David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Alias-A »

Rocco skrev:
Valencia C.F. skrev:Ja, og jeg som synes det er latterligt at man ikke vil betale sølle 8 mio. euro's for at få sin formodede første priotet og i stedet giver rundt regnet en halv milliard for en til tiden arrogant svensker, som mange af jer åbenbart nødigt ser i Barca frem for Villa..

Men sådan er vi jo så forskellige, og vil da gnide mig i hænderne i den kommende sæson når Villa scorer på Camp Nou og kysser Los Che logoet.. :wink:
HAHA, ja når han reducerer til 5-1 :wink:

Nice comeback :D
93' Iniesta

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Jeg har svært ved at beslutte mig for om jeg vil foretrække Villa eller Ibrahomivic i Barca, men under alle omstændigheder er jeg skuffet på Villas vegne.

Hvis jeg var Valencia tilhænger ville jeg være flov. Flov over, at klubbens præsident har vist sig at være så kold og kynisk, at han ingen forståelse overhovedet har for hans spilleres sportslige ambitioner, og at han løber fuldstændigt fra et løfte som, godt nok, en tidligere præsident har givet spilleren.

Som jeg læste i et portræt af Llorente i en artikel på SPORT eller MundoDeportivo, han er dygtig til at styre økonomien men han har ingen følelser når det drejer sig om fodbold. Vi må sige, at det har denne sag kun bekræftet. Han har jo smadret Villas drømme. Villa vil forståeligt gerne til en storklub, hvor han kan vinde de titler som han aldrig kommer til at gøre med Valencia, og han vil gerne fortsætte i Spanien. Dvs. hans eneste muligheder er Puta Madrid eller Barca. Med mindre Benzema flopper (gerne, ja tak!) eller Zlatan skuffer (gud forbyde det!), så kan jeg ikke se, at der er plads til Villa i en af de to klubber lige foreløbigt. Denne sommers transfervindue var en gylden mulighed for Villa, og han havde alle muligheder for at få drømmen opfyldt, hvis det altså ikke var for Llorente.

Derudover har Llorente vist, at han ingen problemer har med at lyve folk op i ansigtet, når han gang på gang har afvist at Barcelona havde kontaktet Valencia/afgivet tilbud på Villa. Jeg siger ikke at han skulle stå og fortælle om hvad der foregår, men man har da hørt om begrebet "ingen kommentar", hvilket jeg foretrækker fremfor at sprede løgne.

Skam dig, Llorente.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Andemads1

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Andemads1 »

Valencia C.F. skrev:
Andemads1 skrev:@Valencia

Jeg tror ikke at Barcelonas problem er så meget at købe en angriber for €50mil, men mere at de kun vil give de penge som de mener spilleren er værd. I min bedste overbevisning så har Barca de sidste €8mil der, ifølge pressen, ville kunne lukke transferen ang. Villa. Men hvis ledelsen i Barca ikke mener at Villa er de sidste €8mil værd, så vil de ikke betale dem. Ligesom de ikke ville betale den anslåede pris for Felipe.

Men at Barca tilsyneladende køber Ibra er ikke ensbetydende med at de ikke fortsætter forhandlingerne om Villa. Ingen af os har nogen reel ide om hvor stor Barcas pengetank er i år, så måske der er budgetteret til at købe mere end en dyr offensiv spiller. Det kan tiden kun vise.

Men jeg vil give dig ret i at, hvis købet af Ibra bliver en realitet, det nok er mere sandsynligt at Barca retter deres opmærksomhed på spillere som Mata eller Silva.
Når Ibra-Eto'o handlen er i hus, kunne jeg godt tænke mig og vide hvor mange der stadig tror at Barca handler ind i Valencia.. Den mulighed er lig nul, og selvfølgelig vil man ikke også hente Villa, Mata, eller Silva. Det ville bare skabe splid idet det ville betyde at der med garanti ville komme til at sidde stjernenavne på bænken og altså ikke spillere som Hleb, Pedro, Keita, osv..

Løbet er kørt hvis Ibra kommer til Barca.. - Og det er jeg jo så oven ud lykkelig for..
Nu har det jo, ifølge ledelsen, været Pep's mål at få 4 forstærkninger til truppen inden sæsonstart: 1 venstreback, 1 defensiv midt, 1 kantspiller og 1 angriber. Indtil videre har vi kun købt 1 venstreback. Hvis vi køber en angriber er der stadig, ifølge Pep, brug for 1 kantspiller. Hvorfor han ikke skulle kunne komme fra Valencia er det åbenbart kun dig der ved.

Og ja, det er sandt at der så vil være 1 offensiv spiller i overskud, men det er vidst lidt af en utopi at regne med at Henry, Messi og en angriber vil kunne spille samtlige kampe for Barca i den kommende sæson. Så mon ikke man ville kunne finde en løsning hvor 4 spillere roterer de 3 pladser? Og nej, jeg ser ikke Keirrison eller Bojan som en spiller der vil kunne udfylde rollen som en af de 4 spillere. De er begge meget talentfulde, men overhovedet ikke spillere man kan satse 100% på. Så umiddelbart vil jeg sige at det trækker op til at Barca skal ud og finde en offensiv spiller inden sæsonstart.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Kenneth skrev:Jeg har svært ved at beslutte mig for om jeg vil foretrække Villa eller Ibrahomivic i Barca, men under alle omstændigheder er jeg skuffet på Villas vegne.

Hvis jeg var Valencia tilhænger ville jeg være flov. Flov over, at klubbens præsident har vist sig at være så kold og kynisk, at han ingen forståelse overhovedet har for hans spilleres sportslige ambitioner, og at han løber fuldstændigt fra et løfte som, godt nok, en tidligere præsident har givet spilleren.

Som jeg læste i et portræt af Llorente i en artikel på SPORT eller MundoDeportivo, han er dygtig til at styre økonomien men han har ingen følelser når det drejer sig om fodbold. Vi må sige, at det har denne sag kun bekræftet. Han har jo smadret Villas drømme. Villa vil forståeligt gerne til en storklub, hvor han kan vinde de titler som han aldrig kommer til at gøre med Valencia, og han vil gerne fortsætte i Spanien. Dvs. hans eneste muligheder er Puta Madrid eller Barca. Med mindre Benzema flopper (gerne, ja tak!) eller Zlatan skuffer (gud forbyde det!), så kan jeg ikke se, at der er plads til Villa i en af de to klubber lige foreløbigt. Denne sommers transfervindue var en gylden mulighed for Villa, og han havde alle muligheder for at få drømmen opfyldt, hvis det altså ikke var for Llorente.

Derudover har Llorente vist, at han ingen problemer har med at lyve folk op i ansigtet, når han gang på gang har afvist at Barcelona havde kontaktet Valencia/afgivet tilbud på Villa. Jeg siger ikke at han skulle stå og fortælle om hvad der foregår, men man har da hørt om begrebet "ingen kommentar", hvilket jeg foretrækker fremfor at sprede løgne.

Skam dig, Llorente.

Enig.

Det er på tide Valencia laver et reality check. Økonomien sejler og de er ikke med i CHL, derfor kan de ikke té sig som en storklub. Der vil gå et par år, mindst, før Valencia igen er et tophold og til den tid har Villa toppet.

Jeg har kun forståelse for Llorentes handling hvis Villa vitterlig ønsker at blive. Det er der bare intet der tyder på, han vil til en af Spaniens to største klubber.

Barca (og jeg som fan) er glade så længe de får Zlatan, Villa, Ribery eller endda Torres. Der er potentielt kun én taber i dette spil og det er Villa, desværre.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Tsk tsk, det er så ærgerligt og sørgeligt, hvis det ender uden Villa i klubben. En verdensklassestriker, bundet på hænder og fødder i sin middelmådige klub, fordi ledelsen der ikke vil holde deres ord. :(

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

barca76 skrev:Tsk tsk, det er så ærgerligt og sørgeligt, hvis det ender uden Villa i klubben. En verdensklassestriker, bundet på hænder og fødder i sin middelmådige klub, fordi ledelsen der ikke vil holde deres ord. :(
Det er sikkert at han ikke kommer til klubben nu:

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... encia.html

Hvor er det ærgeligt! Han er den bedste angriber i verden og ville ønske han kom til Barca. Nå, men Zlatan er sku heller ikke dårlig :D Han skal nok score en masse mål. Nu venter vi bare på Eto'o. Bare ærgeligt det ikke blev Villa :(

Du er sikkert glad Valencia C.F. :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Det jeg er gladest for er at Villa ikke kommer til Madrid og at vi med stor sandsynlighed lander Zlatan.

Bojan synes jeg som type ligner Villa, med en god målnæse og rigtig gode dybdeløb. Syndt vi ikke har set Bojan i fuld flor indtil nu, håber han går til den nye sæson med en masse selvtillid så vil vi heller ikke savne en Villa.

Syndt for Villa, men Visca Barca!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev: Det er sku da at skide på klubbens fans, når man så bagefter går ud og laver en sindsyg handel med en svensker som fans ikke ved hvad de skal mene om i stedet for at vælge det sikre valg, en spanier der kan sproget, sikkert også med det samme kan træde ind i spilsystemet, og som kender vejen til målet i Spanien..
Rolig nu. Zlatan er ikke købt, og Villa er stadig i spil om at komme til Barcelona. Husk nu lige at Eto jo skal forhandle sig frem til en aftale med Inter, hvis handlen skal gå igennem.

Barcelona skider på ingen måde på nogle fans. Barcelona skal jo ikke købe ind efter hvad fansene syntes, men efter hvad træneren mener er rigtig. Og jeg er rimelig sikker på, at der er mange fans der er mere end bare tilfreds med at se en Zlatan i klubben, hvis det sker.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Jbninc skrev:
Valencia C.F. skrev: Det er sku da at skide på klubbens fans, når man så bagefter går ud og laver en sindsyg handel med en svensker som fans ikke ved hvad de skal mene om i stedet for at vælge det sikre valg, en spanier der kan sproget, sikkert også med det samme kan træde ind i spilsystemet, og som kender vejen til målet i Spanien..
Rolig nu. Zlatan er ikke købt, og Villa er stadig i spil om at komme til Barcelona. Husk nu lige at Eto jo skal forhandle sig frem til en aftale med Inter, hvis handlen skal gå igennem.

Barcelona skider på ingen måde på nogle fans. Barcelona skal jo ikke købe ind efter hvad fansene syntes, men efter hvad træneren mener er rigtig. Og jeg er rimelig sikker på, at der er mange fans der er mere end bare tilfreds med at se en Zlatan i klubben, hvis det sker.
Enig med Jbninc. "Skide på klubbens fans"? Ej, kåm ån. Jeg synes Guardiola og co. skal gøre hvad de synes der gavner holdet, og jeg synes netop det ikke nødvendigvis at vælge den sikre løsning, er forfriskende. Man er nødt til at satse visse steder, og hvis det kommer til at fungere med Zlatan hos Barca, så bliver det frygtindgydende.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev:Ja, jeg har hele tiden vidst at Villa blev..
Ja, du er en evig kilde til insider-information som vi andre dødelige kun kan drømme om... (jeg tror ordet du leder efter er "håbet", og ikke "vidst")
Valencia C.F. skrev:Llorente tiltrådte for en måned siden, så jeg vil utroligt gerne se bevis for at Llorente har lovet at sælge Villa.
Llorente har mig bekendt ikke lovet at sælge Villa, men det gjorde Soriano (efter hvad jeg ved). Så kan du selvfølgelig sige, at når der er en ny præsident, så kan han skide på hvad den forrige præsident har lovet klubbens stjernespiller da han underskrev en ny kontrakt, det er jo så bare en holdning at have (som jeg ikke deler).
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Valencia C.F. skrev:
Mes Que Un Club skrev:
barca76 skrev:Tsk tsk, det er så ærgerligt og sørgeligt, hvis det ender uden Villa i klubben. En verdensklassestriker, bundet på hænder og fødder i sin middelmådige klub, fordi ledelsen der ikke vil holde deres ord. :(
Det er sikkert at han ikke kommer til klubben nu:

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... encia.html

Hvor er det ærgeligt! Han er den bedste angriber i verden og ville ønske han kom til Barca. Nå, men Zlatan er sku heller ikke dårlig :D Han skal nok score en masse mål. Nu venter vi bare på Eto'o. Bare ærgeligt det ikke blev Villa :(

Du er sikkert glad Valencia C.F. :D
Ja, jeg har hele tiden vidst at Villa blev.. Kik lidt på jer selv inden i bedømer ledelsen i Valencia.. Det er klart at man ikke har intention om at sælge en profil, der garanterer 25 mål, trøjesalg osv.

Llorente tiltrådte for en måned siden, så jeg vil utroligt gerne se bevis for at Llorente har lovet at sælge Villa. Som noget af det første Llorente sagde var at man under alle omstændigheder holder på spillerne.. Kik lidt på jer selv, det er virkelig perfidt ikke at ville betale et beløb på 8 millioner euro's mere, for at få den spiller som størstedelen af Barca-fans åbenbart gerne se i klubben. Det er sku da at skide på klubbens fans, når man så bagefter går ud og laver en sindsyg handel med en svensker som fans ikke ved hvad de skal mene om i stedet for at vælge det sikre valg, en spanier der kan sproget, sikkert også med det samme kan træde ind i spilsystemet, og som kender vejen til målet i Spanien..
Har virkelig kun latter tilovers for det du skriver der :!:
Du siger vi skal kigge på os selv før vi kritiserer jeres ledelse, samtidig med du kritiserer vores med at kalde det perfidt, at vi ikke lægger de sidste 8 mio€, at vores ledelse skider på klubbens fans ved at lave en sindssyg handel med en svensker :?: :!:
Vi fans (inkl. dig selv) har vores forskellige synspunkter om hvem vi helst ser i klubben og vi ved NADA om hvad der reelt foregår. Vi kan kun gå ud fra hvad pressen skriver og hvad der kommer af officielle udtagelser og pressemøder!
Giver ikke noget som helst for den avis, før der kommer noget officielt med at Villa bliver i Valencia. Der er kun én taber i det her spil og det er Villa selv., når/hvis i nu vælger at fængsle ham til hans kontrakt, på trods af han vil væk fra jer. Vi skal nok klare os hvadenten det bliver Villa, Ibra eller en helt tredje VORES LEDELSE MENER ER BEDST FOR BARCA.
Synd for Villa hvis det sker, det er nu han har mulighed for at vi verden han er én af klodens bedste angribere og han vil så nu være kendt for spillen der af sin klub ikke fik lov at opfylde sine ambitioner :(
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Jeg gad godt se Villas reaktion hvis han bliver lænket fast endnu en sæson i det middelmådige helvede, der er Valencia. Synd for fodbolden at en spiller af hans klasse skal rende rundt og kæmpe om uefacup pladser.
Forumlegende

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev:
Daluigi skrev:Jeg gad godt se Villas reaktion hvis han bliver lænket fast endnu en sæson i det middelmådige helvede, der er Valencia. Synd for fodbolden at en spiller af hans klasse skal rende rundt og kæmpe om uefacup pladser.
Han udtalte så sent som igår at han ønsker at blive..
Og hvor meget er det nu man skal lægge i det? Ronaldos Real Madrid drøm, var "død" inden CL finalen, og hvor endte han henne? Kaka, skulle ingen steder, og hvor endte han?

Du kan jo ikke rigtig bruge det de siger til noget som helst. Hvis han har indset at han skal traske videre i Valencia, kan han lige så godt udtale sig i positive vendinger om klubben, og så sige "jeg vil blive" istedet for at sige "jeg må ikke gå, selvom jeg gerne vil". Meget diplomatisk, og så er fansene nok ikke så sure.

Men ja, tolk du det bare som du vil.

Kan du ikke lige linke det sted, hvor han er blevet citeret for at sige han gerne vil blive i klubben? Bare lige for en god ordens skyld.
Senest rettet af Jbninc lør jul 18, 2009 6:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
Valencia C.F. skrev:
Daluigi skrev:Jeg gad godt se Villas reaktion hvis han bliver lænket fast endnu en sæson i det middelmådige helvede, der er Valencia. Synd for fodbolden at en spiller af hans klasse skal rende rundt og kæmpe om uefacup pladser.
Han udtalte så sent som igår at han ønsker at blive..
Og hvor meget er det nu man skal lægge i det? Ronaldos Real Madrid drøm, var "død" inden CL finalen, og hvor endte han henne? Kaka, skulle ingen steder, og hvor endte han?

Du kan jo ikke rigtig bruge det de siger til noget som helst. Hvis han har indset at han skal traske videre i Valencia, kan han lige så godt udtale sig i positive vender om klubben, og så sige "jeg vil blive" istedet for at sige "jeg må ikke gå, selvom jeg gerne vil". Meget diplomatisk, og så er fansene nok ikke så sure.

Men ja, tolk du det bare som du vil.

Kan du ikke lige linke det sted, hvor han er blevet citeret for at sige han gerne vil blive i klubben? Bare lige for en god ordens skyld.
Lige præcis! Lad mig i den forbindelse påpege hvor nemt det tilsyneladende er at gøre en valenciafan glad.. På trods af han har tigget og bedt om at skifte til barca, så behøver du, Valenciacf, blot at have læst et sted, at han "alligevel" ønsker at blive. Det er du så lykkelig for, og nægter hårdnakket at indrømme, at Villa gerne vil væk fra din klub.

Jeg kan da godt se, at det er fedt i muligvis beholder jeres store stjerne, det er vel rart som fan at have bare en smule håb i form af en enkelt spillers tilstedeværelse. Men det jeg så alvorligt ikke forstår, det er, at du nægter at indrømme manden gerne vil væk fra din klub!?!? Fair du er glad for i fængsler ham, men hvis du ligefrem tror på at Villa er glad for at være i valencia, så vil jeg gå så langt som at udfordre forumreglerne lidt, og insinuerer at du er naiv.
Forumlegende

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Kunne du ikke bare have smidt linket? Nu fylder den artikel jo røv meget, så man ikke gider til at citere dig.

Nå, anyways.

Du har en kedelig tendens til at generalisere syntes jeg. Jeg er rimelig sikker på at der er mange herinde, der er glade for at se en Zlatan istedet for Villa, eller hvertfald ikke er muggen over ikke at se en Villa. Meget kan dog nå at ændre sig endnu.
Valencia C.F skrev:I læser bare jeres Barca-venlige avisforsider, eller barca-forum's, aller i værste fald goal.com, og så har i ellers bare skyklapper på..
Vi kan jo ikke alle sammen være så priviligerede som du. Du VED jo alt hvad der foregår på direktionsgangene i Valencia, åbenbart.

Mht. skyklapper, så er jeg ikke sikker på at du er et hak bedre end os andre herinde.

Men fair nok. Han siger hvertfald i den artikel du så klogt har kopieret ind i forummet at han gerne vil blive i Valencia, men det ville jeg også gøre, hvis jeg godt vidste at en transfer ikke var mulig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster