæld. Ikke så tillokkende.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

I følge rygterne skulle Guardiola være interesseret i at hente Eboue fra Arsenal som gardering for Dani Alves.

For guds skyld. Køb ikke den mand. Magen til usympatisk og ringe back skal man længe lede efter.

Køb heller Cesar Staveplads fra Osasuna, hvis I kan få ham med på, at han skal være 2. violin på Jeres hold.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Rivaldo10 »

Ebou skulle da ellers være en sympatisk person og den største humør-spreder i Arsenal. Nu er "problemet" jo det, at Alves næsten spiller samtlige kampe. Lidt ligesom jeres Evra. Og hvis han henter Azpilicueta (klasse back i øvrigt, som jeg altid har efterlyst), så vil han formodentlig spille meget sjældent og det kan jeg på ingen måde forestille mig, at han ville være tilfres med. Særligt når han allerede i en alder af 20-år er blandt de bedste højrebacks i verden. (no kidding). Det vidnede hans korte udtagelse til Spaniens VM-trup altså om, inden de 7 sidste mænd blev sorteret fra.

Ellers er Ebou da en glimrende back-up. Man får sjældent en bedre.

Rivaldo10

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg kan vist ikke stave til EbouE kan jeg se :)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Azpilicueta mener jeg ikke man bør spendere penge i, heller ikke Eboue. Vi har en kommende stjerne i Marc Bertra, der sagtens kan spille mod spanske bund og midter hold. Hvis Alves er skadet, og man skal møde et stor hold viser man enten tillid til Bertra, eller lade Puyol spille højreback.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Ebou skulle da ellers være en sympatisk person og den største humør-spreder i Arsenal. Nu er "problemet" jo det, at Alves næsten spiller samtlige kampe. Lidt ligesom jeres Evra. Og hvis han henter Azpilicueta (klasse back i øvrigt, som jeg altid har efterlyst), så vil han formodentlig spille meget sjældent og det kan jeg på ingen måde forestille mig, at han ville være tilfres med. Særligt når han allerede i en alder af 20-år er blandt de bedste højrebacks i verden. (no kidding). Det vidnede hans korte udtagelse til Spaniens VM-trup altså om, inden de 7 sidste mænd blev sorteret fra.

Ellers er Ebou da en glimrende back-up. Man får sjældent en bedre.
Det kan godt være, at han som privatperson er et dejligt og sympatisk menneske, men jeg snakker om hans spil på banen. Manden flækker, er et svin og jeg kunne blive ved på en bane. Jeg må dog indrømme, jeg ikke har lagt så meget mærke til hans spil i denne sæson, der lige er sluttet, men det jeg husker ham som er, at han er utrolig svinsk.

Ja, Azpilicueta ville pynte på Jeres hold, men jeg tvivler, at en spansk landsholdsback stiller sig tilfreds med 5-15 kampe om året. Lidt ambitioner har man vel, medmindre han er glad for at sidde på bænken og hive 4-700 kilo hjem om ugen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

:roll:
Ikke lige min drømmetransfer. Synes sgu at Ibra har muy, muy mere klasse end Robinho...

I øvrigt er der mere nyt omkring Cesc:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... regas.html

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

50 mio.. nej nej nej....

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Robinho+10£ for Zlatan

Jeg siger GO!
Hell yeah!!

Men Zlatan vil jo ikke til den skod klub, og Robinho er ydermere tidlige p...spiller, med en elendig attitude. Mener faktisk vi bør have flere penge oveni den handel hvis det skulle blive en realitet
Forumlegende

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Daluigi skrev:
zqa skrev:Robinho+10£ for Zlatan

Jeg siger GO!
Hell yeah!!

Men Zlatan vil jo ikke til den skod klub, og Robinho er ydermere tidlige p...spiller, med en elendig attitude. Mener faktisk vi bør have flere penge oveni den handel hvis det skulle blive en realitet
Er enig med Daluigi.

Hvorfor skulle zlatan været interesseret i at komme til den lille klub?
- Og når det så kommer til stykket, så skulle vi nok også forlange lidt flere penge.

- Men jeg synes det virker som om Robinho er ved at blive varm igen. :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster