David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Lopezzz skrev:Måske har du ret men jeg vil hellere se denne opstilling i vores første officielle kamp:
Valdes
Alves, Marquez, Puyol/Pique, Abidal
Toure, Xavi, Iniesta
Messi, Eto'o, Henry

bænk: Keita, Bojan, Milito, Busquets, Pinto, Pedro, Caceres, Henrique, Keirrison :wink:
Jeg elsker også det hold. Dog husker jeg også hvordan Marquez tog sig et formdyk på 2 år efter at have vundet the double. Ja, selv Puyol var ikke sig selv umiddelbart efter. Vi fik også langvarige skader hos nøglespillere. Henry har nu også vundet ALT hvem ved hvordan hans motivation er til næste sæson.

Der skal suppleres med nyt blod så konkurrencen holdes skarp og bredden bliver af højere kvalitet.

Vi er Barca verdens bedste hold med den bedste filosofi andre hold lærer af os vi kan ikke tillade os at hvile på laurbærerne. Ny inspiration skal ind og de nuværende spillere skal blive bedre. Vi har potentiale til at blive Madrids værste mareridt næste sæson. Hvis sidste år var slemt for dem kan det næste blive en katastrofe da VI kan fratage dem alle muligheder for titler hvilket kan skabe kaos i en klub som lige har oparbejdet yderligere gæld på 200+ mio euro. Vi burde være motiveret som aldrig før! :twisted:

Jeg byder Villa (håber også Samu bliver), K9, Mata, Masch, Felipe og Henrique glædeligt velkommen (Hvis nogen af dem overhoved kommer) :)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

jesperp

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af jesperp »

Mes Que Un Club skrev:

Så en frontangriber (Villa), backup for Henry (Mata), backup for Toure og Keita når de skal til ANC og evt. også backup for Xavi og Iniesta (Mascherano/Fabregas), backup for Abidal (Filipe/Zhirkov) og hente Henrique tilbage. Så har vi et komplet hold som er bedre en Madrids, på mange måder!!
Er fuldstændig enig i at vi skal hente Villa. Han besidder kvalitet og sult, hvilken er ekstrem vigtigt hvis vi skal, om ikke gentage succesen med tre titler, så få endnu en fantastisk sæson.

Men mener du Mascherano skal være backup for Iniesta og Xavi? Sådan er det nemlig skrevet. Men regner med du mener han skal være backup for Toure og Keita. Tror Cesc bliver for dyr denne sæson og derfor skal vi vente med ham og hellere forstærke på pladser der virkelig har brug for det.

Villa (Eller Kun, men prisen er nok for opskruet), Henrique tilbage, Filipe, Mascherano og evt Mata. Så skulle det være fint, og til en fornuftig pose penge.

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Jeps, Mascherano er defensiv midtbanespiller, og det ville være et regulært fail at sætte ham som backup til Iniesta. Tror Mes Que Un Club mener backup til Touré og Keita. Jeg tror dog selv, at Mascherano ikke kan holdes tilfreds, hvis han ikke får spilletid hele tiden. I Barca må han jo nøjes med en plads på bænken, da Yaya Touré er en klasse over ham.

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Villa vil jo tydeligvis gerne til Barca. Mon ikke han gerne vil videre i sin karriere, end at sidde fast i Valencia? En klub der ikke kan være med til at vinde noget som helst?

Valencia er bare nogle røvhuller, fordi de ikke vil have at Villa får en smule succes hos en anden klub.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Valencia C.F. skrev:Slutteligt, er det somsagt ej heller nødvendigt at sælge Villa. Klubben har lige købt Moya for 5 mio. euro's, solgt Lomban får én mio. euro's, opsagt 4 spilleres kontrakter.
Hvorfor er det unødvendigt at sælge Villa, fordi I har købt Moya for €5 mio., solgt Lomban for €1 mio., og opsagt 4 spilleres kontrakter? Er kæmpegælden forsvundet på magisk vis?

Valencia skal afdrage på gælden, så de kan blive nødt til at sælge spillere der er lidt mere værd end 7,5 mio. kr...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Mander skrev:
Valencia C.F. skrev:Slutteligt, er det somsagt ej heller nødvendigt at sælge Villa. Klubben har lige købt Moya for 5 mio. euro's, solgt Lomban får én mio. euro's, opsagt 4 spilleres kontrakter.
Hvorfor er det unødvendigt at sælge Villa, fordi I har købt Moya for €5 mio., solgt Lomban for €1 mio., og opsagt 4 spilleres kontrakter? Er kæmpegælden forsvundet på magisk vis?
Du skal tænke på, at med det spillersalg hvor de har fået 1 mio. € kan de betale renterne på deres gæld i.... nå ja, en uges tid? :P
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev:Manden har jo sagt utallige gange at hans ønske er at blive i Valencia.
Ligesom Kaka, 2 dage før han blev solgt til Puta Madrid?
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Valencia C.F. skrev:
Mander skrev:
Valencia C.F. skrev:Slutteligt, er det somsagt ej heller nødvendigt at sælge Villa. Klubben har lige købt Moya for 5 mio. euro's, solgt Lomban får én mio. euro's, opsagt 4 spilleres kontrakter.
Hvorfor er det unødvendigt at sælge Villa, fordi I har købt Moya for €5 mio., solgt Lomban for €1 mio., og opsagt 4 spilleres kontrakter? Er kæmpegælden forsvundet på magisk vis?

Valencia skal afdrage på gælden, så de kan blive nødt til at sælge spillere der er lidt mere værd end 7,5 mio. kr...
Det var i forbindelse med at der blev nævnt at en løntung spiller skulle væk, og sagde så her følgende du har citeret. Hvorfor vil Villa væk - Manden har jo sagt utallige gange at hans ønske er at blive i Valencia. Ellers havde han jo også været væk før sidste sæson hvor han var rigtig hot efter EM.. I stedet forlængede han sin kontrakt.. 8)
Jamen én spillers løn sparet betyder da langt fra, at de bare kan lade være med at sælge mindst ét af deres (værdifulde) aktiver? Med så stor en gæld har kreditorerne enormt meget at skulle have sagt, så det er altså ikke nødvendigvis Llorente der bestemmer om der skal sælges eller ej. Selv hvis Villa gerne vil blive i Valencia, er det ikke ensbetydende med, at han får lov.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Jeg siger bare, at ligegyldigt hvor godt du er inde i sagen, så tror jeg stadig ikke på, at de kan lade være med at sælge enten Villa eller Silva. Gælden er simpelthen for stor. Kreditorerne vil jo gerne have nogle af deres penge igen, og €40 mio. er formentlig for godt til at sige nej til...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Valencia C.F. skrev:Hvem ved, det kan godt være at han i sidste ende havner i Barca. Jeg ved bare at klubben godt kan tåle ikke at sælge ud, da jeg er lidt mere inde i sagen omkring Valencia's situation end jer..

Men, hey.. Har intet problem med jer, men er stædig og ser selvfølgelig nødigt at Villa fortsætter hos konkurenten. Vi burde jo reelt havet vundet 2-2 kampen, og ugen senere mod Real (3-0), så.. Udeluk hos ikke!
@Valencia C.F.

Vil du ikke stoppe her med dit "...hvis og hvis....så kunne ...Valencia...slå Barca". Ja, alle hold i La Liga kan i teorien slå Barca where's the news?! Det kaldes fodbold hvor bolden er rund! Det ændrer ikke ved at Barca er en klub langt overlegen Valencia både sportsligt og økonomisk (statistisk set). Barca har også en langt større tilhængerskare samt markedsføringsværdi verden over.

Reality check, Valencia er lilleput ifht til Barca, selvom det er en af spaniens største klubber. Real og Barca er bare LANGT foran.

Jeg har normalt altid respekt for dine pro Valencia indlæg, da jeg selv kan lide Los Che, men stop her inden dine indlæg kommer i barnligt selvsving. Det giver da god mening når folk herinde synes at Barca, set udfra et sportsligt og økonomisk synspunkt, er et langt mere fordelagtigt sted at være for en spiller som Villa end Valencia. Enhver verdensklasse spiller kan få sine ambitioner opfyldt i Barca. Det er der kun én anden klub i Spanien som kan sige, så kan du selv gætte hvilken klub det er.

Det kan godt være at Villa bliver i Valencia, det skal jeg ikke kunne bedømme, det vil bare være en skam for fodbolden da CHL vil være en verdensklasse angriber fattigere til næste sæson (Det samme gælder hvis Eto'o tager til ManC). Og det er kun til glæde for et fåtal hardcore Valencia fans som dig selv og en skam for de milliarder seere som blænder op for CHL startende fra September.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blach »

Valencia C.F. skrev:I øvrigt har Soriano (tidl. præsident) igår solgt Mestalla, og imorgen forventes det at det offentliggøres på et pressemøde. Det menes at det er solgt for 300 millioner euro's, og dermed vil gælden til Bancaja blive strøget, samt byggeriet på Nou Mestalla vil genoptages. Og ikke mindst vil man melde kraftigt ud at man ikke behøver at sælge, samt at spillerne selv ønsker at blive.
Hvor læser du dette? Det står hverken på bold.dk, onside.dk eller goal.com? Heller ej på Børsens hjemmeside eller Eb's?
Det står på Valenciacf.dk, men det er lige så troværdigt som vores forside!.. Så hvad kan vi bruge det til? Altså andet end et offentligt gæt?

EDIT: Ifølge flere kilder er VCF's gæld på det dobbelte af hvad Mestella skulle være solgt for.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Valencia C.F. skrev:Jeg synes personligt det er en sejr for sporten at der stadig er "ægte" fodboldspillere tilbage i denne fodboldverden, der føler klubfølelse og forstår at tilsidesætte penge og glamour i f.eks. en klub som City eller Barca.
Penge og glamour i Barca? Penge, som i, "vi vil ikke betale halvdelen af hvad Banco de Real Madrid vil"? Glamour som i "vi vinder rent faktisk titler"? Ja, uha, hvor er det umenneskeligt at have ambitioner om at vinde en titel engang imellem...
I øvrigt har Soriano (tidl. præsident) igår solgt Mestalla, og imorgen forventes det at det offentliggøres på et pressemøde. Det menes at det er solgt for 300 millioner euro's, og dermed vil gælden til Bancaja blive strøget, samt byggeriet på Nou Mestalla vil genoptages. Og ikke mindst vil man melde kraftigt ud at man ikke behøver at sælge, samt at spillerne selv ønsker at blive.
Hvorfor er Soriano stadig igang med at sælge Mestalla, hvis han ikke er præsident mere? Godt for jer, hvis I får det solgt til 300 mio. euro, men hvis I virkelig har en gæld på den gode (eller rettere sagt, dårlige) side af 500 mio., så betyder det jo ikke nødvendigvis, at I kan undgå at sælge. Måske kan I, men ikke hvis de andre kreditorer vil have nogle af deres penge tilbage. Det kan man ikke rigtig spå om, uden at kende situationen indefra.

Jeg vil ikke håbe, at det er kommunen, der er køberen...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

dinero

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af dinero »

Korrekt.
Jeg læste på en engelsk Valencia fan-side, at man var ret sikker på, Mestalla var solgt, og det var nok til at betale den største del af klubbens gæld - den gæld, de har til "bancaja".
På samme side læste jeg, at det bud, Barca har givet for David Villa (og også Mata), ikke var givet til Valencia men netop bancaja.

Opsummering:
Mestalla synes solgt. Valencia har stadig gæld, men den er betydeligt mindre.

Jeg ved ikke, om de har stærk nok økonomi til at sælge Villa og Mata...

EDIT: Kilde

Remmen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Remmen »

Nu vi snakker gæld: Så bliver det sjovt at se Real være tvunget til at sælge halvdelen af deres hold pga gæld, da de ikke vinder noget næste år :D

Men håber da at Valencia kan komme af med noget gæld, da jeg godt kan lide at der er lidt mere modstand i Ligaen end det var tilfældet i år.. Dog må i godt lige sælge Villa til Barca først :D

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blach »

Valencia C.F. skrev:
Blach skrev:
Valencia C.F. skrev:I øvrigt har Soriano (tidl. præsident) igår solgt Mestalla, og imorgen forventes det at det offentliggøres på et pressemøde. Det menes at det er solgt for 300 millioner euro's, og dermed vil gælden til Bancaja blive strøget, samt byggeriet på Nou Mestalla vil genoptages. Og ikke mindst vil man melde kraftigt ud at man ikke behøver at sælge, samt at spillerne selv ønsker at blive.
Hvor læser du dette? Det står hverken på bold.dk, onside.dk eller goal.com? Heller ej på Børsens hjemmeside eller Eb's?
Det står på Valenciacf.dk, men det er lige så troværdigt som vores forside!.. Så hvad kan vi bruge det til? Altså andet end et offentligt gæt?

EDIT: Ifølge flere kilder er VCF's gæld på det dobbelte af hvad Mestella skulle være solgt for.
Hvordan kan du først efterspørge hvor det står henne for bagefter at vide at det kun er det halve af hvad klubben skylder? Kom op med dine kilder i stedet for at bare skrive det. Valencia skylder i alt omkring 400 mio euro's. Salget af Mestalla indbringer 300 mio. euro's, så mener ikke at man kun kan kalde det det halve..

Onside bruger jeg ikke så ved ikke om de har fanget historien. Det kommer nok først imorgen efter pressemødet hvor det officielt fortælles.

Og nej, jeg tror ikke at klubben stadig behøver at sælge ud, fordi den skylder 100 mio. euro's.
Den kilde jeg fandt er, som jeg sagde (anderledes formuleret), 50/50 side. Enten er det rigtigt, eller også er dét det rene lort. Altså ikke troværdigt...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster