Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Nu er Cesc blevet beskyldt for mange ting. Her er der dog noget, der kraftigt indikerer at Barca er hans hjerteklub :)

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... act-that-i
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Nu er Cesc blevet beskyldt for mange ting. Her er der dog noget, der kraftigt indikerer at Barca er hans hjerteklub :)

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... act-that-i
goal er ikke en side vi tar seriøst her på forum
Forumlegende

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

Oversættelse med Google Translate af den seneste store nyhed fra avisen SPORT:

Barca er enig med Cesc!
Cesc Fabregas har givet 'ja' til at spille næste sæson i FC Barcelona. Arsenal midtbanespiller har indgået en mundtlig aftale med den catalanske klub, der har mundtlig aftale med sin kommende kontrakt ...

ONA FM rapporterede i går, det eneste tilbageværende før operationen er foretaget, pagten mellem de to klubber. Barca skal indsende et forsøg på at overbevise Arsenal, som altid har været tilbageholdende med at deltage med deres stjerne.

Cesc ønsker en ændring af natur og vende tilbage til den computer, der blev dannet som en fodboldspiller. I sin afgørelse kraftigt påvirket to faktorer: deres ønske om at vinde trofæer-Barca tilbyder flere garantier i denne forbindelse, at Arsenal "og afgang af nogle af hans kolleger Gunners i de seneste sæsoner, ligesom Henry, Hleb og Flamini.

Ifølge kilder tæt på forhandlingerne, har Cesc allerede givet ja til Barca. De kontakter opretholdes med det nuværende direktiv Barca.

Fra den catalanske klub, hverken bekræfte eller afkræfte nyheden, men indrømmer, at spilleren er til hans smag.
--------------------
Til dem der vil læse det på spansk:
http://sport.es/default.asp?idpublicaci ... cio_PK=803

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg håber lidt at Arsenal ender helt udenfor top fire, så der ikke er nogen tvivl om at Cesc skifter. Hvis han beslutter sig for at skifte, så er jeg heller ikke i tvivl om at Barca er hans foretrukne destination.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

barca76

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af barca76 »

jeg er ikke særlig imponeret over arsenal og fabregas er for god til at spille for sådan en klub.
de ligger ganske vist godt i pl lige nu, men jeg tvivler på de vinder mesterskabet..det er sådan en klub som måske spiller godt noget af sæsonen, men så taber de pusten og ender med ingenting..har vi jo set mange år.
vinder de, vil det være fordi de nærmeste konkurrenter kvajer sig max og ikke fordi de er de bedste...
så min mening er at selvfølgelig skal han da hjem til "os", hvor hans kvaliteter matcher klubbens.

envi

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af envi »

http://www.bold.dk/nyt/Barcelona-afvise ... gas-aftale
Her udtales der at Barca ikke har talt med Fabregas, desværre :(

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Det tror jeg ikke du skal lægge så meget i.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Guardiola »

Det kunne være fantastisk at få Cesc.

Men hvordan skulle vi bruge ham?

Han, Xavi og Iniesta er alle for gode til bænken.

Og ingen af dem kan vel træde ned på den defensive midt.

Skal de begynde at rotere? Det er jeg ikke sikker på, er nogen god ide. Til det er deres niveau for jævnbyrdigt. Hvordan opbygger man kontinuitet, og hvem skal spille de vigtigste kampe. Xavi, som den ældste, har en række gode år i sig endnu.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Såfremt det sker, for jeg har nu stadig mine tvivl, så bliver det vel en eller anden form for rotation.
Sådan som Iniesta har spillet, så bør han vel spille en del kampe på venstre-fløjen(eller højre itilfælde af en Messi skade).
Man kan spille med alle tre på midten mod de dårligste hold. Xavi kan måske langt om længe sidde over en kamp, engang imellem.

Ellers mener jeg både Xavi og Iniesta er bedst på pladsen, så Arsenal anføren skal stramme op, og ellers mener jeg han skal leve trænerens nåde i starten. Keita skal så iøvtigt sælges, for hvad skal han lave?
Derfor mener jeg ikke købet er optimalt endnu, men omvendt så er klubben vel bange for han ryger til Real.

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

Jeg tror desværre det er en and...
http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... 09226.html

Men man har i hvert fald lov til at håbe :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Det skal de skrive/sige. Ellers får de en bøde af UEFA/FIFA for at forhandle uden tilladelse fra Arsenal.

I øvrigt tror jeg at Rosell har snakket med Cesc om en transfer, hvilket der ikke er noget galt med.

* fremragende oversættelse Touré ;) mange sjove ord i mellem, bl.a. at "....vende tilbage til den computer, der blev dannet som en fodboldspiller." He he.
#jesuisSheep

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

zqa skrev: * fremragende oversættelse Touré ;) mange sjove ord i mellem, bl.a. at "....vende tilbage til den computer, der blev dannet som en fodboldspiller." He he.
Ja, Google Translate er, og vil altid være, fantastiske.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

He he, super grinern.

Anyhoo, så tror jeg efterhånden at det er 100 at Cesc kommer.
#jesuisSheep

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Goldenbaum »

Guardiola skrev:Det kunne være fantastisk at få Cesc.

Men hvordan skulle vi bruge ham?

Han, Xavi og Iniesta er alle for gode til bænken.

Og ingen af dem kan vel træde ned på den defensive midt.

Skal de begynde at rotere? Det er jeg ikke sikker på, er nogen god ide. Til det er deres niveau for jævnbyrdigt. Hvordan opbygger man kontinuitet, og hvem skal spille de vigtigste kampe. Xavi, som den ældste, har en række gode år i sig endnu.
Ja jeg er enig i at ingen af dem burde sidde på en bænk. Men jeg er uenig i at ingen af dem kan spille på den defensive midt. Jeg tror at du har glemt 05/06...den legendariske sæson. Da Xavi og Edmilson blev skadet, var det Iniesta der spillede på den defensive, og den klarede han perfekt. Det var Van Scummel og Deco der var de offensive midtbanespillere. Men selvfølgelig er Iniesta bedst i en offensiv rolle, men han er fandme også god defensivt.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Folk glemmer vist lidt at vi hvis vi får Fabregas, så er der ikke kun ham, Xavi og Iniesta der skal roteres på den offensive midtbanepladser, men Keita, som bidrager med utrolig meget, er der også. Iniesta vil naturligvis også kunne rykkes ud på fløjen. Skulle Fabregas komme, tror jeg således at Iniestas typiske plads vil blive som fløjspiller frem for midtbanespiller. Jeg tror ikke Guardiola vil bruge de små spillere på den defensive midtbane så meget. Jeg synes det kunne være fantastisk og helt i naturens gang at Fabregas kommer tilbage til Barca.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster