Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

Uh oh - artikel på forsiden af ESPN Soccernet:
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... rs&cc=5739

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af klogfyr »

Hehe, synes det er genialt af Laporta, hvis han har sagt til Arsenal, at Barca ikke vil byde på Cesc. Barca får jo ny ledelse til sommer, så han har ingen indflydelse på hvem barca køber til sommer alligevel, så han kan love arsenal alt det han vil.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Så kører transfersagaerne så småt :wink:
Håber inderligt ikke vi henter Cesc endnu og slet ikke så længe vi har Xaxi og Ini. Han skal dog nok komme til Barca på et tidspunkt. Tror ikke på han nogensinde vil tage til Madrid, da han jo nærmest er "søn af Barcelona".
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Ponte skrev:Så kører transfersagaerne så småt :wink:
Håber inderligt ikke vi henter Cesc endnu og slet ikke så længe vi har Xaxi og Ini. Han skal dog nok komme til Barca på et tidspunkt. Tror ikke på han nogensinde vil tage til Madrid, da han jo nærmest er "søn af Barcelona".
Vi kan sagtens have Fabregas, Iniesta og Xavi i truppen, uden nogen behøver at være utilfredse. Iniesta kan ikke få et puf, før han er ude i fire uger, når han er ude har vi en Keita, som jeg synes halter lidt efter. Og hvis alle skulle være klar, kan Pep bare bruge sit rotationsprincip.

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

Raman93 skrev:
Ponte skrev:Så kører transfersagaerne så småt :wink:
Håber inderligt ikke vi henter Cesc endnu og slet ikke så længe vi har Xaxi og Ini. Han skal dog nok komme til Barca på et tidspunkt. Tror ikke på han nogensinde vil tage til Madrid, da han jo nærmest er "søn af Barcelona".
Vi kan sagtens have Fabregas, Iniesta og Xavi i truppen, uden nogen behøver at være utilfredse. Iniesta kan ikke få et puf, før han er ude i fire uger, når han er ude har vi en Keita, som jeg synes halter lidt efter. Og hvis alle skulle være klar, kan Pep bare bruge sit rotationsprincip.
Desuden er ingen af de tre kendt som brokhoveder, så jeg er sikker på, at det går helt fint

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Nu skal man ikke glemme hvor meget Cesc har været ude med skader. Keita og Cesc er to vidt forskellige fodboldspillere med to forskellige roller på deres hold, en direkte sammenligning af dem synes jeg ikke rigtig man kan bruge til noget da de har forskellige opgaver på trods af samme position.
Rotationsprincip jo, men så snart der formegentlig kommer en decideret venstrekant til sommer, så ville jeg få svært ved at finde plads til ham på en 3 mands midtbane.
Ville ELSKE at se Cesc tilbage i vores klub, virkelig, men først når tiden er rigtig både for Barca og ham og det synes jeg ikke den er nu.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Ponte skrev:Så kører transfersagaerne så småt :wink:
Håber inderligt ikke vi henter Cesc endnu og slet ikke så længe vi har Xaxi og Ini. Han skal dog nok komme til Barca på et tidspunkt. Tror ikke på han nogensinde vil tage til Madrid, da han jo nærmest er "søn af Barcelona".

Jeg er helt enig. Cesc skal til Barca tidligst 2011 hvis man spørger mig :wink:

Cesc skal være førstevalget sammen med Iniesta i fremtiden, og det går ikke så længe Xavi holder sit unaturlige høje niveau.

Samtidig er der mere at hente i Keita og Toure, jeg har også store forventninger til Thiago som aflastningspiller til næste år.

Xavi har selv udtalt at han ikke er god til at sidde på bænken ikke engang for at blive sparet, han vil ALTID spille, og med den robusthed han udviser så har han en sag!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Klamt angreb fra Wenger på spansk fodbold - jeg har mistet min respekt for ham. Hvis han så gerne vil beholde Fabregas, så lad ham da endelig beholde ham.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af soul_pitcher »

Raman93 skrev:Klamt angreb fra Wenger på spansk fodbold - jeg har mistet min respekt for ham. Hvis han så gerne vil beholde Fabregas, så lad ham da endelig beholde ham.
Hvilket?
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

soul_pitcher skrev:
Raman93 skrev:Klamt angreb fra Wenger på spansk fodbold - jeg har mistet min respekt for ham. Hvis han så gerne vil beholde Fabregas, så lad ham da endelig beholde ham.
Hvilket?
http://www.totalbarca.com/2010/news/wen ... -to-spain/

Men er noget fis, de seneste 11 år har point-forskellen mellem nr.1 og nr.5 i England været markant større end i Spanien. De har kun haft 3 vindere af ligaen og vi har haft 4 vindere. Det er kun i sæson 00/01 at Spanien har højere point-forskel mellem nr.1 og nr.5 og i den nuværende sæson 09/10.
Allez...

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Det er i den grad bullocks. De har siden jul haft tre hold som reelt har kunnet vinde titlen(imod to i spanien), og man taler om topholdende har sat historisk mange point til i år.... Jamen hvilken åben liga...

At, han skal kloge sig på de økonomiske forhold i de spanske klubber, samtidig med Portsmouth nærmest bliver tvangs nedrykket, siger vist noget om hvor sagligt hans udtalelser er.

Det er naturligvis træls for Wenger andre trænere i premier league, at spillere, som ikke er fra England betragter Real og Barca som større klubber. Det burde de måske tænke over, men Wenger og den anden livstidstræner i England vælger som altid, at tørre al modgang af i andre. Føj for satan!

barca76

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af barca76 »

Fabregas er en genial spiller, som passer perfekt ind i barcas spillestil..ingen tvivl der.
Måske det osse kunne gå med ham sammen med Xavi og Iniesta på midten, men hvad så med spillere som Yaya Touré, Keita og Busquets for den sags skyld?
Disse er i mine øjne, osse utroligt vigtige spillere, som jeg helst ser blive mange år endnu.
Men jeg tror altså ikke de vil finde sig i en bænkeplads af længere varighed, hvilket næsten ikke kan undgås at blive udkommet af Fabregas´evt ankomst.
Umiddelbart vil min mening osse være at finde en afløser til Henry, som ligner en færdig mand..her ville en Mata være et godt valg. Samt en højreback som afløser for Dani Alves...jeg mener faktisk ikke vi behøver at ændre på venstreback pladsen. Abidal er altid solid og Maxwell har virkelig gjort det godt på det seneste.

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

Som jeg læser er han vel så godt som sikret, Touré forlader Barca med 99% udtaler hans agent, og Fabregas udtaler at han flytter til Catalonien, og begge ting i Næste måned så vidt jeg ved.

http://fcbarcelona.dk/component/content ... ommer.html

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Det er aviserne der skriver det. Intet er sikkert.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Jbninc skrev:Det er aviserne der skriver det. Intet er sikkert.
Enig. Det sædvanlige mediespin for at lægge pres på.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster