David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Valencia C.F. skrev:Haha.. Jeg kan simpelthen ikke tage goal.com alvorligt, og beklager at jeg selv før i tiden har refereret til dem..

De der STORE bogstaver, samt at skribenten går fra at handlen vil blive offentliggjort meget snart, til at han forventes at skifte i indeværende transfervindue.. :lol:

Og jeg tror ikke det er meget ramt ved siden mht. ham manden i boden.. Også sjovt at det lige er en kilde der kun har lækket historien til goal.com..

Ja, de savner helt sikkert besøgstal, men hva fanden, synes også jeg har kunnet finde sådan historier her på siden, hvor man mente at et køb var snublende nær (lidt samme situation? :wink: )

Anyways, Villa bli'r! 8)
Havde Valencia haft mulighed for CL, kunne jeg godt se en lille pointe i at Villa måske blev, men kan bestemt ikke set den nu, fra det sportslige synspunkt. Tror ikke han er Valencia spiller d 1. september :!:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev: "A source close to Camp Nou has revealed exclusively to this website that the Spanish international striker has had his wish granted and he will join the European champions this summer."
Ovenstående antyder ingenting om hvornår et evt. skifte vil blive offentliggjort. "He will join the European champions this summer", ja, et nært forestående skifte vil betyde at han skifter til Barcelona denne sommer.

Du er ikke meget bedre end de sladderjournalister når du prøver at twiste den der... :)
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Ville være fantastisk at offentligegøre købet af Villa, så er problemet med Eto blevet en smule mindre.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev:Jeg porienter at journalisten går fra at det meget snart er officielt, til at det i hvert fald burde være denne sommer, som jo i realiteten kan være idag, imorgen, eller 31. august.. :wink:
Ja, det er jo efterhånden way off-topic det her, men når du skriver det på den måde forvrider du fuldstændig det som der står i artiklen. Du læser det du gerne vil...
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Der er vel officielt ikke rigtig sket noget nyt på det seneste. Det eneste vi kan følge med i, er hvad aviserne skriver og det skal selvfølgelig tages med forbehold.

Tror David Villa er ovenud tilfreds med at spille for Valencia, men skal han nogensinde nå at vinde nogle store turneringer med et klubhold, skal han skifte.

Han skal være velkommen her hvertfald.

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Nu har jeg så lige været på ferie i en uge, UDEN INTERNET! (Det har været et meget hård uge skal det siges. Min familie har gang på gang sagt at jeg skulle lade være med at brokke mig fordi der ikke var noget internet. Men vil så gerne vide de seneste nyheder omkring Barca! Avisen og text-tv skriver sku aldrig om Barca, så det har jeg ikke kunne finde noget) Nå men ligemeget..

Jeg er yderst tilfreds med det som jeg har læst mig til, her nu hvor jeg lige er kommet hjem. Villa lyder endnu tættere på Barca, og nu skulle Barca endda også være interesserede i Ribery igen! Fantastisk! Men sker næppe :( Men havde nu ventet at vi havde købt mindst en spiller imens jeg var væk..

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Mes Que Un Club skrev:Nu har jeg så lige været på ferie i en uge, UDEN INTERNET! (Det har været et meget hård uge skal det siges. Min familie har gang på gang sagt at jeg skulle lade være med at brokke mig fordi der ikke var noget internet. Men vil så gerne vide de seneste nyheder omkring Barca! Avisen og text-tv skriver sku aldrig om Barca, så det har jeg ikke kunne finde noget) Nå men ligemeget..

Jeg er yderst tilfreds med det som jeg har læst mig til, her nu hvor jeg lige er kommet hjem. Villa lyder endnu tættere på Barca, og nu skulle Barca endda også være interesserede i Ribery igen! Fantastisk! Men sker næppe :( Men havde nu ventet at vi havde købt mindst en spiller imens jeg var væk..

Tror ledelsen tager det gamle ordsprog "hastværk er lastværk" meget bogstaveligt. :)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jbninc skrev:
Mes Que Un Club skrev:Nu har jeg så lige været på ferie i en uge, UDEN INTERNET! (Det har været et meget hård uge skal det siges. Min familie har gang på gang sagt at jeg skulle lade være med at brokke mig fordi der ikke var noget internet. Men vil så gerne vide de seneste nyheder omkring Barca! Avisen og text-tv skriver sku aldrig om Barca, så det har jeg ikke kunne finde noget) Nå men ligemeget..

Jeg er yderst tilfreds med det som jeg har læst mig til, her nu hvor jeg lige er kommet hjem. Villa lyder endnu tættere på Barca, og nu skulle Barca endda også være interesserede i Ribery igen! Fantastisk! Men sker næppe :( Men havde nu ventet at vi havde købt mindst en spiller imens jeg var væk..

Tror ledelsen tager det gamle ordsprog "hastværk er lastværk" meget bogstaveligt. :)
:D

Men altså, jeg vil da hellere have at det tager lidt længere tid, end at vi så bare tilbyder lidt flere penge så de ikke kan afslå.. Så fint at barca er tålmodige og ikke bare køber stort ind og bruger alt for mange penge. Men gad godt snart se Villa handelen i hus!

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Mes Que Un Club skrev:Nu har jeg så lige været på ferie i en uge, UDEN INTERNET! (Det har været et meget hård uge skal det siges. Min familie har gang på gang sagt at jeg skulle lade være med at brokke mig fordi der ikke var noget internet. Men vil så gerne vide de seneste nyheder omkring Barca! Avisen og text-tv skriver sku aldrig om Barca, så det har jeg ikke kunne finde noget) Nå men ligemeget..
Wow - det kender jeg alt for godt. Nu skal jeg bare på ferie i 2 uger :roll:

Nåh, men håber vi har Villa til den tid vi har tilbage. Måske når jeg at se ham blive præsenteret når jeg kommer til Barcelona :wink:
Men det skal jeg nok ikke regne med, med Txikis købevanvid :roll:

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev:“There is absolutely no new development and we have not received any offers for Villa,”
Jo, det har I. Barca har budt over 40 mio. € ifølge Laporta. Dvs. når Llorente afviser alt må man tage det med et gran salt da han åbenbart enten ikke følger med i hvilke tilbud klubben får eller lyver :)
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Valencia C.F. skrev:
Mes Que Un Club skrev: Jeg er yderst tilfreds med det som jeg har læst mig til, her nu hvor jeg lige er kommet hjem. Villa lyder endnu tættere på Barca
Villa er hverken kommet tættere eller længere fra et skifte i den seneste uges tid, så take a bow..

Og lige for her en uge senere for igen at svare på de samme spørgsmål fra vores præsident:

“There is absolutely no new development and we have not received any offers for Villa,”

“For that reason, I do not have anything to say. The questions you ask me are always the same,”

Billede
Llorente er da til grin, kan de snart bestemme sig for hvem der bestemmer i biksen!?

Jeg stoler mere på Laportas ord med at de har afgivet tilbud.

Som artiklen her, synes jeg også at det er lidt shady hvad der foregår hos Los Ché i øjeblikket:
http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... villa.html

Lad mig sige det sådan, hvis den skaldede gale mand bestemmer så vil han binde Villa til en stol i kælderen af Mestalla 8) Hvis det er Soriano som har skoene på så skal vi nok få ham, medmindre han kommer i bad standing med den Uruguayenske mob.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

De har da helt sikkert modtaget et bud fra Barcelona. Hvis Valencia udtaler at de ikke har modtaget nogle bud, og i det hele taget er langt fra at sælge ham, tror jeg det er fordi de ikke vil ligne nogle der er meget tæt på et salg.

Hvis han sagde de havde modtaget et bud fra Barcelona, ville det måske afholde nogle klubber fra at komme med et evt. bud, da Barcelona ville ligne nogle der var "foran" i kampen om Villa.

Rent spil for galleriet, som Valencia C.F så taget meget bogstaveligt.

Det tror jeg hvertfald.

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jbninc skrev:De har da helt sikkert modtaget et bud fra Barcelona. Hvis Valencia udtaler at de ikke har modtaget nogle bud, og i det hele taget er langt fra at sælge ham, tror jeg det er fordi de ikke vil ligne nogle der er meget tæt på et salg.

Hvis han sagde de havde modtaget et bud fra Barcelona, ville det måske afholde nogle klubber fra at komme med et evt. bud, da Barcelona ville ligne nogle der var "foran" i kampen om Villa.

Rent spil for galleriet, som Valencia C.F så taget meget bogstaveligt.

Det tror jeg hvertfald.
Det tror jeg også. Kan ikke forestille mig at Barca ikke har budt på ham endnu? Eto'o ser mere og mere ud til at forlade os, så vi skal jo købe en angriber.. Og det bør og skal være Villa efter min mening. Men håber ikke at det hele går i vasken! For så henter vi sikkert Forlan hvilket er alt for gammel.. Skidt køb hvis vi køber ham! Men Villa, han er mere end velkommen!

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det er da mindst tre år.. Og det handler ikke kun om alderen, det handler også om hvor gode de er. Og der mener jeg klart at David Villa er meget bedre end Forlan.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev: Gammel? Haha.. Han er kun 2 år ældre end Villa.. Det vil sige at hvis i køber Villa, så kan han spille 2 sæsoner, og så er han for gammel? Haha, godt køb siger jeg bare til de omkring 350 mio. dkk.. :lol:
Hold nu op. Han mener jo, at Forlan er for gammel i forhold til prisen (30 mio. €?) fordi han groft sagt har 2 sæsoner færre tilbage end Villa på højeste niveau. Forlan er ikke for gammel LIGE NU, det siger sig selv, når han lige er blevet picichi.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster