Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LuisEnrique

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af LuisEnrique »

Det er simpelthen for vildt hvis han kommer til sommer..men hvordan vil der være plads til ham sammen med xavi og iniesta på banen samtidig..den forstår jeg altså ikke helt, må jeg tilstå :?
Hvis vi får ham og david villa, blir det altså vildt...nøøøøj!!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Jeg kan ganske enkelt ik få kabalen til at gå op :-s

Sælger vi touré og køber Cesc, har vi 4 central/offensiv midt, mod en enkelt deffensiv i form af Busquets. Hvis det så endelig ikke er for meget at have 3/4 klassespillere (afhængig af hvordan man vil klassificere Keita), så er det jo ik nok kun at have Busquets som deffensiv. For det første så mener jeg Busquets skal have mere tid før han skal være at finde blandt start 11'eren under normale omstændigheder, og for det andet så er 1 spiller til 1 plads bare ik nok :-)

Ved godt man at man ikke kan stole på det man har læst omkring de to handler, men hvis vi nu beholder touré - hvilket jeg er sikker på at vi gør, hvordan skal vi så få plads til Cesc når vi har iniesta, Xavi, og Keita ?

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

Nu ved jeg godt Dette kun er aviser og det nu sjældent er sandt det de siger, men har flere gange læst at Barcelona vil sælge Keita for 105 Mil. og at Touré's Agent fornylig udtalte at han med 99% sikkerhed forlader Barca, og at Touré har rost Arsenal til skyerne. Jeg har nu ikke noget Imod Touré forlader Barca, hvis det betyder Fabregas kommer. Og det samme med Keita, JEG synes ikke godt om ham i Barca, og synes at når de første berørings afleveringer begynder med at komme, skal han lige have 2-3-4 Berøringer før den bliver spillet.
Jeg ser kun Touré gå hvis det betyder at Fabregas kommer, ellers intet andet. Jeg har ikke noget imod Keita forlader Barca.

Edit: David Villa skulle være så godt som sikret.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Får vi Fabregas - hvilket er mit største transferønske - får vi 4 klassespillere i form af Xavi, Keita, Iniesta og Fabregas til to pladser plus de talenter vi måtte rykke op. Det er for mange. Jeg ved godt at mange er lidt imod det, men jeg mener at man sagtens kan lade Iniesta spille primært på venstrekanten istedet. For det første kan du ikke hente en spiller som kan spille den plads bedre end ham. For det andet så vil vi have Fabregas, Keita og Xavi på midtbanen hvilket den jo sikkert ikke bliver væsentlig svagere af. Fabregas er omtrent lige så boldsikker som Xavi og Iniesta. Keita er også boldsikker, men ikke ekstraordinær på samme måde. Til gengæld har han nogle andre kvaliteter som jeg mener folk undervurderer. Han er ikke en spiller man bør skille sig af med. En anden ting man kan gøre er at rykke Keita ned og spiller primært defensiv midtbane. Men om han har de rette kvaliteter til dette er jeg lidt i tvivl om. Man ved jo aldrig hvad Pep tænker. Umiddelbart kan Keita ikke bringe den samme fysik som Touré, men til gengæld kæmper og løber han nok mere. Med dette ville man opnå en offensiv midtbane som hedder Xavi, Iniesta og Fabregas hvilket ville være optimalt - ihvertfald for denne plads - efter min mening.
Visca el Barca

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Zlatan skrev:Nu ved jeg godt Dette kun er aviser og det nu sjældent er sandt det de siger, men har flere gange læst at Barcelona vil sælge Keita for 105 Mil. og at Touré's Agent fornylig udtalte at han med 99% sikkerhed forlader Barca, og at Touré har rost Arsenal til skyerne. Jeg har nu ikke noget Imod Touré forlader Barca, hvis det betyder Fabregas kommer. Og det samme med Keita, JEG synes ikke godt om ham i Barca, og synes at når de første berørings afleveringer begynder med at komme, skal han lige have 2-3-4 Berøringer før den bliver spillet.
Jeg ser kun Touré gå hvis det betyder at Fabregas kommer, ellers intet andet. Jeg har ikke noget imod Keita forlader Barca.

Edit: David Villa skulle være så godt som sikret.
Link? Og agenten siger det bare for at lægge pres på Barcelona.
Keita bliver brugt af Pep, grundet hans store løbepensum og arbejdsvillige indsats.
Synes nu hellere vi skal hente Cesc til næste sommer. Der er Xavi 31 år, og måske ikke så god som nu.
Jeg ved ikke hvem der er bedst defensivt Xavi eller Cesc, og jeg synes de begge er bedst på den centrale midtbane.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

fidanho skrev:
Zlatan skrev:Nu ved jeg godt Dette kun er aviser og det nu sjældent er sandt det de siger, men har flere gange læst at Barcelona vil sælge Keita for 105 Mil. og at Touré's Agent fornylig udtalte at han med 99% sikkerhed forlader Barca, og at Touré har rost Arsenal til skyerne. Jeg har nu ikke noget Imod Touré forlader Barca, hvis det betyder Fabregas kommer. Og det samme med Keita, JEG synes ikke godt om ham i Barca, og synes at når de første berørings afleveringer begynder med at komme, skal han lige have 2-3-4 Berøringer før den bliver spillet.
Jeg ser kun Touré gå hvis det betyder at Fabregas kommer, ellers intet andet. Jeg har ikke noget imod Keita forlader Barca.

Edit: David Villa skulle være så godt som sikret.
Link? Og agenten siger det bare for at lægge pres på Barcelona.
Keita bliver brugt af Pep, grundet hans store løbepensum og arbejdsvillige indsats.
Synes nu hellere vi skal hente Cesc til næste sommer. Der er Xavi 31 år, og måske ikke så god som nu.
Jeg ved ikke hvem der er bedst defensivt Xavi eller Cesc, og jeg synes de begge er bedst på den centrale midtbane.
http://www.bold.dk/nyt/Agent-Yaya-Toure ... -Barcelona

Hellere nu end næste Sommer, vi kan flere gange bare stå og sige; Næste sommer - Næste sommer.
Har læst flere gange fra indlæg fra 08/09 at der står: Vi kan ikke bruge Cesc nu, vi må vente til næste sommer, det kan vi fortsætte med at sige. Jeg synes det er på tide at hente ham.
Det kan ikke passe vi altid skal sige næste sommer.

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

Bager skrev:Får vi Fabregas - hvilket er mit største transferønske - får vi 4 klassespillere i form af Xavi, Keita, Iniesta og Fabregas til to pladser plus de talenter vi måtte rykke op. Det er for mange. Jeg ved godt at mange er lidt imod det, men jeg mener at man sagtens kan lade Iniesta spille primært på venstrekanten istedet. For det første kan du ikke hente en spiller som kan spille den plads bedre end ham. For det andet så vil vi have Fabregas, Keita og Xavi på midtbanen hvilket den jo sikkert ikke bliver væsentlig svagere af. Fabregas er omtrent lige så boldsikker som Xavi og Iniesta. Keita er også boldsikker, men ikke ekstraordinær på samme måde. Til gengæld har han nogle andre kvaliteter som jeg mener folk undervurderer. Han er ikke en spiller man bør skille sig af med. En anden ting man kan gøre er at rykke Keita ned og spiller primært defensiv midtbane. Men om han har de rette kvaliteter til dette er jeg lidt i tvivl om. Man ved jo aldrig hvad Pep tænker. Umiddelbart kan Keita ikke bringe den samme fysik som Touré, men til gengæld kæmper og løber han nok mere. Med dette ville man opnå en offensiv midtbane som hedder Xavi, Iniesta og Fabregas hvilket ville være optimalt - ihvertfald for denne plads - efter min mening.
Valdés - Alves Puyol Piqué Abidal/Clichy - Iniesta Fabregas Xavi - Villa Ibra/Pedro/Bojan Messi

Et drømmehold! 8)

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Zlatan skrev:
fidanho skrev:
Zlatan skrev:Nu ved jeg godt Dette kun er aviser og det nu sjældent er sandt det de siger, men har flere gange læst at Barcelona vil sælge Keita for 105 Mil. og at Touré's Agent fornylig udtalte at han med 99% sikkerhed forlader Barca, og at Touré har rost Arsenal til skyerne. Jeg har nu ikke noget Imod Touré forlader Barca, hvis det betyder Fabregas kommer. Og det samme med Keita, JEG synes ikke godt om ham i Barca, og synes at når de første berørings afleveringer begynder med at komme, skal han lige have 2-3-4 Berøringer før den bliver spillet.
Jeg ser kun Touré gå hvis det betyder at Fabregas kommer, ellers intet andet. Jeg har ikke noget imod Keita forlader Barca.

Edit: David Villa skulle være så godt som sikret.
Link? Og agenten siger det bare for at lægge pres på Barcelona.
Keita bliver brugt af Pep, grundet hans store løbepensum og arbejdsvillige indsats.
Synes nu hellere vi skal hente Cesc til næste sommer. Der er Xavi 31 år, og måske ikke så god som nu.
Jeg ved ikke hvem der er bedst defensivt Xavi eller Cesc, og jeg synes de begge er bedst på den centrale midtbane.
http://www.bold.dk/nyt/Agent-Yaya-Toure ... -Barcelona

Hellere nu end næste Sommer, vi kan flere gange bare stå og sige; Næste sommer - Næste sommer.
Har læst flere gange fra indlæg fra 08/09 at der står: Vi kan ikke bruge Cesc nu, vi må vente til næste sommer, det kan vi fortsætte med at sige. Jeg synes det er på tide at hente ham.
Det kan ikke passe vi altid skal sige næste sommer.
Som sagt er det fordi agenten vil lægge pres på Barcelona.
Hvem skal han slå af holdet? Vis det bliver rotation, så husker jeg 07/08 sæsonen med Dinho, Henry, Eto'o og Messi. Det gik ikke specielt godt. Og alle tre spillere vil meget hellere spille end at sidde på bænken.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Synes ikke det er noget problem med at Keita, Xavi, Iniesta og Fabregas i truppen samtidlig. Det vil få en masse spilletid. Fabregas, Xavi og Iniesta kan alle tre spille på midten, mod spanske bund og midter hold, hvor det bare er kampe, som man på forhånd ved, at man vinder. I svære kampe spiller Sergio eller Keita def midt, og Fabregas, Xavi og Iniesta skal så kæmpe, om de to resterende spiller på midtbanen.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Hvis endelig touré skulle sælges, så foreslår jeg Fellaini fordi han er vanvittig kropstærk, tackler godt, og er god til at holde på bolden. Han er en sikkerspillende deffensiv midt.
Hvis Cesc kommer, ser jeg desværre at keita må forlade os. Ellers bliver vi for mange. Angrebet kommer sandsynligvis til primært at bestå af:
Villa---Ibra---Messi

midtbanen tror jeg kommer til at bestå af et rotationsprincip. Mit bud vil være:

---Iniesta/keita----------------
-----------------Xavi/Fabrigas--
-----------Touré/Busquets-----

^^ Dog tror jeg udover rotationsprincippet, at midtbanen kommer til at være meget fleksibel, hvor jeg tror der vil være en del roteringer af pladsen, f.eks. ved at sætte Cesc op på en offensiv midt eller noget andet.

I bagkæden tror jeg ikke der bliver købt nogen. Bartra bliver formegentligt rykket op, og så kan vi også sætte puyol ud på højre back, og så skulle man måske beholde henrique, og så leje Dima ud istedet for, men det ved jeg nu ik helt.

På kassen har vi selvfølgelig Valdes som på ingen måder skal skiftes. Jeg er ik meget for at sige det, men tror sku gode gamle Victor er gået hen og blevet en verdensklasse målmand, som passer perfekt til vores hold, fordi han er så god en-mod-en, hvilket nok er den situation vi giver flest mål ved. (sorry hvis det er dårligt formuleret :-) )

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg tror desværre ikke, at han bliver købt til sommer. Tvivler på, at Arsenal vil sælge ham. Hans seneste udtalelser (kan ses på Sport og El Mundo Deportivo) var en anelse underlig og kunne godt indikere et salg, dog tvivler jeg på, at han får lov i år, på trods af at han gerne så sig selv i Barca, dog ikke for enhver pris (skal man tro hans udtalelser). Så tror vi skal vente 1 år mere.

AI8

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af AI8 »

Rivaldo10 skrev:Jeg tror desværre ikke, at han bliver købt til sommer. Tvivler på, at Arsenal vil sælge ham. Hans seneste udtalelser (kan ses på Sport og El Mundo Deportivo) var en anelse underlig og kunne godt indikere et salg, dog tvivler jeg på, at han får lov i år, på trods af at han gerne så sig selv i Barca, dog ikke for enhver pris (skal man tro hans udtalelser). Så tror vi skal vente 1 år mere.
Ville passe mig helt fint, endelig ikke misforstå mig for vil virkelig gerne have manden tilbage hvor han høre til!
Men et år mere i Arsenal ville ikke gøre noget da jeg mener vi godt dækket ind på midtbanen, medmindre Iniestas skadeshelvede fortsætter i alle mulige forstrækninger osv.
Men som sagt, så vil jeg blive super glad i låget den dag han trækker Blaugrana trøjen over hovedet :-)

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

Jamen, det går da fuldstændigt bananas nu!

Cesc Fabregas Tells Arsene Wenger In 'Emotional' Face-To-Face Meeting He Wants To Quit Arsenal For Barcelona

Den ser også meget sikker ud. Satans, hvor går det hurtigt nu! :shock: :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Toure skrev:Jamen, det går da fuldstændigt bananas nu!

Cesc Fabregas Tells Arsene Wenger In 'Emotional' Face-To-Face Meeting He Wants To Quit Arsenal For Barcelona

Den ser også meget sikker ud. Satans, hvor går det hurtigt nu! :shock: :lol:
He He Toure, du skal følge lidt bedre med. Næsten alle medier har været inde på det, på SKYNEWS kørte nyheden som BREAKING NEWS på et tidspunkt :P BBC har også bekræftet den!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Alle vil jo joine verdens bedste hold. Bare lidt synd hvis vi spenderer al for mange penge på ham, da vi jo har både Xavi og Iniesta fit for fight. Altså vil det blive svært at få dem alle tre i start 11'eren.. Men jaja han er da fantastisk.. i så fald ville vi ha næsten alle nøglefigurer fra det spanske landshold :P
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 89 gæster