David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Jo men Soriano er en hæderlig mand, der sidst han var præsident for et år siden ville give Villa lov til at smutte hvis det var Villas ønske. Mon ikke det samme gælder nu?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Jo men han har været væk en måneds tid. I mellemtiden var Villa i sydafrika og Sorianos afløsere har spillet kostbare mht salg af Villa trods gæld på 500 mil euro. Jeg er personligt sikker på at mange klubber KUN kræver de store beløb for deres stjerner pga Real som har sprængt markedet. Men jo mere vi nærmer os afslutningen af transfervinduet så vil disse klubber bløde op og vi vil se en masse transfers. Helt generelt er der jo nærmest så stille at man skulle tro transfer vinduet ikke var åbnet endnu.

Det der bliver afgørende i Villa sagen er om spilleren selv vil presse på for at spille i Barca. Min pointe er at hvis det bliver tilfældet, så virker Soriano som om han vil respektere dette ønske.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Champione »

Elbarca skrev:Jo men han har været væk en måneds tid. I mellemtiden var Villa i sydafrika og Sorianos afløsere har spillet kostbare mht salg af Villa trods gæld på 500 mil euro. Jeg er personligt sikker på at mange klubber KUN kræver de store beløb for deres stjerner pga Real som har sprængt markedet. Men jo mere vi nærmer os afslutningen af transfervinduet så vil disse klubber bløde op og vi vil se en masse transfers. Helt generelt er der jo nærmest så stille at man skulle tro transfer vinduet ikke var åbnet endnu.

Det der bliver afgørende i Villa sagen er om spilleren selv vil presse på for at spille i Barca. Min pointe er at hvis det bliver tilfældet, så virker Soriano som om han vil respektere dette ønske.
Tror godt Villa kunne finde på at udtrykke sit behov for at ville videre.. At jeg så også håber det, er noget andet.. :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

jesperp

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af jesperp »

Valencia C.F. skrev:
Bager skrev:Valencia der kunne være villige til at sælge og som mangler penge.
Jeg "tilgir" dig hvis du ikke har været på forummet et par dage, men Valencia har eftersigende en super økonomi nu.. Alt er dog endnu ikke 100% på plads, men Valencia og dårlig økonomi tror jeg ikke man skal nævne i samme sætning længere.. :wink:
Er ikke inde i alle detaljerne omkring Valencia, men som jeg kan se det har de har fået lukket et hul. Og forstærkninger til truppen kan jeg heller ikke se. Så de er vel ikke mere ovenpå, end at en dårlig sæson med løntunge spillere vil betyde underskud.
Det kan godt være de ikke er nød til at sælge, men Villa, Mata og Silva er stjerne spillere, der ville kunne indbringe en god pose penge til evt. mindre dyre forstærkninger. Tror det ville være det mest økonomisk forsvarlige de kunne gøre at sælge i hvert fald to at dem.
Så hit med Villa, og evt. Mata!!


Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

:shock: :shock: :shock: :shock:

Venter spændt på en udmelding på ovenstående!!!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Ingen kilde, udover dem selv.. Ha ha ha!
#jesuisSheep

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Nej det er der nemlig ikke, derfor tager jeg den os med en gran salt, eller som en god ven sagde "et gram salt" HAHA
Men ville være dejligt med noget afklaring snart.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Håber for "engangs skyld", goal.com ved noget vi ikke ved og er hurtigt ude med det :D
Men venter også helt roligt.. går til gengæld i ekstase hvis det er sandt :!:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Champione »

Kom nu Villlaaaaaa!!!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

A source close to Camp Nou has revealed exclusively to this website...
En kilde der er meget tæt på Camp Nou. Han står ude foran og sælger Barca-flag til hver hjemmekamp fra sin bod.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Mander skrev:
A source close to Camp Nou has revealed exclusively to this website...
En kilde der er meget tæt på Camp Nou. Han står ude foran og sælger Barca-flag til hver hjemmekamp fra sin bod.
LOL!

Jeg håber det er sandt, men jeg tror ærligt talt at Goal bare forsøger at øge læsertallet lidt mens der ikke sker det store i transfervinduet (ud over hos RM).

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev:samt at skribenten går fra at handlen vil blive offentliggjort meget snart, til at han forventes at skifte i indeværende transfervindue.. :lol:
Det læser du hvor!?

Ikke dermed sagt at jeg mener at det er troværdigt, men lad nu være med at putte ordene i munden på nogen...
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Valencia C.F. skrev:Haha.. Jeg kan simpelthen ikke tage goal.com alvorligt, og beklager at jeg selv før i tiden har refereret til dem..

De der STORE bogstaver, samt at skribenten går fra at handlen vil blive offentliggjort meget snart, til at han forventes at skifte i indeværende transfervindue.. :lol:

Og jeg tror ikke det er meget ramt ved siden mht. ham manden i boden.. Også sjovt at det lige er en kilde der kun har lækket historien til goal.com..

Ja, de savner helt sikkert besøgstal, men hva fanden, synes også jeg har kunnet finde sådan historier her på siden, hvor man mente at et køb var snublende nær (lidt samme situation? :wink: )

Anyways, Villa bli'r! 8)
Hvis Villa virkelig gerne vil flytte til Barca, og dermed prøve at vinde trofæer :wink: så tror jeg ikke Valencia vil stå i vejen for ham. Så tror nu ikke du skal være så sikker på at han bliver.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Enig, den sidste goal.com artikel er ikke alt for troværdig eller i hvert fald veldokumenteret.
Valencia C.F. skrev:Anyways, Villa bli'r!
Dog forstår jeg ikke hvordan man kan være så sikker på at han bliver medmindre det er ønsketænkning :wink: Jeg tror mere at Villa rykker end at han bliver, da noget kunne tyde på at han gerne vil afsted.

Det er svært at tro at han føler en fremtid hos Valencia når han sidste år aftalte med Soriano om at rykke videre hvis han følte for det. Ydermere virkede det som om at han var på vej væk udfra pressekonferencen til confed. cuppen.

Vi får se, måske får Los Che ledelsen ham overtalt. Jeg tvivler dog. Hvis manden vil til klubben med de bedste spillere så lad ham dog 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 108 gæster