Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Så vidt jeg kan se er den nyhed ikke andet end pressens formodning om hvad der er sket til det møde.
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

Ved ikke hvor meget man skal lægge i dette, men:
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 19,00.html

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Ved ikke hvor meget man skal lægge i dette, men:
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 19,00.html
Jeg tror man skal ligge mere i det end mange af historierne som kommer fra SPORT og de andre spanske aviser.

Ledelsen hos Arsenal, Peter Hill, har hele tiden nægtet at sælge Cesc og slet ikke gået på kompromis med den holdning, så bliver det hele unægteligt meget sværere.

Noget kunne tyde på at man indgår et kompromis med Cesc og lader ham gå i 2011, det er trods alt noget alle parter kan leve med.

Samtidig har Arsenal ikke vundet noget i mange år nu og set i dét perspektiv så har Peter Hill nok ikke givet Cesc en massiv løsstigning + engangsum i den forgangne sæson for at vinde 0 titler.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Lige en tanke, hvis nu Cesc først kommer i 2011 så er chancerne nok også større for at vi beholder Toure. Samtidig vil der måske blive lidt plads til Thiago og 2Santos, så helt skidt behøver det ikke at være.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Bager skrev:Så vidt jeg kan se er den nyhed ikke andet end pressens formodning om hvad der er sket til det møde.
Ja men en formodning som de fleste medier er enige i. Der er nogle stærke Arsenal insiders, der rapporterer om nyheden, på de diverse engelske sportssider og også på Twitter.

@ Rumme

Jeg er sikker på at Arsenal vil gøre alt for at holde på ham, men John Cross, som er journalist på Mirrorfootabll, og kendt som en pålidelig Arsenal insider med gode kilder, rapporterer bl.a at Wenger på mødet gjorde alt for at overbevise Cesc om at han skulle blive der endnu et år, men at Cesc skulle have gjort det klart overfor AW, at han vil skifte nu og ikke vente til året efter. John Cross skriver bl.a " the story is well-sourced. Believe me"

Ja det kan sagtens være, at det bare er journalistisk spekulation, men som sagt, BBC, Skynews, Skysports har rapporteret om nyheden, og det er også bemærkelsesværdigt at Cesc endnu ikke har kommenteret på historien. Hvis historien ikke var sandt, så ville han dementere rygterne med det samme, det har han gjort alle de andre gange.

Lad os nu se hvad der sker, jeg tror heller ikke det er så slemt at vente et år med at hente ham, men jeg vil helst have ham i år. Thiago og Jonathan skal nok får deres chancer, der er trods alt kun 18 og 20 år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Hvis nu han kommer. Så kunne opstillingen se sådan her ud:

-------------Villa-------------Zlatan-----------------
-----------------------------------------------Messi
Iniesta-------Cesc-----------Xavi----------------
------------------------------------------------------
Abidal-------Puyol--------Pique--------Alves-
-----------------------------------------------------
----------------------Valdes-----------------------
En 4-4-2, men lidt 4-3-3 over det. Så kan Messi også løbe i rummet bag Ibrahimovilla.
Senest rettet af fidanho ons maj 19, 2010 12:59 pm, rettet i alt 1 gang.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

fidanho skrev:Hvis nu han kommer. Så kunne opstillingen se sådan her ud:

-------------Villa-------------Zlatan-----------------
-----------------------------------------------Messi
Iniesta-------Cesc-----------Xavi----------------
------------------------------------------------------
Abidal-------Puyol--------Pique--------Alves-
-----------------------------------------------------
----------------------Valdes-----------------------
En 4-4-2, men lidt 4-3-3 over det.
dur simpelthen ikke. Vi skal have en DM. Ellers spiller vi snart som Real, folk bliver nødt til lige at sætte tingene i perspektiv.
Forumlegende

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Daluigi skrev:
fidanho skrev:Hvis nu han kommer. Så kunne opstillingen se sådan her ud:

-------------Villa-------------Zlatan-----------------
-----------------------------------------------Messi
Iniesta-------Cesc-----------Xavi----------------
------------------------------------------------------
Abidal-------Puyol--------Pique--------Alves-
-----------------------------------------------------
----------------------Valdes-----------------------
En 4-4-2, men lidt 4-3-3 over det.
dur simpelthen ikke. Vi skal have en DM. Ellers spiller vi snart som Real, folk bliver nødt til lige at sætte tingene i perspektiv.
Der her var bare en mullighed. Jeg synes nemlig ikke vi skal have Cesc, fordi rotation kan jeg ikke li'. Jeg husker bare tilbage på dengang vi havde fire for gode angribere for tre pladser. Ser hellere at vi beholder Toure, og spiller med en DM, ligesom du formentlig siger.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Guardiola »

-------------Villa-------------Zlatan-----------------
-----------------------------------------------Messi
Iniesta-------Cesc-----------Xavi----------------
------------------------------------------------------
Abidal-------Puyol--------Pique--------Alves-
-----------------------------------------------------
----------------------Valdes-----------------------
En 4-4-2, men lidt 4-3-3 over det.
CHAAARGGEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

Stakkels Cartagena, Levante, Gijon og åndsfæller.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Guardiola »

Jeg er på linje med jer begge to Daluigi og Fidanho. Det er vist mere en CM opstilling end en, med hold i virkeligheden. Men mod mindre gode hold, der stiller defensivt, ville den om ikke andet være spektakulær.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Bager skrev:Så vidt jeg kan se er den nyhed ikke andet end pressens formodning om hvad der er sket til det møde.
Ja men en formodning som de fleste medier er enige i. Der er nogle stærke Arsenal insiders, der rapporterer om nyheden, på de diverse engelske sportssider og også på Twitter.

@ Rumme

Jeg er sikker på at Arsenal vil gøre alt for at holde på ham, men John Cross, som er journalist på Mirrorfootabll, og kendt som en pålidelig Arsenal insider med gode kilder, rapporterer bl.a at Wenger på mødet gjorde alt for at overbevise Cesc om at han skulle blive der endnu et år, men at Cesc skulle have gjort det klart overfor AW, at han vil skifte nu og ikke vente til året efter. John Cross skriver bl.a " the story is well-sourced. Believe me"

Ja det kan sagtens være, at det bare er journalistisk spekulation, men som sagt, BBC, Skynews, Skysports har rapporteret om nyheden, og det er også bemærkelsesværdigt at Cesc endnu ikke har kommenteret på historien. Hvis historien ikke var sandt, så ville han dementere rygterne med det samme, det har han gjort alle de andre gange.

Lad os nu se hvad der sker, jeg tror heller ikke det er så slemt at vente et år med at hente ham, men jeg vil helst have ham i år. Thiago og Jonathan skal nok får deres chancer, der er trods alt kun 18 og 20 år.
Interessant bliver det og noget kunne tyde på der heller ikke er 100% konsensus på de interne ledelses rækker i Arsenal. Det bliver f..... spændende vindue!

Jeg foretrækker som udgangspunkt at Iniesta og de andre stjerner ikke skal roteres medmindre man vil spare en spiller eller spiller Copaen. Det giver kontinuitet, så derfor er jeg lidt skeptisk med at få en Cesc hjem i år. Dog vil jeg absolut ikke græde hvis han kom, men vil i stedet blive lidt bekymret for hvad der vil ske med vores stærke defensive kræfter, Toure og Keita f.eks.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Interessant bliver det og noget kunne tyde på der heller ikke er 100% konsensus på de interne ledelses rækker i Arsenal. Det bliver f..... spændende vindue!

Jeg foretrækker som udgangspunkt at Iniesta og de andre stjerner ikke skal roteres medmindre man vil spare en spiller eller spiller Copaen. Det giver kontinuitet, så derfor er jeg lidt skeptisk med at få en Cesc hjem i år. Dog vil jeg absolut ikke græde hvis han kom, men vil i stedet blive lidt bekymret for hvad der vil ske med vores stærke defensive kræfter, Toure og Keita f.eks.
Ja det bliver et spændende vindue. Men når jeg tænker lidt mere over det, så bliver jeg endnu mere overbevist om at han kommer til os i år! Han har jo som sagt gjort det klart overfor Arsenal og ledelsen, at han vil væk. Jeg har svært ved at se, at en Cesc eller en anden professionel fodboldspiller melder så klart ud overfor sin arbejdsgiver og træner, at man vil væk, medmindre man har fået garanti fra den interesserede klub, ( i dette tilfælde Barca) at man er yderst interesserede og man vil gå langt for at få spilleren. Hvis det var noget kun Cesc ønskede ( at vende tilbage til barca) så ville han ikke holde et møde med sin træner og fortælle ham at han vil væk, da det ville bringe ham i en meget uholdbar situation, i tilfælde af, at Barca bakkede ud, eller sagde at man ikke lige var interesserede i ham i år.

Mit gæt er, at Laporta, Pep og Txiki har gjort det klart overfor Cesc at de vil have ham, han skal bare selv sætte lidt skub i tingene. Det har han så gjort nu, det næste skridt bliver vel at Barca kommer med et tilbud, ( har læst flere steder at Arsenal ønsker 40-45 millioner pund for ham, men det er Barca ikke parate til at give) Arsenal afslår sikkert det første tilbud, så kommer Barca med et nyt, og sådan bliver det ved indtil vi får når til enighed. Jeg tror sagtens vi kan får ham for mindre end 40 mill pund.

På skysports havde de et interview med en journalist, og det virkede som om, hun havde styr på det hun sagde. Værten på skynews spurgte hende om, hvad deadline for transferen var, og om hun troede at handlen ville komme i hus før VM. Hun svarede både ja og nej. Hun sagde at det vigtigste for Cesc var at gøre det klart overfor Arsenal at han vil væk, og at de gik med til salget, så han havde det afklaret inden han skulle til VM. Det er ikke så vigtigt for ham at blive præsenteret i Barca inden VM.

EDIT: Her er linket til det interview jeg snakker om: http://www.skysports.com/video/inline/0 ... 17,00.html
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bløddyret »

Daluigi skrev:
fidanho skrev:Hvis nu han kommer. Så kunne opstillingen se sådan her ud:

-------------Villa-------------Zlatan-----------------
-----------------------------------------------Messi
Iniesta-------Cesc-----------Xavi----------------
------------------------------------------------------
Abidal-------Puyol--------Pique--------Alves-
-----------------------------------------------------
----------------------Valdes-----------------------
En 4-4-2, men lidt 4-3-3 over det.
dur simpelthen ikke. Vi skal have en DM. Ellers spiller vi snart som Real, folk bliver nødt til lige at sætte tingene i perspektiv.
Enig i at vi skal hente en DM (evt. Toulalan, men det er sikkert kun mig der ønsker ham :wink: ), så kunne man sige Iniesta-Xavi-Cesc mod de "mindre gode" hold som spiller defensivt, de skulle i hvert fald kunne åbne ALT. Så kunne Xavi-Cesc-Iniesta-Busquets-X/DM roterer igennem resten af sæsonen. Så - IMO - ud med Toure og Keita, og gi´ flere chancer til Thiago.

I øvrigt ud med Ibra, er ked af at sige det! Men Villa skal ikke spille wing, så evt. smid Ibra til Man City, for Robinho og en del mio.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

ja det er jo fint altsammen men hvorfor skal pedro og bojan bare ud igen pedro har scoret over 20 mål i sæsonen
jeg ville fortsætte med 4-4-3 systemet og så købe fabregas og sælge zlatan og så spille med pedro villa og messi oppe foran iniesta kan osse spille i venstre side så kunne man sætte toure og xavi og fab ned på midtbanen.
så jeg er selvfølgelig glad over købet af villa misforstå mig ikke der please.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af mathi »

teemuss skrev:ja det er jo fint altsammen men hvorfor skal pedro og bojan bare ud igen pedro har scoret over 20 mål i sæsonen
jeg ville fortsætte med 4-4-3 systemet og så købe fabregas og sælge zlatan og så spille med pedro villa og messi oppe foran iniesta kan osse spille i venstre side så kunne man sætte toure og xavi og fab ned på midtbanen.
så jeg er selvfølgelig glad over købet af villa misforstå mig ikke der please.
Kan sagtens følge dig og jeg er langt hed ad vejen enig... Selvom det ville være enormt fedt med Cesc i Barca håber jeg for Bojan og Pedros skyld ikke at han kommer...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster