David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af benjamin »

Hvor er det mærkeligt... På den fede måde! Velkommen til Villa. Så kan han passende konkurrere med Messi om, hvem, der bliver topscorer næste sæson. :shock: :twisted:
Stick to your guns.

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hio »

Det blir godt nok spændende at se, hvad der ellers kommer til at ske. På den ene side kan jeg ikke rigtig forestille mig, man sælger Zlatan. Der ligger en masse u-udnyttet potentiale hvis Pep kan få ham til at fungere - og holdet til at bruge ham rigtigt. På den anden side tænker jeg at Villa + evt Cesc ind og Zlatan + Titi ud kan give god harmoni. Men det er at give hurtigt op, i forhold til at få Zlatan integreret... Alligevel sidder jeg og tænker "kan de finde på det?"

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Hvor er det dog en dejlig nyhed!!!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jønde »

Super en søn den ene dag og Villa til barca den næste... :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Hio skrev:Det blir godt nok spændende at se, hvad der ellers kommer til at ske. På den ene side kan jeg ikke rigtig forestille mig, man sælger Zlatan. Der ligger en masse u-udnyttet potentiale hvis Pep kan få ham til at fungere - og holdet til at bruge ham rigtigt. På den anden side tænker jeg at Villa + evt Cesc ind og Zlatan + Titi ud kan give god harmoni. Men det er at give hurtigt op, i forhold til at få Zlatan integreret... Alligevel sidder jeg og tænker "kan de finde på det?"
Jeg tror ikke vi sælger Ibra, har lige læst et interview med Txiki på Bracas hjemmeside, og her kommer han ind på Ibras fremtid og også hvilken rolle Villa er tiltænkt på holdet. Jeg synes han rammer nogle gode punkter.

Om Villas rolle siger han.
Does David Villa have a Barca profile?
"Yes, like Leo combining the position of centre forward or cutting in from the right wing. He‘s one of those players who make good diagonal runs, who use space well and give the team depth.. David Villa has this profile”.
Og om Ibras rolle siger han.
Ibra has scored 21 goals this season. Has he fulfilled the initial expectations?

"We can’t just look at the last month. We have to asses what he’s done since the beginning. He had a great run in the middle of the season. Then he had a few difficulties and injury problems. As always it’s the manager who has to decide who’s best and he finished the season not playing very much. But it’s his first season and we have to be optimistic. Ibra isn’t for sale. He brings a lot to the team. We dreamed of having him and we want him to stay. But as always he has to be happy. He has to be comfortable in the squad and he also has to have his say”.
Nu må det være klart for enhver, at de Pep, Tito, Txiki + ledelsen anser ham som en vigtig spiller for holdet, og en man ikke vil sælge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Jønde skrev:Super en søn den ene dag og Villa til barca den næste... :D
Jeg gratulerer! Tillykke med ham :)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hio »

Good point Visca! Spændende artikel.

Congrats Jønde :)

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Niklas »

Feeeedt! Villa er et sindssygt godt køb.
Barca er jo næsten snart kun et rent spansk mandskab :P det nice!
Ronaldinho is my passion

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

mathi skrev:Jeg synes, at denne signing sender et signal om, at Zlatan ikke har levet op til forventningerne.. Havde man været fuldt tilfreds med Zlatan havde der ikke været brug for at hente så stor en stjerne som Villa ind, når Bojan også er der, og messi også kan varetage den forreste plads på holdet..

Kan kun ærgre mig over at det ikke lykkedes at hente Villa sidste sæson.
Denne signing sender et signal om at Henrys tid er passé og ikke så meget andet. En ny spiller til Barcas angreb kræver at man enten er verdensklasse eller er en wonderkid i disse La Masia tider.

En spiller som Villa er skræddersyet til Barca, både hvad angår personlighed og talent.

Jeg ved godt at du er stor Zlatan kritiker men derfor kan man godt se lidt mere nuanceret på tingene. Det eneste signal om at Zlatans tid er forbi er hvis vi sælger ham, fordi det ville dumt at beholde Zlatan som bænkevarmer.

EDIT: Tillykke Jønde, altid godt med en lille ny Barca fan!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Jønde skrev:Super en søn den ene dag og Villa til barca den næste... :D
Hva satan! Tillykke med det champ!

Velkommen til klubben ;D
Próxima Estación.... Parallel!

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Goldenbaum »

Så kom den spiller vi alle har ventet på... og endda til en fornuftig pris. Frygter dog lidt for Pedro, som efter min mening ikke fortjener at sidde på bænken.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Pedro er stadig ung. Tror han ville elsker endnu et år som "joker" altså kan han fortsætte med blot at overraske. Det er en meget tung byrde pludselig at være en spiller som alle stiller høje krav og forventninger til. Det mener jeg godt spillere som Pedro og Bojan kan have godt af at vente lidt med endnu
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Hio skrev:Det blir godt nok spændende at se, hvad der ellers kommer til at ske. På den ene side kan jeg ikke rigtig forestille mig, man sælger Zlatan. Der ligger en masse u-udnyttet potentiale hvis Pep kan få ham til at fungere - og holdet til at bruge ham rigtigt. På den anden side tænker jeg at Villa + evt Cesc ind og Zlatan + Titi ud kan give god harmoni. Men det er at give hurtigt op, i forhold til at få Zlatan integreret... Alligevel sidder jeg og tænker "kan de finde på det?"
Jeg tror ikke vi sælger Ibra, har lige læst et interview med Txiki på Bracas hjemmeside, og her kommer han ind på Ibras fremtid og også hvilken rolle Villa er tiltænkt på holdet. Jeg synes han rammer nogle gode punkter.

Om Villas rolle siger han.
Does David Villa have a Barca profile?
"Yes, like Leo combining the position of centre forward or cutting in from the right wing. He‘s one of those players who make good diagonal runs, who use space well and give the team depth.. David Villa has this profile”.
Og om Ibras rolle siger han.
Ibra has scored 21 goals this season. Has he fulfilled the initial expectations?

"We can’t just look at the last month. We have to asses what he’s done since the beginning. He had a great run in the middle of the season. Then he had a few difficulties and injury problems. As always it’s the manager who has to decide who’s best and he finished the season not playing very much. But it’s his first season and we have to be optimistic. Ibra isn’t for sale. He brings a lot to the team. We dreamed of having him and we want him to stay. But as always he has to be happy. He has to be comfortable in the squad and he also has to have his say”.
Nu må det være klart for enhver, at de Pep, Tito, Txiki + ledelsen anser ham som en vigtig spiller for holdet, og en man ikke vil sælge.
Nu kan han heller ikke så godt stille sig op og begynde at kritiserer Ibra vel? en meget standard udtalelse som egentlig ikke bekræfter andet, end at de i ledelsen godt kan se Ibra ikke har haft den bedste sæson. Dertil er det aldrig en god idé at erklærer en spille rman selv har ville hente for et fejlkøb som man ønsker at sælge nu. Det ville hverken gavne Ibra hvis han bliver i klubben eller hans prisskilt hvis der skulle blive tale om at sælge ham. Altså er det en meget traditionel udtalelse som ikke kan komme bag på nogen som er enten for eller imod et salg af Zlatan

- jeg tror dog ikke vi sælger ham, men dejlig Villa er kommet til at give ham endnu mere modstand. Så kan det da være han får lyst til at lave lidt løb uden bold.

Velkommen Villa, du skal nok blive guld værd!
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Han siger vel ikke noget ukorrekt? Klubben ville jo sige det samme om Dima, Cáceres, Hleb, osv. Dermed ikke sagt, at ledelsen ikke mener det, som Txiki siger, men selv hvis de mener noget andet, har de ikke tænkt sig at sige det.

Meeen, det her handler jo egentlig om vores lille ny. Velkommen til, Villa! Ham der redigerede Wiki skulle have skrevet den 19. maj, så havde det holdt. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Goldenbaum »

Daluigi skrev:Pedro er stadig ung. Tror han ville elsker endnu et år som "joker" altså kan han fortsætte med blot at overraske. Det er en meget tung byrde pludselig at være en spiller som alle stiller høje krav og forventninger til. Det mener jeg godt spillere som Pedro og Bojan kan have godt af at vente lidt med endnu
Ja sidste år var jeg også et "ungt" talent på mit arbejde, men nu stilles der krav til mig fra toppen og bunden :D . Det behøver ikke at være en tung byrde, især når han stadig er omringet af andre stjerner der stjæler opmærksomheden. Sådan var det også for Messi i starten, da Ronnie & Co. stjal overskrifterne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 116 gæster