David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

@ Valencia
Når du skriver ting som "I har jo ikke en skid og have det i.. I læser bare jeres Barca-venlige avisforsider, eller barca-forum's, aller i værste fald goal.com, og så har i ellers bare skyklapper på..", og dernæst beskylder folk for at være pigefornærmede, så skal du nok ikke regne med at få verdens mest velbegrundede og saglige indlæg retur.

Hvis ikke Villa kommer til Barca, håber jeg da uden tvivl han kommer til at være glad for at fortsætte i Valencia.

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev:Men jeg må dog slå kraftigt ned, når talen falder på at hente spillere i Valencia af alle klubber.
Hmm.. hvorfor er du under den opfattelse af, at du skal "slå kraftigt ned" når talen falder på at hente spillere fra Valencia? Vi andre begynder da ikke at skabe os på et forum, bare fordi der er rygter om at vores stjernespillere muligvis er på vej væk?
Valencia C.F. skrev: Og selvfølgelig er Villa glad i Valencia, og fortsætter gerne flere år end hans kontrakt løber..

Hold nu op. Du aner intet om han er glad, eller vil fortsætte. Vi ved kun hvad medierne skriver. Den ene uge er han rasende fordi han ikke må skifte til Barcelona, og den anden uge vil han blive i Valencia.
Valencia C.F. skrev:Hov hov, ingen grund til at være pige-fornærmet..
Jeg er bestemt ikke pigefornærmet. Som jeg ser det, er det mere dig der kommer med nogle lidt "energiske" sætninger, som Jonasv f.eks. havde et eksmpel på.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Valencia C.F. skrev:I har jo ikke en skid og have det i.. I læser bare jeres Barca-venlige avisforsider, eller barca-forum's, aller i værste fald goal.com, og så har i ellers bare skyklapper på..

...

Kom lige frem med jeres kilde til at Villa blev lovet at smutte, så smider jeg lige min kilde her angående at han bliver:

David Villa: "I have decided, I will continue with Valencia"

Valencia striker David Villa talked to Los Che President Manuel Llorente on the phone today, and had this to say: "I have decided, I will continue with Valencia".

VCF and Villa will hold a joint press conference next week to help clear the air about what happened the last few weeks regarding Villa's possible departure.
...
Hehe, sagde han og paster en arikel som udspringer fra en Valencia venlig avis, nemlig Superdeporte.

@ Valencia

Det er fedt med en god debat og du kommer med fine indslag men kan du ikke lade være med at være nedladende og hoverende. Nogle gange må man lade være med at kommenterer på alt da det mange gange fører til ordkløveri og sidespor.

Om du så driver et Valencia site gør det dig ikke til ekspert og sætter dig ind i hoved på f.eks. Llorente og Villa. Hvis du alligevel føler at du er det så vær beskeden omkring det, jeg er selv såkaldt expert indenfor mit område men det betyder ikke at man skal te sig bedrevidende og affeje andres holdninger fordi man synes de ikke er "eksperter" indenfor dit område.

Og lad nu være med at spørge på eksempler i dine indlæg om ovenstående fordi jeg kan komme med eksempler fra dine sidste 4-5 indslag, men gider ærlig talt ikke bruge tid på at copy paste.

Igen, jeg tror bestemt Villa vil til Barca. Man skal bare være forsigtig med at ytre sig herom da man ellers kan komme i bad standings med klubbens fans. Det er logisk at når man besidder hans talent så vil man afprøve sig selv på den største scene og mig bekendt er denne scene ikke i Valencia.

Syndt for Villa. Det er min holdning.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev:Mht. Superdeporte kan vi jo bare vente og se i næste uge, når pressekonferencen er afholdt.. Tror du på Villa havner i Barca denne sommer?
Hvis Guardiola har valget mellem Zlatan og Villa, så tror jeg bestemt at Villa bliver i Valencia. Jeg ved det ikke, men det er som om at Villa ved noget vi ikke ved. Han er vendt fuldstændig på en tallerken, og det tyder måske på at Barcelona har trukket sig og har gemt deres interesse.

Men det er jo kun spekulationer. Det er muligt du kan svare på det. Du besidder åbenlyst nogle evner, til at vide hvad folk omkring fodboldklubben Valencia tænker, og ikke mindst hvad Villa vil.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Ligemeget om han havner i Barca eller en anden klub eller bliver i Valencia, så har han ifølge flere medier giver klart udtryk for at han ønsker at forlade Valencia. Imo vil jeg ikke se på en spiller med helt samme øjne efter sådanne udtalelser.

Så måske bedst at han ryger, både hvad angår harmonien på et kommende Valencia hold, og for ikke at stå model til evt. nedsablinger fra publikummet, som han rent sportsligt ikke fortjener men rent udtalelsemæssigt gør han.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Selvsamme medier som skriver at han gerne vil blive i Valencia?
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

zqa skrev:Selvsamme medier som skriver at han gerne vil blive i Valencia?
Nah går jeg da ikke udefra, vil da være big fail af dem at gøre det. Har ikke styr på alle de spanske kilder, hvilke aviser de engeksle rygtebørse anvender når de citere fra spanien, men ville da være dumt af samme avis at bringe modstridende oplysninger om samme spiller.
Allez...

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Soriano har jeg læst et sted citeret for at have lovet Villa at han kunne skifte. Ind kommer så en ny præsident som skider (undskyld udtrykket) på den aftale der er indgået mellem spiller og tidl. præsident. Det finder jeg virkelig smagløst.

Selv hvis det skulle vise sig at være rygte så er der ingen tvivl om at I sidder med en spiller der ikke er tilfreds, en spiller med et ufatteligt potentiale som blir spildt i en, ja no offence, middelklub.

Han vil til Barca, det har vi efterhånden set så mange eksempler på, at det vist kun er cf valencia herinde det ikke er gået op for, eller bare ikke vil se det i øjnene.

cf valencia, du vil sikkert sige at det er mediesnak uden hold irl, men med mindre du har din daglige gang på Valencias kontorer og gange, så er det forkert bare at afvise vores kilder og kun tage dine for gode varer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Der er da ingen grund til at forlade os. Vi vil gerne høre hvad du har at sige, det eneste vi savner er du også respekterer vores holdninger, istedet for at erklærer dig selv for "ekspert" og dermed ved bedre. Vi skal undgå det der med at opsøge rivalisering hvis du forstår hvad jeg mener. Hvis du, ligesom jeg, nyder at logge ind på dette forum, så bliv her da og giv dit besyv med :wink:
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:Der er da ingen grund til at forlade os. Vi vil gerne høre hvad du har at sige, det eneste vi savner er du også respekterer vores holdninger, istedet for at erklærer dig selv for "ekspert" og dermed ved bedre. Vi skal undgå det der med at opsøge rivalisering hvis du forstår hvad jeg mener. Hvis du, ligesom jeg, nyder at logge ind på dette forum, så bliv her da og giv dit besyv med :wink:
Hørt! 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Nej, der er skam ingen grund til at smutte! - det er kun sundt at her er folk med forskellige vinkler. Så længe det bare foregår respektfuldt, er det godt.

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Lad være med at smutte! Jeg nyder vi har andre end Barca fans på dette forum, så vi også får nogle andre vinkler på tingene fra en Valencia fan, så længe det bare foregår respektfuldt..

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev:I har jo ikke en skid og have det i.. I læser bare jeres Barca-venlige avisforsider, eller barca-forum's, aller i værste fald goal.com, og så har i ellers bare skyklapper på..
Hvis citater som dette er hvad vi kan se frem til, fra dig på dette forum, så syntes jeg da bestemt du skal lukke din bruger for at være ærlig.

Det er fedt med andre folk fra andre klubber herinde, og det er bestemt kun godt. Men du er alt for subjektiv i dine udtalelser.

Folk som Flax (som jeg ser som en United fan?) kan da forholde sig neutralt til tingene, og kommer ikke ud med vredeslignene udbrud, som jeg syntes du har gjort et par gange.

Fair nok at du ikke vil have en spiller fra din klub skal skifte, det kan alle forholde sig til. Lad nu være med at sige tlng som "Villa vil ikke afsted, det ved jeg" etc. etc. Du aner intet om hvad manden vil. Og det gør vi andre for den sags skyld heller ikke.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Jbninc skrev:
Valencia C.F. skrev:I har jo ikke en skid og have det i.. I læser bare jeres Barca-venlige avisforsider, eller barca-forum's, aller i værste fald goal.com, og så har i ellers bare skyklapper på..
Hvis citater som dette er hvad vi kan se frem til, fra dig på dette forum, så syntes jeg da bestemt du skal lukke din bruger for at være ærlig.

Det er fedt med andre folk fra andre klubber herinde, og det er bestemt kun godt. Men du er alt for subjektiv i dine udtalelser.

Folk som Flax (som jeg ser som en United fan?) kan da forholde sig neutralt til tingene, og kommer ikke ud med vredeslignene udbrud, som jeg syntes du har gjort et par gange.

Fair nok at du ikke vil have en spiller fra din klub skal skifte, det kan alle forholde sig til. Lad nu være med at sige tlng som "Villa vil ikke afsted, det ved jeg" etc. etc. Du aner intet om hvad manden vil. Og det gør vi andre for den sags skyld heller ikke.
Du tager jo ordene ud af munden på mig Jbninc :!: Og det er kun af den ene grund at jeg synes du har kørt den alt for langt ud nu Valencia CF.
Er personligt glad for at der er folk der holder med andre klubber i Spanien (% Madrid 8) )der er med på at komme med synspunkter på tingene og måske også udvide sin egen horisont selv om man er inkarneret fan af én klub.
Men man skal også huske på, at ingen af os er hverken præsidenter, trænere, scouts eller lign. i den klub vi holder med og vi har ingen som helst indsigt i hvad der reelt foregår på direktionsgangene. Vi kan gisne, tro, fortælle egne synspunkter osv. Men vi ved INTET udover den tildels utroværdige presse og oficielle pressemøder eller udtagelser.
Det er ting som du f.eks. skriver med at "du forbeholder dig ret til at være "bedrevidende" hvad angår Valencia, da du bruger meget tid på din computer kun på Valencia og driver et Valencia site" der får mig til at krumme tæer. Hvad er det lige din computer kan finde på nettet, som min ikke kan?, for er da ret sikker på, at hvis jeg skriver http://www.valenciacf.es, så kommer jeg ind på samme side som hvis du skrev det.
Du skal da ikke lukke din bruger og er sikker på du stadig er respekteret herinde, du har bare kørt den for langt ud i dette emne med argumenter der nok kunne være mere objektive, istedet for til dels at begynde at svine Barca fans i deres eget forum.
Men bliv dog herinde og lad os få noget saglig debat.
Glæd dig nu bare over du ikke er Madrid fan :!: :wink:

Hvad angår Villa så forlyder det jo nu at han bliver, men som jeg hele tiden har sagt, venter jeg indtil der kommer noget officielt og ALT er udelukket, da han er en mand jeg gerne ser i Barca også selv om han virker ret langt væk lige nu.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Ponte skrev:da han er en mand jeg gerne ser i Barca også selv om han virker ret langt væk lige nu.
Det gjorde Zlatan også for en uge siden :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster