David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Nu spiller Zlatan heller ikke i en desperat klub, som vil gøre alt for at beholde deres stjerner :)
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Godfather

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Godfather »

Det er nu de færreste klubber som ikke vil gøre alt for, at holde på deres respektive profiler. Vil nu ikke betegne det som værende desperat.

Dog, er der ingen tvivl om, at Valencia ledelsen har ageret som en flok amatører i hele Villa-sagaen. Først er han ikke til salg, dernæst er han til salg grundet den økonomiske krise, men dog kun til et højt ukendt beløb. Dette beløb byder Barcelona og endda lidt til men Vaflerne afviser igen til Laportas store overraskelse :o

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/190720093.htm

Nej, Vaflerne og deres ledelse kan man tydeligvis ikke forhandle med. Derfor må vi erkende, at den kære Villa desværre ikke er en mulighed for os i dette transfervindue.

Men, men, men, vi har stadig 2 muligheder. Vi kan vælge den sikre løsning nemlig,"El kun" aka Sergio Aguerö. Knægten minder typemæssigt om David villa, knægten er ligeledes yngre og vil i fremtiden alligevel danne angrebsduo sammen med netop Messi for Argentina. Eller også kan vi gå all in på Zlatan og håbe på Jackpot :P

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

syntes det er fesent af Valencia ledelsen, når spilleren selv har udtrykt et ønske om at skifte til Barcelona.
Dernæst forlanger de en høj pris som Barca betaler, men alligevel får de det ødelagt.

- Dog gør det ikk mig noget da jeg hellere vil se Ibra - men skidt ledelses ting
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Remmen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Remmen »

Håber stadig på at Villa kommer til Barca.. Men det ser ikke for godt ud :P

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Så blev Villa lovet at han kunne forlade Valencia.. :!:
http://translate.google.com/translate?h ... alida.html

Men ja..bliver ikke i dette transfervindue :cry:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Godfather

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Godfather »

Ifølge valencia ledelsen har Barcelona ikke været synderligt interesseret i, at hente David Villa til klubben. Endvidere har Real Madrid været mere konkrete end vi mht. et muligt køb af spanieren.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=55516

Ydermere fastslår de, at Villa aldrig har tilkendegivet ønske om, at forlade Vaflerne i dette transfervindue. Hvilket ifølge min optik må være lyv, idet Guardiola selv har snakket med Villa, om dennes ønske til vor klub.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Godfather skrev:Ifølge valencia ledelsen har Barcelona ikke været synderligt interesseret i, at hente David Villa til klubben. Endvidere har Real Madrid været mere konkrete end vi mht. et muligt køb af spanieren.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=55516

Ydermere fastslår de, at Villa aldrig har tilkendegivet ønske om, at forlade Vaflerne i dette transfervindue. Hvilket ifølge min optik må være lyv, idet Guardiola selv har snakket med Villa, om dennes ønske til vor klub.
Det er nok primært et spørgsmål om, at ledelsen vil hjælpe Villa i forhold til Valencia's fans.

Men hold da fast hvor er det amatøragtig stil fra Valencias ledelse, hele denne farce.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Godfather

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Godfather »

De skal ihvertfald have fat i en bedre spin doktor for, at redde sig ud af denne farce.

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Jeg frygter bare at Real Madrid i næste transfervindue eller måske efter denne sæson igen forsøger sig og snupper ham. Føj, det vil på godt dansk være noget lort.

jesperp

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af jesperp »

Nej så napper vi ham bare! Hvis Valencia ikke sælger til sommer tror jeg heller ikke de gør til vinter. Villa, Ibra (hvis han kommer) og Messi :) Puha det lugter af mål. Henry kunne godt ryge til næste år og bum ind med Villa.
Og så kan jeg med det samme løse tranfer diskutionerne i Barca ledelse til næste år. Villa og Cesc, PUNKTUM!

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

jesperp skrev:Nej så napper vi ham bare! Hvis Valencia ikke sælger til sommer tror jeg heller ikke de gør til vinter. Villa, Ibra (hvis han kommer) og Messi :)
Vil du så smide Villa, eller Zlatan på kanten? Eller skal en af dem bare sidde på bænken?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Skifte til 4-4-2 med diamant?
#jesuisSheep

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

zqa skrev:Skifte til 4-4-2 med diamant?
Hvor ofte er det lige Barcelona skifter sit 4-3-3 system ud?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Hver gang du ikke kigger.
#jesuisSheep

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

zqa skrev:Hver gang du ikke kigger.
Aaaah, ja det kan jeg godt se.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster