Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mander »



PS: Lidt sjovt, at ham, der har uploadet videoen, synes at Xavis skud er højdepunktet.. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:PS: Lidt sjovt, at ham, der har uploadet videoen, synes at Xavis skud er højdepunktet.. :)
Han må være Iniesta-fan :wink:

Ole Mølgaard

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Ole Mølgaard »

Jeg håber ikke, at Alves forlader Barca....han er jo fighteren på højresiden...HAN SKAL BEHOLDES...!!!!!!!!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... t-mal.html

Alves har lavet flere assists end selve Xavi?

Alves er imponerende

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blach »

"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Dani Alves »

Han er LÆKKER :D

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blach »

Dani Alves skrev:Han er LÆKKER :D
Og alt for nice! :D
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Dani Alves »

"Begiristian var forberedt på at skulle tale om Touré og Ibrahimovic, men den konkrete forespørgsel om Dani Alves kom helt bag på Barca's sportschef. Der blev nævnt et bud på 45 millioner euro, men det blev dog hurtigt slået fast, at brasilianeren under ingen omstændigheder er til salg. Dermed var det tema uddebatteret."

Pis af City Dani er VORES! - Men tag bare Zlatan

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af mathi »

Dani bliver, no doubt.. hvad skulle han i den segunda klub..

Zlatan

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Zlatan »

"Manchester City har pengene til at købe de helt store spillere, det ved alle fodboldinteresserede efterhånden. Spørgsmålet er, om de alene med penge kan hente nogle af verdens bedste spillere, de gør i hvert fald forsøget.

Ifølge den engelske avis Sunday Mirror så har City nu sendt et rekordstort bud af sted til Barcelona for at hente brasilianske Daniel Alves til klubben. 360 millioner danske kroner vil City angiveligt betale for at få fat i forsvarsspilleren.

Dette vil gøre ham til historiens dyreste forsvarsspiller, som indtil videre er Pepe, da han blev hentet til Real Madrid for 270 millioner.

For at overtale Alves til at skrive under med City lokker de med en tredobling af hans nuværende løn, som ligger i omegnen af 560.000 kroner i ugen.

Sandsynligheden for skiftet er højnet, siden det er kommet frem, at Alves har taget engelsk undervisning i de seneste 12 måneder, og samtidig er han utilfreds, med måden Barcelona har behandlet flere sager på
."

Kan det mon passe?

Kilde; www.indkast.dk

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mander »

Tvivler alvorlig meget. Sunday Mirror aner intet om, hvad der sker i Barcelona. Ingen grund til, at Barca skulle acceptere et bud på "kun" 360 mio. kr., når vi selv gav 225 mio. (og når man ser på hvor vigtig han er for os). Alves har tit sagt, at han elsker at spille for os, og han er 100 % fast mand. Selv hvis han tager engelsk undervisning er det vel bare fordi han gerne vil lære verdens mest udbredte fremmedsprog. Det er da heller ikke mere end et års tid siden, at Cech var igang med at lære spansk for sin egen fornøjelses skyld, og straks blev han rygtet til La Liga.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Zlatan

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Zlatan »

Mander skrev:Tvivler alvorlig meget. Sunday Mirror aner intet om, hvad der sker i Barcelona. Ingen grund til, at Barca skulle acceptere et bud på "kun" 360 mio. kr., når vi selv gav 225 mio. (og når man ser på hvor vigtig han er for os). Alves har tit sagt, at han elsker at spille for os, og han er 100 % fast mand. Selv hvis han tager engelsk undervisning er det vel bare fordi han gerne vil lære verdens mest udbredte fremmedsprog. Det er da heller ikke mere end et års tid siden, at Cech var igang med at lære spansk for sin egen fornøjelses skyld, og straks blev han rygtet til La Liga.
Ja, men synes det er vildt han "kun" får en halvmillion om ugen, når én som Vieira får en million om ugen ca.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mander »

... og derudover har Barcelona formentlig fodboldverdenens mest generøse bonusordning, så jeg tror ikke, at han er decideret underbetalt. At City er dumme nok til at give Vieira en million om ugen skal vel ikke ligge Barca til last.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Rivaldo10 »

Vil han ikke blive i klubben, så skal han afsted. 360 mio kr. er heller ikke at kimse af. Naturligvis vil jeg helt klart have han bliver, men vil han videre, så skal han også afsted. Så kan klubben passende hente Van der Wiel, der skulle være en lignende spillertype.

Men jeg tror dog heller ikke på historien overhovedet.

Zlatan

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Zlatan »

Rivaldo10 skrev:Vil han ikke blive i klubben, så skal han afsted. 360 mio kr. er heller ikke at kimse af. Naturligvis vil jeg helt klart have han bliver, men vil han videre, så skal han også afsted. Så kan klubben passende hente Van der Wiel, der skulle være en lignende spillertype.

Men jeg tror dog heller ikke på historien overhovedet.
Jep, jeg håber han bliver, og hvis han nu vil afsted (som jeg dog stærkt tvivler på), så er 360 ikke noget at tude af.
Jeg har læst flere gange, at han ytre kærlighed til Barcelona, og den måde klubben er på, og spillestilen, og ikke mindst Guardiola. Synes det er en grinagtig historie, men nu må vi jo se. Tror kun det er Henry & Touré der smutter iår for den sags skyld, hvis ikke de bliver. Guardiola så ham (Touré) blive i klubben hævder de igår, og at Henry er igang med at fornye sin kontrakt har jeg læst nogle steder.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster