David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Jbninc skrev:Jeg er ikke sikker på at Valencia fans er enig med dig :)


Nej, ikke med at de så mister Villa, men de vil dog have gjort det vi vist alle herinde mener er det eneste rigtige, at lade ham skifte til Barca. De vil i så fald have overholdt deres løfte samt de vil få en ganske kompetent afløser, der virkelig gerne vil til Valencia. Guiza kan jo godt gå hen og få pænt succes der.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Det ser ud til at vi vender os mod Inter og Ibra i stedet for.

Rygter går på Inter kontaktede Laporta for at melde om Ibra's drøm om et skifte til Barca. Min fornemmelse er da også at Pep har en svaghed overfor Ibra da han er en mere unik angriber især i spansk sammenhæng. Dog er et Villa køb en mere sikker investering.

Det er syndt for Villa. Griskhed over penge er en grim ting. At forlange langt mere end markedsprisen er respektløst overfor en loyal og elsket spiller som Villa IMHO.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Okay, umiddelbart kan jeg ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre, men hear me out here...kan og er det overhovedet sandsynligt at gå efter dem begge to?
Messi, Zlatan, Villa, Henry. jeg kan ikke se hvordan den skulle kunne gå op, men fåårk en offensiv :D
Men som sagt, nok ikke sandsynligt, men man har vel lov at drømme, ikk :lol:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Tror ikke det er slut med Villa endnu.
Det lyder alt for mærkeligt, at man er kraftigt ude efter Villa, Villa så gerne vil til Barca, er villig til at gå ned i løn osv... og wupti, så tager man pludselig til Inter...Der er et eller andet som ikke er "done" her.
Tror/håber stadig på det kraftigste at Villa kommer til Barca :x
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Ponte skrev:Tror ikke det er slut med Villa endnu.
Det lyder alt for mærkeligt, at man er kraftigt ude efter Villa, Villa så gerne vil til Barca, er villig til at gå ned i løn osv... og wupti, så tager man pludselig til Inter...Der er et eller andet som ikke er "done" her.
Tror/håber stadig på det kraftigste at Villa kommer til Barca :x
Kunne ikke være mere enig. Tror stadig på at Villa kommer til Barca!

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Valencia C.F. skrev:
Mes Que Un Club skrev:
Ponte skrev:Tror ikke det er slut med Villa endnu.
Det lyder alt for mærkeligt, at man er kraftigt ude efter Villa, Villa så gerne vil til Barca, er villig til at gå ned i løn osv... og wupti, så tager man pludselig til Inter...Der er et eller andet som ikke er "done" her.
Tror/håber stadig på det kraftigste at Villa kommer til Barca :x
Kunne ikke være mere enig. Tror stadig på at Villa kommer til Barca!
For begge jeres vedkommende hænger i jer vidst mest i håb... Hvordan kan man ikke være tilfreds med Ibra..?

Og Ibra-handlen har helt sikkert også været klaret når det nu gik så hurtigt, nemt, billigt med Maxwell.. Bare vent og se, det er hvad jeg tror.. :wink:
Det er vel også noget du håber.. :wink:

Men det er da også et luksusproblem, at vi kan vælge mellem Zlatan eller Villa. Men håber bare på Villa, da han i mine øjne er den bedste.. Men nu må vi se. Zlatan er heller ikke dårlig. Og så får vi også Eto'o og Hleb væk, men vi skal sku ikke også betale 40 mill euro??

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev: Zlatan er vidst ikke den eneste der er villig til at gå ned i løn for at komme til Barca.. Wow - er det ikke bare sukkersødt og "viser hvor meget han virkelig vil til klubben".. :wink:
Sukkersødt? Nej. Men det viser at han gerne vil til klubben, ja, når han går ned i løn for at skifte.

Jeg synes også at det er for meget vi har betalt for Ibrahimovic, men det skal nok ses i lyset af, at det så nærmest umuligt ud at komme af med Eto'o på andre måder, dvs. alternativet til at inkludere ham i en byttehandel var at han skulle være i klubben i endnu et år (hvor vi betaler hans høje løn) mens han kan skabe en dårlig stemning fordi han er utilfreds med den måde han er blevet behandlet på (at han så heller ikke har behandlet klubben ordentligt er en anden sag).
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Lyder bare lidt "lummert" man så hurtigt bare skulle vende Villa ryggen efter alt det her og så signe Ibra og så var det slut. Hvis handlen med Ibra går igennem, så ser jeg det som direkte erstatning for Eto'o, men ikke den "ekstra" angriber som både Laporta og Pep ville hente, selvom Eto´o valgte at blive.
Skulle man af med Eto´o og få noget ud af det, var det nu! og det samme med Hleb dog i første omgang på lån som det ser ud nu.
Villa er stadig et emne i Barca og ingen skriver at Barca har opgivet Villa eller omvendt.
Tror på det indtil der kommer noget officielt i Villa sagen.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Bare vi får en af dem så er jeg glad.

Selvom jeg også synes at 40 M€ er for meget så skal de ses i lyset af at Moratti tidligere har proklameret Ibra kun vil blive solgt for minimum 69 M€ (520 Mkr). Da Barca forlangte 29 M€ fra City for Eto'o ja så er der 40 M€ i difference for at gøre Moratti glad. Det er dog kun rygter at Barca giver 40 M€, mon ikke det bliver forhandlet lidt ned eller bliver betalt i rater.

På verdensplan tror jeg Ibra har større marketingsappel pga hans flair i klasse med Ronnie og CR9. Dvs. efter min mening har Ibra en højere markedsværdi, men om den er så meget højere skal jeg ikke kunne sige.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Hvis Zlatan-skiftet passer, så er Villas Barca-drøm vel helt død :p Desværre - er sgu ved at blive træt af, at Txiki har så travlt på markedet. Hvis klubberne ikke siger ja med det samme, gider han ikke mere... Fucked. Og hvad mon Guardiola tænker, når Villa eftersigende var hundrede procent nummer ét på hans liste? Er sgu skuffet over Barca, det må jeg indrømme :/
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Quaresma skrev:Hvis Zlatan-skiftet passer, så er Villas Barca-drøm vel helt død :p Desværre - er sgu ved at blive træt af, at Txiki har så travlt på markedet. Hvis klubberne ikke siger ja med det samme, gider han ikke mere... Fucked. Og hvad mon Guardiola tænker, når Villa eftersigende var hundrede procent nummer ét på hans liste? Er sgu skuffet over Barca, det må jeg indrømme :/
Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg faktisk at Zlatan fra start har været nr. 1 på listen. Txiki travlt? Han har da forhandlet frem og tilbage for at få fat i Villa næsten lige siden transfervinduet åbnede.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Måske på Txikis liste, men ikke på Peps - det tror jeg ikke.
Og med travlt mener jeg bare, at han med det samme kaster sig over en anden løsning istedet for at lægge lidt mere pres på Valencia. Præcis det samme skete med Filipe, og se hvad der skete ca. to timer efter, at Barca havde købt Maxwell; Deportivo tilbud os Filipe langt billigere end 20 mio euro, men der var det så forsent. Hvis vi virkelig prøver, skal Villa nok komme. Ærgerligt, at der er blevet givet op. Udover det, finder jeg det mystisk, at man ikke vil give 50 mio. euro for Villa, men man vil gerne give 40 mio. euro PLUS Eto'o og Hleb (Hleb på lån). Men det er måske den eneste mulighed, man har får at komme af med løntunge Samuel...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Quaresma skrev:Måske på Txikis liste, men ikke på Peps - det tror jeg ikke.
Og med travlt mener jeg bare, at han med det samme kaster sig over en anden løsning istedet for at lægge lidt mere pres på Valencia. Præcis det samme skete med Filipe, og se hvad der skete ca. to timer efter, at Barca havde købt Maxwell; Deportivo tilbud os Filipe langt billigere end 20 mio euro, men der var det så forsent. Hvis vi virkelig prøver, skal Villa nok komme. Ærgerligt, at der er blevet givet op. Udover det, finder jeg det mystisk, at man ikke vil give 50 mio. euro for Villa, men man vil gerne give 40 mio. euro PLUS Eto'o og Hleb (Hleb på lån). Men det er måske den eneste mulighed, man har får at komme af med løntunge Samuel...
Txiki viser jo bare at man ikke sådan kan løbe om hjørner med ham, og forlange en uretfærdig pris for en spiller. Det kalder jeg god købmandsskab. At give det halve for Maxwell, er i mine øjne helt genialt. Det kan godt være han blev tilbudt billigere end de 20 mio euro, men stadig meget dyrere end Maxwell. Og hvorfor tror du Filipe blev tilbudt billigere kort tid efter man offentliggjorde Maxwell købet? Fordi Deportivo indså at Barca ikke var så desperate for at få fat i ham. Nu sidder Deportivo tilbage med en spiller i deres trup, der er meget utilfreds, og som kunne have indbragt ca. 10 mio euro. Jeg tror de føler sig godt dumme i Deportivo.
Vi ved jo ikke om rygterne taler sandt, og vi ved ikke om der er en aftale på plads med Inter ang. Zlatan. Det kan sagtens være en måde at presse Valencia på. Men som jeg også har skrevet i Zlatan tråden, så fatter jeg heller ikke at man vil give 40 mio euro, Eto'o + Hleb på lån for Zlatan. Det er jo rundt regnet 70 mio euro, det er "silly money" imo. Og vores kære Laporta har ellers ikke holdt tilbage med kritikken af Madrid's indkøb.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Rocco skrev:
Quaresma skrev:Måske på Txikis liste, men ikke på Peps - det tror jeg ikke.
Og med travlt mener jeg bare, at han med det samme kaster sig over en anden løsning istedet for at lægge lidt mere pres på Valencia. Præcis det samme skete med Filipe, og se hvad der skete ca. to timer efter, at Barca havde købt Maxwell; Deportivo tilbud os Filipe langt billigere end 20 mio euro, men der var det så forsent. Hvis vi virkelig prøver, skal Villa nok komme. Ærgerligt, at der er blevet givet op. Udover det, finder jeg det mystisk, at man ikke vil give 50 mio. euro for Villa, men man vil gerne give 40 mio. euro PLUS Eto'o og Hleb (Hleb på lån). Men det er måske den eneste mulighed, man har får at komme af med løntunge Samuel...
Txiki viser jo bare at man ikke sådan kan løbe om hjørner med ham, og forlange en uretfærdig pris for en spiller. Det kalder jeg god købmandsskab. At give det halve for Maxwell, er i mine øjne helt genialt. Det kan godt være han blev tilbudt billigere end de 20 mio euro, men stadig meget dyrere end Maxwell. Og hvorfor tror du Filipe blev tilbudt billigere kort tid efter man offentliggjorde Maxwell købet? Fordi Deportivo indså at Barca ikke var så desperate for at få fat i ham. Nu sidder Deportivo tilbage med en spiller i deres trup, der er meget utilfreds, og som kunne have indbragt ca. 10 mio euro. Jeg tror de føler sig godt dumme i Deportivo.
Vi ved jo ikke om rygterne taler sandt, og vi ved ikke om der er en aftale på plads med Inter ang. Zlatan. Det kan sagtens være en måde at presse Valencia på. Men som jeg også har skrevet i Zlatan tråden, så fatter jeg heller ikke at man vil give 40 mio euro, Eto'o + Hleb på lån for Zlatan. Det er jo rundt regnet 70 mio euro, det er "silly money" imo. Og vores kære Laporta har ellers ikke holdt tilbage med kritikken af Madrid's indkøb.
Han viser, at man ikke løbe om hjørner med ham, men for hvilken pris? Først mistede vi Filipe og nu måske Villa. Og ja, Deportivo indså at Barca ikke var så desperate alligevel, men det skulle han have udnyttet for at forsegle handlen - ikke købe en anden... Forstå mig ret; jeg glad, for at vi fik Maxwell billigere, jeg mener bare, at Txiki burde udnytte at han kunne presse Deportivo, eftersom Filipe nok var Peps førstevalg.

Hmm... Nej, vi ved ikke om det er for at presse Valencia (lad os krydse fingre for det!), men efter det der skete med Filipe, er jeg sgu bange for at der er en reel interesse i Ibra... Det ville jo være præcis den samme historie som Filipe vs. Maxwell, hvilket efter min mening ikke optimalt for Barca.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Rocco skrev:
Quaresma skrev:Hvis Zlatan-skiftet passer, så er Villas Barca-drøm vel helt død :p Desværre - er sgu ved at blive træt af, at Txiki har så travlt på markedet. Hvis klubberne ikke siger ja med det samme, gider han ikke mere... Fucked. Og hvad mon Guardiola tænker, når Villa eftersigende var hundrede procent nummer ét på hans liste? Er sgu skuffet over Barca, det må jeg indrømme :/
Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg faktisk at Zlatan fra start har været nr. 1 på listen. Txiki travlt? Han har da forhandlet frem og tilbage for at få fat i Villa næsten lige siden transfervinduet åbnede.
Jep, der er mange flere rygter der går på at Ibra var Pep's nummer 1 end Villa var det.

Og det er da lige før at Txiki har lavet en genistreg hvis det viser sig at de med vilje har ventet med en Zlatan handel da man lige skulle sikre at Los Franco ikke fik de spillere Barca nødigt ser hos dem (Fab, Villa, Ribery, Zlatan).

Skal vi ikke bare sige at både Villa og Zlatan har ligget i toppen af Barcas ønskeliste i år.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster