Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... lereq.html

Det ser ud til at Laporta og hans ledelse i samråd med Pep har bestemt sig for, at de vil forstærke holdet før præsidentvalget. Det kan godt være positivt at han vælger denne strategi, for så ved spillerene nogenlunde, om de har en fremtid på holdet eller ej. Med et præsidentvalg, hvor holdet ikke er forstærket kan der hurtige kommer rygter om, at den nye præsident vil skille sig af med den og den spiller, og køber den og den, det kan gøre spillerene utrygge og give dårlig stemning i truppen hen over sommeren. Hvis Laporta køber Cesc en venstrefløj og en højreback, så er det jo begrænset hvis ikke umuligt, hvordan den nye præsident kan forstærke holdet efter disse køb.

På den anden side, hvis Laporta nu går ud og køber 3-4 spillere ind, men den nye præsident, især hvis det er Rossel der bliver valgt, alligevel føler at han vil sætte sit præg på holdet, så kan vi hurtigt ende med en alt for bred trup.

Hvad synes folk herinde? Er det god ide at den nuværende ledelse vil forstærke holdet før valget, vel vidende om, at Laporta ikke bliver valgt? Eller er det en rigtig dårlig ide?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af soul_pitcher »

Umiddelbart en fornuftig idé, da jeg personligt synes, at det skal være Joseps beslutning, hvilke spillere han ønsker tiltrådt på holdet - og ikke en præsidents.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

Ibrahimovic smutter igen efter bare én sæson?

http://www.tribalfootball.com/barcelona ... sea-834771

Det ville give penge i kassen til storindkøb, såsom David Villa.

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Hellyear skrev:Ibrahimovic smutter igen efter bare én sæson?

http://www.tribalfootball.com/barcelona ... sea-834771

Det ville give penge i kassen til storindkøb, såsom David Villa.
Desværre er tribalfootball blevet bannet fra sitet

Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

Nå, for helvede, det er jeg sku ked af at jeg ikke lige fik tjekket. =)

teemuss

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af teemuss »

Cesc Fábregas vil til Barca denne sommer

JA TAK han skal være velkommen og lad mig så få david villa og ribery med uhhhh GUF GUF
slikker sig om munden :D

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Personligt slikker jeg mig mere om munden, hvis vi nøjes med villa og cesc.

Så kunne man så altid krydrer den med et køb af fellaini eller rodwell.

Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

Hvis Touré nu også går, så skal der investeres i en mere kompetent defensiv midtbanespiller.
Kunne dette være Javier Mascherano eller Miguel Veloso fra Sporting Lisabon? De er måske meget dyre, og vil muligvis ikke forlade deres klubber, men personligt vil jeg mene at Busquets ikke kan holde en hel sæson uden skader og karantæne, så Barca skal også dækkes indenfor det område.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Jeg ser langt hellere fellaini eller rodwell

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hellyear skrev:Hvis Touré nu også går, så skal der investeres i en mere kompetent defensiv midtbanespiller.
Kunne dette være Javier Mascherano eller Miguel Veloso fra Sporting Lisabon? De er måske meget dyre, og vil muligvis ikke forlade deres klubber, men personligt vil jeg mene at Busquets ikke kan holde en hel sæson uden skader og karantæne, så Barca skal også dækkes indenfor det område.
Hvorfor Veloso? Han er god i FM, men manden har svært ved at tilkæmpe sig en startplads på et svagt portugisisk landshold. Han har nu i lang tid været nævnt som et stort talent, men der er ingen storklubber der sådan for alvor har været interesserede i ham, det må der jo være en grund til. Jeg synes Bussi er meget end Veloso, derfor vil det være spild a penge, at købe ham.

Hvis Yaya skifter, og vi beslutter os for at købe en def midt, så skal det være en der er bedre end Bussi, ikke en der er på niveau eller i Velosos tilfælde, en der er dårligere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Jonas1993 skrev:Jeg ser langt hellere fellaini eller rodwell
Kan du give en begrundelse hvorfor du vil have Fellaini og Rodwell? Ingen af dem er gode nok til Barca (endnu).

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Toure skrev:
Jonas1993 skrev:Jeg ser langt hellere fellaini eller rodwell
Kan du give en begrundelse hvorfor du vil have Fellaini og Rodwell? Ingen af dem er gode nok til Barca (endnu).
jeg giver dig bestemt ret i at rodwell ikke skal være at finde i startopstillingen - der går nok et par år, men tilgengæld er han en af de største midtbanetalenter, og at have ham på bænken ville for mig være utrolig lækkert.
Fellaini mener jeg dog sagtens kunne spille fra start, i nogen kampe. Dér hvor jeg ser hans største svække, er hans hurtighed. Manden er decideret langsom, og hvis han kunne tilføres noget speed, mener jeg faktisk han kan gå hen og blive blandt de aller bedste central midtbanespillere, en dag

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jonas1993 skrev:
Toure skrev:
Jonas1993 skrev:Jeg ser langt hellere fellaini eller rodwell
Kan du give en begrundelse hvorfor du vil have Fellaini og Rodwell? Ingen af dem er gode nok til Barca (endnu).
jeg giver dig bestemt ret i at rodwell ikke skal være at finde i startopstillingen - der går nok et par år, men tilgengæld er han en af de største midtbanetalenter, og at have ham på bænken ville for mig være utrolig lækkert.
Fellaini mener jeg dog sagtens kunne spille fra start, i nogen kampe. Dér hvor jeg ser hans største svække, er hans hurtighed. Manden er decideret langsom, og hvis han kunne tilføres noget speed, mener jeg faktisk han kan gå hen og blive blandt de aller bedste central midtbanespillere, en dag
Han er ikke en def. midt, han er faktisk en midt-midt med offensive kvaliteter. Det er faktisk tit at han spiller som den forreste mand, en slags hængende angriber på Evertons 5 mands midtbane. Det er en fejl at købe Felliani, hvis man tror han kan spiller Def. midt i hvert fald.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Ja men kommer han til Barca skal han bruges som deffensiv midt, det har han fysikken til

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jonas1993 skrev:Ja men kommer han til Barca skal han bruges som deffensiv midt, det har han fysikken til
Fysikken til det? Ibra har også fysikken til at spille def. midt, men betyder det så at han kan spille def. midt? Ja felliani er høj, kropstærk og han er god luftspillet, men som sagt, manden er alt for offensiv. Han har mig bekendt aldrig spillet på den defensiv midtbane, hvorfor så købe en mand der er offensiv midt, og omskole ham? Der er jo en risiko for, at det ikke bliver succes?

Desuden synes jeg det er dybt useriøst, at folk foreslår talenter som Veloso eller Rodwell. Hvorfor bruger 200 Mill, på en talent, når vi selv har La Masia, der producerer kæmpe talenter på stribe, hvis det er talenter vi vel at mærke vil have på holdet. Kig på alle de unge spillere, de såkaldte talenter på 19-22 år vi har købt, hvor mange af dem har fået tilspillet sig en plads på holdet? Pique ja, men han var La Masia graduate. Hvis det er 19 årige knægte vi har brug for på holdet, så kan vi få dem gratis fra vores eget akademi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 99 gæster