Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Er jeg den eneste der vil synes det vil være forfærligt at miste Bojan til Valencia i et bytte for David Villa? Villa er 28 år altså måske 3-4-5 år tilbage i ham? Bojan er 20 år og egen udvikling og han har taget chancerne når han ENDELIG har fået dem i denne sæson 6 mål er det blevet til. I samme antal kampe vil jeg tro. Bojan kan og vil blive stærkere end Zlatan. Og jeg synes at i stedet for at man køber en angriber der har 4-5 år tilbage skal beholde en spiller som Bojan. Det er min mening hvad synes i?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Goldenbaum »

emo skrev:
Goldenbaum skrev:Slap af EMO din revisor...samle dokumentation hahaha. Jeg har selv observeret i løbet af sæsonen at Barca scorede flere mål UDEN Zlatan...men om Bojan var på banen eller ej kan jeg ikke selv svare på. Du kan selv undersøge kampene lige siden den første el classico og se hvor mange mål der er scoret og om Zlatan var med fra start eller..
Nej, jeg kom ikke med sådan en interessent udmelding, så har ingen intention om at selv undersøge det. Hvis jeg var kommet med en noget ala det, så havde jeg sq også haft nogle links eller tal med. Ikke at jeg siger at det er forkert, men jeg tvivler bare, og vil gerne modbevises hvis det er muligt.

Siden dette er en Bojan tråd, er du så ikke også interesseret i at vide om det rent faktisk er sandt, at Barca har scoret flere mål med Bojan på banen end med Zlatan? Dette er ikke en diskussion om Barca scorer mere uden Zlatan, men mere med Bojan.

Revisor, tsk. tks. tsk.
Det er meget muligt, men så må Daluigi undersøge det... jeg gider ikke, og det har du åbenbart heller ikke lyst til 8) men jeg tror på hans forklaring da jeg selv fornemmer at det er sandt.

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:
Goldenbaum skrev:Slap af EMO din revisor...samle dokumentation hahaha. Jeg har selv observeret i løbet af sæsonen at Barca scorede flere mål UDEN Zlatan...men om Bojan var på banen eller ej kan jeg ikke selv svare på. Du kan selv undersøge kampene lige siden den første el classico og se hvor mange mål der er scoret og om Zlatan var med fra start eller..
jeg er som sagt også sikker på at jeg har ret. Det ved de fleste hvis de har fulgt med henover sæsonen
Hvis du er så sikker så må du jo vise det, ellers er det ret svært at tage dig seriøst.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Uanset hvad, så har Bojan i den grad leveret i foråret. Han er farlig og scorer på samlebånd. Michman har helt ret i, at Bojan ikke skal byttes med nogensomhelst. Det tror jeg nu heller ikke han gør. At sælge sådan et talent kan ingen blive populære på.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:
Goldenbaum skrev:Slap af EMO din revisor...samle dokumentation hahaha. Jeg har selv observeret i løbet af sæsonen at Barca scorede flere mål UDEN Zlatan...men om Bojan var på banen eller ej kan jeg ikke selv svare på. Du kan selv undersøge kampene lige siden den første el classico og se hvor mange mål der er scoret og om Zlatan var med fra start eller..
jeg er som sagt også sikker på at jeg har ret. Det ved de fleste hvis de har fulgt med henover sæsonen
Hvis du er så sikker så må du jo vise det, ellers er det ret svært at tage dig seriøst.
det er dig der er svært at tage seriøst, når du tydeligvis ikke følger med henover sæsonen. modbevis det hvis du mener du kan, eller os så ti' stille med dit evindelige brok her på forum.
Forumlegende

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Elbarca »

Nu skal vi heller ikke overdrive. Bojan spillede godt allerede i sin første sæson under FR. I dag har han mere erfaring og er tydeligvis inde i en god stime lige nu. Men derfra og til at gøre ham til en bedre spiller end Zlatan er måske lige at overdrive lidt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Elbarca skrev:Nu skal vi heller ikke overdrive. Bojan spillede godt allerede i sin første sæson under FR. I dag har han mere erfaring og er tydeligvis inde i en god stime lige nu. Men derfra og til at gøre ham til en bedre spiller end Zlatan er måske lige at overdrive lidt.
tror ikke der er nogen herinde som påstår Bojan er bedre Zlatan?

Det eneste vi siger, er at Bojan passer som fod i hose til vores spil og det gør Zlatan ikke.
Forumlegende

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Hvis du er så sikker så må du jo vise det, ellers er det ret svært at tage dig seriøst.det er dig der er svært at tage seriøst, når du tydeligvis ikke følger med henover sæsonen. modbevis det hvis du mener du kan, eller os så ti' stille med dit evindelige brok her på forum.
Nu er det jo dig der kommer med et postulat som man vel med et rimeligt grundlag kan sætte spørgsmålstegn ved, så bevisbyrden må vel ligge i dine hænder.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

uenig. mit postulat bygger på hvad jeg har set i kampene og hørt diverse eksperter diskuterer. Jeg er da ligeglad om du tror mig eller ej. Alle kan se at spillet flyder bedre når Bojan er på banen for tiden. Sådan er det bare.
Forumlegende

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Jeg gir op.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Mit hurtige kig på kampreferaterne for gældende kampe på fcbarcelona.dk giver følgende tal:

Med Zlatan på banen har Barcelona scoret 76 mål, med Bojan på banen har Barcelona scoret 43 mål. I visse kampe var de begge på banen da målene faldt.

Hmm...
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

da Zlatan har fået mere en dobbelt så meget spilletid som Bojan, så går det vel også op. Det skal jo selvfølgelig måles i antal spillede minutter. Det er det, som gør det til en besværlig proces at dokukmentere. Men jeg ved det passer.
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Det man kan dokumentere på FCBarcelona.cat er, at Bojan har spillet 1216 minutter i Copa, liga og CL, her har han scoret 9 mål, hvorimod Zlatan har nettet 21 gange på 2959 minutter.
På de minutter er Bojan krediteret for 14 assist, og Zlatan er på imponerende 51, der er dog to felter med assist. Uden forklaringer for hvorfor denne variabel er delt op.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

ladislau skrev:Det man kan dokumentere på FCBarcelona.cat er, at Bojan har spillet 1216 minutter i Copa, liga og CL, her har han scoret 9 mål, hvorimod Zlatan har nettet 21 gange på 2959 minutter.
På de minutter er Bojan krediteret for 14 assist, og Zlatan er på imponerende 51, der er dog to felter med assist. Uden forklaringer for hvorfor denne variabel er delt op.
Med sikkerhed har ingen af dem lavet så mange assists, tror du skal kigge på det andet felt. Det der må være forsøg på assists eller en afgørende fod med i assisten.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mander »

Assist-tal #2 siger følgende:

Zlatan 9 på tværs af turneringer.
Bojan 3.

Dvs., med førnævnte mål og minutter:

Zlatan: 0,0071 mål per spilleminut, og 0,0030 assists per spilleminut.
Bojan: 0,0074 mål per spilleminut, og 0,0025 assists per spilleminut.

Dermed har de scoret eller stået for hhv.:

Zlatan: 0,0101 mål per minut
Bojan: 0,0099 mål per minut

Hvor mange mål hele holdet har scoret med hver enkelt på banen, ved jeg ikke, hvordan vi skal afgøre.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 62 gæster