Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tolquhon »

rummenigge skrev: [...]så her er det nemmere at vurdere hvor uvurderlig han er[...]
Alt for fed formulering! :D

Og ja, jeg er enig - vi skal ikke gå i panik bare fordi Real Madrid har de store spenderbukser på. Husk på, at det er dem der køber i panik, fordi de vandt nul og niks sidste år, mens vi hentede alle tre pokaler. 3-4 gode spillerindkøb og et par oprykkere fra B-holdet, så er vi godt kørende :)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Barca har vist stadig et godt øje til Dmytro Chygrynskyi, fra Shakhtar Donetsk. Han eller Bruno Alves skulle være 2. prioritet, hvis Filipe-handlen ikke bliver til noget, selv om de begge er centerforsvar.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

jesperp

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af jesperp »

Synes helt klart Mascherano ville være et fantastisk køb. ANC tager to af vores defensive spillere og det ville være for urutineret at tabe kampe pga. manglende kvalitet på den defensive midtbane. Han er godt nok ikke den store teknikker, men mener heller ikke dette er hans rolle. Vi har massere af teknisk begavede spillere og en helt igennem oprydende arbejdshest tror jeg ville gavne Barca.

Hva med Kun? For dyr? Synes klart Villa er den mest spændende lige nu, men hvis Valencia og Llorente får en hjerneblødning og skruer prisen helt i vejret ville Kun være fantastisk. Ikke mindst for Messi da de er gode venner og flere gange har udtrykt sit ønske om at spille sådan med landholdskollegaen.

Så Villa (helst), Mascherano og Filipe Luis og så tager vi tre igen til næste år. :P

jesperp

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af jesperp »

"Ifølge den spanske avis Marca har Liverpool fortalt Barcelona, at man er villige til at sælge en af klubbens største stjerner Javier Mascherano, men for intet mindre end 372 millioner kroner."
- http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54872

HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA.. Godt forsøgt Benitez, men hvor dum tror du man kan være... Hvis deres økonomi er så dårlig kan de jo sagtens blive tvunget til at sælge for lang mindre. Synes Mascherano ville være et godt køb, men så skal den pris da også næsten halveres.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Diabolito »

I har en meget underlig diskussion kørende, der intet har med rygter at gøre. Smut ind i taktik-foraet. Det er begyndt at blive irriterende det her, at jeg hele tiden skal slette jeres sidespor.

Kommentering og smådiskussion er fint, men I kører konstant off-topic
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Nu udtaler Laporta tilsyneladende at vi skal forstærke os på 4 pladser: venstre back, centrale forsvar, midtbanen og angrebet.. men hvem tror i det bliver??

Nu ser det jo (forhåbentlig med stærkt forbehold) ud til vi henter Villa, men hvad med de andre pladser? og hvad med pengepungen?

jeg håber/drømmer om Villa i angrebet, midtbanen enten Ribéry/El Kun/Juan Mata, centralt forsvar Bruno Alves, venstre back Felipe Louis

Så er der bare lige det med pengepungen.... :shock:, men anser stadig ovenstående for realistiske, hvis smider nogle spillere den anden vej og priserne presses af spillerne selv.

Hvad siger i?
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------


Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Som Ponte også skriver så skulle Laporta have udtalt at Guardiola har bedt om forstærkninger på 4 pladser: venstre back, centrale forsvar, midtbanen og en center forward.

Jeg må sige at jeg er uenig. Venstre back giver sig selv, men hvad er det logiske i at hente en ceterforsvarer når vi i forvejen har 6 spillere til disse to pladser? (Puyol, Marquez, Pique, Milito, Caceres og Henrique) Så må det være fordi at Guardiola helt smider Puyol ud på højre back som han får at dele med Alvés. Denne plads er naturligvis godt varetaget på denne måde, men jeg mener Puyol er den bedste centerforsvarer vi har og efter min mening burde være fast mand her i stedet. Så kan det selvfølgelig være at Militos skade trækker yderligere ud, og hvad sker der med Caceres? bliver han, låner man ham ud eller skiller man sig helt af med ham? Så får vi jo en ny spændende spiller i form af Henrique (kan det være det er ham som Guardiola hentyder til når han siger at vi skal have en forstærkning på denne plads? Det håber jeg). Jeg synes det ville være vanvittigt at give 20-30 mio euro for en ny mand.

Så siger Guardiola at vi skal have en ny mand på midtbanen. Men er dette en defensiv eller en offensiv af slagsen? Hvis det er en defensiv må det betyde at man ønsker at rykke Keita op på den offensive. Jeg håber det er en offensiv midtbanespiller som kan aflaste Xavi og Iniesta. Nogen der sagde Fabregas? Hvis Gudjohnson smutter, så kunne man argumentere for at man skulle have to nye til denne plads.

Jeg forstår heller ikke at vi skal have en ny center forward når vi har Éto'o. Herudover har vi Henry som oprindeligt var centerforward i Arsenal og på det franske landshold. Han spiller som bekendt kantspiller - en "falsk" kantspiller som er blevet omskolet. Jeg så meget hellere at man hentede en ægte fløj som kunne aflaste på begge fløje som ville gøre at Henry oftere kunne aflaste Éto'o i centerangrebet. Herudover har vi en rising star i Bojan. Hvis man vitterligt vil hente en ny center forward (Villa?) så må det være fordi at man ønsker at køre Bojan ud på fløjen frem for i centerangrebet.

Så det jeg så som idéelt ville faktisk være en ny back til hver side - og lade Puyol blive i midterforsvaret. 1-2 nye offensive midtbanespillere som kan aflaste Xavi og Iniesta når de trænger til hvile, samt en ny "ægte" fløjspiller.
Visca el Barca

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Remmen: Den er set og troværdigheden af den udmelding bliver heftigt diskuteret i Villa tråden.
Bager:
af de 6 spillere du nævner har vi reelt 2 der pt. kan tage sig af den: Puyol og Pique. Marquez må betegnes som backup nr.1 . Caceres tror jeg bliver lejet ud og er ikke stabil nok i Barca pt. Det varer længe.. MEGET længe før Milito bliver kampklar igen og tror ikke han kommer i kamp før til næste år engang. Man kunne hente Henrique hjem, men vil være lidt af et sats at kaste ham direkte ind i det centrale forsvar. Derfor må det være tanken med en central forsvarer, så Puyol netop kan glide ud og erstatte Alves hvis det skulle blive nødvendig, samtidig med vi så kan have en kompetent mand i midten. Vi skal jo spille med i 4 store turneringer og ingen holder hele sæsonen uden småskader.
Venstre back giver, som du siger, sig selv.

Med midtbanen må der menes den venstrekant som vi har manglet siden Ronni, altså en Ribéry/El Kun/Mata.

Vi skal have en angriber. 1. hvem siger Eto'o bliver? 2. Hvis Eto'o bliver er der stadig plads til både Henry og Villa, da vi stadig skal spille flere kampe end sidste sæson. 3. Bojan er ikke voldsomt populær hos Pep og bliver backup denne sæson også +jeg tror Gai Assulin kommer op og snuser lidt til A-holdet. 4. Gudjohnsen tror jeg ikke er at finde i Barca 1. sep.
Vi har ikke råd til Cesc, hvis vi nu køber Villa og en venstrekant nok bliver prioriteret højere.

Resten må vi nok hellere tage i "taktik" tråden inden Diabolito får englevinger :wink:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Kongen

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kongen »

Hej Gutter, mit første indlæg i en tråd :)

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... ona-chief-

Håber dog ikk at han er villig til at gå over 45 mio Euro, da vi med Henry ikk så desperat behøver ham

7up

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af 7up »

tvivler stærkt på at fabregas forlader arsenal.. ligemeget hvad de skriver :) desværre

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mes Que Un Club »


Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

Jeg har lige hørt et meget underligt rygte, i forbindelse med Gamber-turneringen, at Manchester City skulle ha' en snor omkring Puyol. :shock:
Også det med at Bojan Krkic' skulle være på vej til at blive udlånt til Villareal. :roll:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Den dag man begynder at lytte til folk der mener puyol er på vej væk, er den dag man bør se sig se rigtig længe i spejlet og overveje om man lægger lidt for meget i alt det lort rygtebørsen disker op med disse dage. no offense Hellyear, er ikke nødvendigvis rettet til dig, men blot en generel opfordring.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:Den dag man begynder at lytte til folk der mener puyol er på vej væk, er den dag man bør se sig se rigtig længe i spejlet og overveje om man lægger lidt for meget i alt det lort rygtebørsen disker op med disse dage. no offense Hellyear, er ikke nødvendigvis rettet til dig, men blot en generel opfordring.
Hmm, så far fetched er det måske ikke. Mange klubber har opsnappet ting Puyol har sagt i flere interviews...

Puyol har ytret at han efter sin Barca tid gerne vil prøve at spille i udlandet. Det bliver nok ikke i denne sæson da Pep udtrykkeligt har forbudt ham det :) men manden skal jo ud og finde en dame og såvidt jeg ved har han ikke fundet hende i Spanien, så må han jo videre og lede ude in the wide world :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster