David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SirJonas »

Det første jeg så, var at der på tv'et stod Barca havde hentet Villa for et gigant beløb. Selvfølgelig er det mange penge, men vil nu ik kalde det et gigantbeløb.

Og hvad angrebsdiskussionen generelt angår, så er der helt sikkert plads til både villa, ibra, Messi, bojan pedro og jeffren. Ser SLET ikke nogen grund til at flytte iniesta op på venstrekanten, da vi har rigeligt med angribere, som har et fantastisk niveau. De 3 førstnævne angribere, ser jeg som den foretrukne trio. Dog med en masse undtagelser, idet pedro og bojan faktisk har niveauet til at omgås med de "store" drenge.
Jeffrens egentlige niveau kender jeg ikke til, men tror han forsat vil få 10-20 minutter her og der.

LuisEnrique

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af LuisEnrique »

Uanset hvordan og hvorledes, så er vi nu dækket godt ind overalt, syns jeg.. messi, zlatan og david villa er jo nok i start i 11eren, med pedro, bojan og jeffren som yderst kvalificerede afløsere., som uden tvivl nok skal få nok med spilletid..mht jeffren så er han vist osse brugt som højreback tidligere..husker dog ikke om det var en succes eller ej.
Men nøøøj, jeg glæder mig helt vildt til at se villa i barcatrøjen !

Kongen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kongen »

Han bliver helt sikkert et hit, er ikke i tvivl. Bliver godt at få endnu en spiller med et skarpt killer instinkt foran kassen, har været lidt bekymret i den foregående sæson hvor afhængige vi har været af Pedro og Messis form.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Ifl. fcb.dk så ankommer villa kl 19.00

Man må vel antage af TV3 Cat viser noget fra billedeshowet ved barca-logoet.

Så skal vi ikke tune ind på www.tv3.cat/directes kl 19.00 og se om vi kan få første billeder af Villa i Barca regi? :D
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Er der spansk-kyndige som kan se programmet for tv3 cat, for lige at se om der kommer noget villa-show?

lige pt viser stream ik noget :/
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Nå men der var ikke noget.

Her er et billede fra MD:
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez Video

Indlæg af abx »

En mega fed "velkomst"-video på youtube:

Et sæt af klips der viser lidt af det vi kan forvente fra Villa når han trækker på banen.

Videoen er helt ny
Próxima Estación.... Parallel!

Zlatan

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Zlatan »

Et Angreb bestående af: Pedro, Bojan, Jeffren, Ibrahimovic, Villa, Messi, Det skræmmer alle modstandere!
En Midtbane bestående af: Xavi, Iniesta, Busquets, Keita, Touré/Fabregas, Thiago, I kommer aldrig ind til forsvaret!
Et Forsvar Bestående af: Puyol, Piqué, Alves, Abidal, Chygrynskiy, Milito, Maxwell, Marquez/Ny forsvare I kommer ikke ind til Valdés!
Målmænd bestående af: Valdés, Pinto, I får Ingen/Aldrig scoret nogle lette mål, hvis i endda får scoret!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Rolig nu, det er ikke fordi du er udefrakommende at jeg skriver som jeg gør. Det er mere dine argumenter om, at vi skider på vores talenter, eller at man åbenbart skal have et stort navn, hvis man skal spille i Barca. Det er da i den grad useriøst at påstå det.
Jeg tror, du misforstår mine argumenter. Jeg vil forsøge at uddybe.
Visca El Barca skrev: Lad mig lige spørge dig, kan du vise mig et andet storhold, der satser på så mange talenter fra egne rækker, som vi har? I en trup på 21 har vi, Valdes, Puyol, Pique, Bussi, Xavi, Iniesta, Bojan, Jeffren, Messi, Pedro som er vores egne talenter. Så har vi spillere som Bartra, Thiago og Jonathan der også har fået chancen, selvom de 18-20 år? Bojan er desuden også 19! Er det ikke satse på sine egne talenter? Er det i din verden at skide på talenterne? Eller er du bare en af dem, der som et andet holds fan bare vil finde noget, så du kan kritisere Barca? :?
Det er her, jeg tror, du misforstår mig.

I er en af de få topklubber, der tør og har talenterne til at kunne satse på dem. Det er ikke det, jeg mener med at skide. Det jeg mener med det er, at I henter en David Villa, som jeg vil vædde med bliver fast mand i truppen. Hvis ikke, og han ender på bænken med Zlatan og Villa, så tror jeg godt, du kan regne ud, hvad der vil ske, hehe.

Og igen, jeg tror heller ikke, at Zlatan i længere periode stiller sig tilfreds med at være bænkevarmer. Så er det her, at Pedro angiveligt nok må vige sin plads til de to stjernespillere der. Jeg synes bare, at det er en lidt for stor konkurrent for Pedro, når han har haft sådan en god sæson. For jeg føler ikke, at det er jeres angreb, der skal forstærkes.
Visca El Barca skrev:Lad os tage Villa købet, selvom jeg og andre har forklaret det mange gange. Vi mister Henry til sommer, det betyder at vi har Messi, Ibra, Bojan, Pedro, Jeffren til de 3 pladser. Jeffren har vist lovende takter, men det er lidt en ukendt faktor, at satse på ham, hvis vi har ambitioner om at vinde C.L og La Liga og Copa Del Rey. Med købet af Villa har vi nu 6 spillere til de 3 forreste pladser, og jeg kan vitterlig ikke se, det skulle være for mange?
Det kan godt lyde dumt, men det kan jo være, at Henry laver en Eto’o og bliver i klubben og gør det fantastisk, selvom det er usandsynligt, hehe. I har pt. (uden Villa) 5 til de tre forreste. Men I har også en talent som Gai Assulin, som kan tage de overkommelige kampe på Camp Nou som bænkespiller og i værste tilfælde kan I altid benytte Iniesta på den plads. Så at sige, at I direkte manglede spillere, synes jeg nu ikke.
Visca El Barca skrev:Som sagt, jeg er ret sikker på at Bojan ( der kun er 19 år!) og Pedro der kun har haft en hel sæson på holdet, nok skal få sin del af kampe, i løbet af en sæson, hvor vi kommer til at spille over 60 kampe! At vi køber Villa, sender et signal til vores spillere og talenter om, at de ikke kan slappe af, bare fordi de har haft et godt år! Jeg tror vi kommer til at se opstillinger ala denne her, Bojan-Messi-Pedro eller Pedro-Ibra-Messi, Villa-Ibra-Messi, Villa-Bojan-Pedro osv osv alt efter hvem man møder. Købet af Villa giver os flere muligheder i angrebet, og flere variationer, det er kun godt.
Jeg kan godt forstå dine argumenter, men jeg føler bare, at man burde give mere tiltro til Pedro. Man kunne måske have købt en mere talentangriber som har Barca-profilen eller hive Gai Assulin op. Det er ikke kun hos Jer, at jeg synes sådan noget her er elendigt. Det var lige så dumt, da min klub, United, i sin tid hentede Berbatov, der tog Tevez’ plads pga. prisskilten, selvom man godt ved, hvem man ville have af de to og at United lige havde vundet The Double. Det var IMO unødvendigt dengang at hente ham.
Visca El Barca skrev:Du siger at hvis Cesc kommer, så er der kaos? Hvorfor det? Vi har Keita, Xavi og Ini til de 2 centrale pladser, er det nok? Ja vi har så Thiago og Jonathan, men de er henholdsvis 18 og 20 år, og har ikke haft særlig mange kampe på topplan? Er det ikke lidt for stort et pres at lægge på deres spinkle skuldre, et pres der i værste fald kan ødelægge dem? Køber vi Cesc, så har vi 4 spillere ( Xavi, keita, Ini, og Cesc) til de to pladser, og igen med de over 60 kampe vi kommer til at spille, og fordi vi ved Iniesta og Cesc har det med at blive skadet, så skal de nok få deres del af kampe! Thiago og Jonathan kan så komme ind og få 10 min. her, 20 der, en pokal kamp her og en pokal kamp der.
Der vil komme kaos fordi, at I lige pludselig har for mange spillere. I har Messi, Zlatan, Bojan, Pedro, Villa, Iniesta, Xavi, Cesc, Keita, Busquets og Toure til 6 pladser! Så er der også Jonathan og Thiago, som nok får nogle kampe hist og pist, når stjernerne skal aflastes. Men igen, hvis Zlatan sælges, så bliver situationen en anden en.
Zlatan skrev:Et Angreb bestående af: Pedro, Bojan, Jeffren, Ibrahimovic, Villa, Messi, Det skræmmer alle modstandere!
En Midtbane bestående af: Xavi, Iniesta, Busquets, Keita, Touré/Fabregas, Thiago, I kommer aldrig ind til forsvaret!
Et Forsvar Bestående af: Puyol, Piqué, Alves, Abidal, Chygrynskiy, Milito, Maxwell, Marquez/Ny forsvare I kommer ikke ind til Valdés!
Målmænd bestående af: Valdés, Pinto, I får Ingen/Aldrig scoret nogle lette mål, hvis i endda får scoret!
Fordi navnene er skræmmende, er det ikke ensbetydende med, at det vil fungere. Det burde du da vide, når jeres værste modstander har udøvet det her i et årti.
Guardiola skrev:Jeg ved ikke, om du har fulgt vores sæson i år? Hvis du har, så ved du også, at vi har haft vanvittigt store problemer med at få Zlatan integreret i spillet. Dertil kommer, at Henry forlader os. Hvis vi ikke gør indkøb, og alt ikke flasker sig absolut 100 % så bliver status, at vi står med et faktik rimeligt tyndt besat angreb.
Villa har profilen til at passe perfekt ind hos Barca. Og han kender en stor del af holdet fra landsholdet. Han bør blive en succes nærmest fra dag 1. Jeg tror simpelthen chancen for at få ham, har været for god til at lade gå passé.
Jo, jeg har bestemt set jeres kampe, hvor Zlatan har mildest talt været destruktiv og elendig i de afgørende kampe.

Men jeg lader tvivlen komme ham til gode, idet han blev skadet op til sæsonens vigtigste periode. Man så jo mod Arsenal (Selvom Arsenal har et elendigt forsvar), at han kan gøre en forskel. Man så det mod Real Madrid på Camp Nou, hvor Real har IMO en stor chance for at vinde, hvis Ronaldo og Higuain var en anelse skarpere den aften.

Zlatan er sammen med Torres og Cristiano Ronaldo (Benzema og Higuain kan også regnes med) de eneste angribere IMO, som har en fantastisk teknik og en god fysik. I min verden burde I have købt Cristiano Ronaldo, for han ville have pyntet mere end Zlatan, men I kan åbenbart ikke lide ham (selvom I køber en, der er værre end ham i Zlatan, når man tænker på ego – lidt dobbeltmoralsk).

Og Villa passer ind, får vi at se. Det bliver sjovt at se, hvordan to kandidater til topscorerlisten, Messi og Villa, skal dele deres rettigheder i næste sæson.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Kan man regne med at se præsentationen på Camp Nou imorgen via http://www.tv3.cat/directes monstro? - og nogen der ved hvad tid det bliver?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Jeg håber godt nok de viser det live ja. Mener jeg da de gjorde ved Ibra og Henry??
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »



I Adidas trøje :roll:
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Han ved også præcis hvad man skal sige for at ramme et Barca hjerte:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... o-join-the

Hvis den attitude kan holdes sæsonen igennem selv efter et VM så er der dømt magi!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:

I Adidas trøje :roll:
Det er fordi Adidas er hans personlig sponsor, ligesom Messi og Xavi bl.a.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster