Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Elbarca »

Skønt Bojan. Klassemål og endnu mere ærgeligt han ikke blev helten mod Inter, som han faktisk fortjente at blive (dommer din *******). Jeg kan ikke forestille mig han skal sælges ligesom Villa handelen virkede utroværdig, når der stod vi ville give Bojan i bytte. Et lejemål ville være ok, men kun hvis vi får de erstatninger vi håber på i angrebet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Tror nu heller ikke på, at Bojan indgår i en evt. Villa-handel.

Peps udtalelse igår omkring valget af Bojan, vidner vist også om, at han så småt begynder at få tillid til drengen. (samtidig med han måske er ved at erkende, at Zlatan ikke paser ind)..
Forumlegende

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Pieyanthikos »

Bojan og Zlatan er jo to vidt forskellige angrebstyper, som skal bruges alt efter modstanderens profil. Bojan er ikke stor eller fysisk stærk og står derfor dårligt stillet over for et par høje, tunge forsvarsspillere. Til gengæld er han mere bevægelig og adræt end Zlatan. Zlatan kan derimod tage nærkampene inde i feltet og fungerer bedst stationært.

Det er da kun en luksus at have to kompetente angrebsspillere, som kan bruges alt efter hvilken modstander vi spiller imod.

Og når Guardiola udtaler, at "han får en lang karriere i denne klub", så virker det mest som et vink med en vognstang om, at han ikke skifter til sommer.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Pieyanthikos skrev:Bojan og Zlatan er jo to vidt forskellige angrebstyper, som skal bruges alt efter modstanderens profil. Bojan er ikke stor eller fysisk stærk og står derfor dårligt stillet over for et par høje, tunge forsvarsspillere. Til gengæld er han mere bevægelig og adræt end Zlatan. Zlatan kan derimod tage nærkampene inde i feltet og fungerer bedst stationært.
Det har hele tiden været folks argument for Zlatan til klubben ja! Men så begyndte vi meget korrekt at rejse spørgsmålet efter de to Inter kampe - hvordan kan det være Bojan også er bedre mod de stærke defensive hold.

Zlatan er nemlig ikke nær så hovedstødstærk som mange folk vurdere ham til. Dertil arbejde han ikke hårdt nok, og det er utroligt nemt for gode forsvar at trække ham i offside, pille bolden fra ham eller blot lade ham begå et frispark. Vi købte Zlatan for at han skulle tilbringe holdet en ny dimension, som du rigtig nok påpeger, det store problem er så blot, at han simpelthen også falder igennem mod de fysisk stærke hold. Så snart Bojan kommer ind, kommer bevægelsen, og så kan forsvaret være nok så stærke, men de har sværere ved at dæmme op for vores kombination spil. Ærlig talt, Bojan kom endda frem til en større hovedstødsmulighed på 5 min. end Zlatan gjorde på en time.

- Faktum er, at barca har scoret væsentlig flere mål når Bojan er på banen istedet for Zlatan, og den dimension som så mange af Zlatans beundrere håber han vil bringe, har vi bare ikke fået set endnu. Så derfor er det fair nok, at man efter en hel sæson begynder at gøre status og evaluerer på hvornår holdet er stærkest. Og lige nu er i vi bedre stillet, mod SAMTLIGE hold, med Bojan inde istedet for Zlatan.

- Håber dog det ændre sig.
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Goldenbaum »

@ Daluigi

Hvorfor håber du at det ændrer sig? Jeg håber og tror at det vil fortsætte i samme retning. At Bojan bliver stærkere og bedre med tiden, mens Zlatan viser sig at være den bænkevarmer han fortjener at være.
Efter min mening vil det være en god lussing til Pep, at han troede at skifte vores bedste angriber i 10 år ud med Zlatan. Det har gjort mig sur på ham dengang og vi må håbe at han har lært af sin fejl.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mander »

Goldenbaum skrev:@ Daluigi

Hvorfor håber du at det ændrer sig? Jeg håber og tror at det vil fortsætte i samme retning. At Bojan bliver stærkere og bedre med tiden, mens Zlatan viser sig at være den bænkevarmer han fortjener at være.
Efter min mening vil det være en god lussing til Pep, at han troede at skifte vores bedste angriber i 10 år ud med Zlatan. Det har gjort mig sur på ham dengang og vi må håbe at han har lært af sin fejl.
Formentlig fordi han vil alle spillere på vores hold det bedste, og i det hele taget vil vores hold det bedste, i stedet for at være fornærmet på Pep. En Zlatan der ikke spiller op til niveau har vist aldrig været i andre end din favør.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Jeg håber det ændre sig, fordi jeg ikke er så bitter som dig. Håber da Bojan fortsætter sin udvikling. Men hvis Zlatan kommer igang, så er det fantastisk for holdet. Man får da intet ud af at håbe på vores træner får en lussing og Zlatan fejler. tsk tsk
Forumlegende

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:.- Faktum er, at barca har scoret væsentlig flere mål når Bojan er på banen istedet for Zlatan
Det er godt nok noget af en udmelding at komme med.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Daluigi skrev: Faktum er, at barca har scoret væsentlig flere mål når Bojan er på banen istedet for Zlatan...
Det faktum vil jeg meget gerne have dokumenteret hvis det er muligt for dig. Lyder interessent... er dog i tvivl at dette skulle være sandt.
Daluigi skrev: Og lige nu er i vi bedre stillet, mod SAMTLIGE hold, med Bojan inde istedet for Zlatan.
Også Arsenal i Barcelona?
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:.- Faktum er, at barca har scoret væsentlig flere mål når Bojan er på banen istedet for Zlatan
Det er godt nok noget af en udmelding at komme med.
haha det passer jo?.. i har ikke fulgt med eller hvad?. Det er det man snakker om i diverse fodboldstudier rundt omkring. det er blevet nævnt herinde flere gange, og dertil kan alle jo se at der bliver scoret flere mål i de kampe Bojan er med i. Skal til eksamen imorgen, så har ikke tid til at rode rundt på internettet efter samtlige kampoplysninger for hele sæsonen.

Men jeg har ret.
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Goldenbaum »

Ellers vil han tro at hans beslutning har været rigtig, derfor skal han have den lussing han fortjener (altså Pep).
Det er ligesom ens egne børn...hvis du advarer dem mod at handle forkert og de alligevel ikke følger dit råd, så skader det ikke at de lærer fra deres fejl. Hvis de gør det godt, så vil man være stolt af dem, men hvis de fejler af den årsag at de ikke har lyttet til dit råd, så er det godt for ens ego :D og de vil nok ikke gentage den samme fejl.
men anyways jeg håber at Bojan bliver endnu bedre.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:
Jbninc skrev:
Daluigi skrev:.- Faktum er, at barca har scoret væsentlig flere mål når Bojan er på banen istedet for Zlatan
Det er godt nok noget af en udmelding at komme med.
haha det passer jo?.. i har ikke fulgt med eller hvad?. Det er det man snakker om i diverse fodboldstudier rundt omkring. det er blevet nævnt herinde flere gange, og dertil kan alle jo se at der bliver scoret flere mål i de kampe Bojan er med i. Skal til eksamen imorgen, så har ikke tid til at rode rundt på internettet efter samtlige kampoplysninger for hele sæsonen.

Men jeg har ret.
Okay, jow har fulgt rimeligt godt med, men at kunne huske om Bojan var på banen da det ene eller andet mål faldt har jeg ikke styr på.

Held og lykke imorgen, og glæder mig til at du får tid til at smide noget dokumentation, som sagt lyder meget interessent.
Allez...

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Goldenbaum »

Slap af EMO din revisor...samle dokumentation hahaha. Jeg har selv observeret i løbet af sæsonen at Barca scorede flere mål UDEN Zlatan...men om Bojan var på banen eller ej kan jeg ikke selv svare på. Du kan selv undersøge kampene lige siden den første el classico og se hvor mange mål der er scoret og om Zlatan var med fra start eller..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Goldenbaum skrev:Slap af EMO din revisor...samle dokumentation hahaha. Jeg har selv observeret i løbet af sæsonen at Barca scorede flere mål UDEN Zlatan...men om Bojan var på banen eller ej kan jeg ikke selv svare på. Du kan selv undersøge kampene lige siden den første el classico og se hvor mange mål der er scoret og om Zlatan var med fra start eller..
jeg er som sagt også sikker på at jeg har ret. Det ved de fleste hvis de har fulgt med henover sæsonen
Forumlegende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Goldenbaum skrev:Slap af EMO din revisor...samle dokumentation hahaha. Jeg har selv observeret i løbet af sæsonen at Barca scorede flere mål UDEN Zlatan...men om Bojan var på banen eller ej kan jeg ikke selv svare på. Du kan selv undersøge kampene lige siden den første el classico og se hvor mange mål der er scoret og om Zlatan var med fra start eller..
Nej, jeg kom ikke med sådan en interessent udmelding, så har ingen intention om at selv undersøge det. Hvis jeg var kommet med en noget ala det, så havde jeg sq også haft nogle links eller tal med. Ikke at jeg siger at det er forkert, men jeg tvivler bare, og vil gerne modbevises hvis det er muligt.

Siden dette er en Bojan tråd, er du så ikke også interesseret i at vide om det rent faktisk er sandt, at Barca har scoret flere mål med Bojan på banen end med Zlatan? Dette er ikke en diskussion om Barca scorer mere uden Zlatan, men mere med Bojan.

Revisor, tsk. tks. tsk.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster