David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Hvad er der galt med Adebayor??

Ribery og især Torres tror jeg godt vi kan glemme alt om.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

barca76 skrev:Hvad er der galt med Adebayor??

Ribery og især Torres tror jeg godt vi kan glemme alt om.
Adebayor er boldmongol.. Hans afleveringer er dårlige og han brænder mange chancer. Eto'o er langt bedre end ham pånær i luftspillet

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Igen: Kan du ikke poste nogle kilder?
For hvis det er fx Marca eller Goal.com, er det jo ikke troværdigt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Kan slet ikke se hvorfor Valencia skulle takke nej..
Han er ikke €45 m værd for Valencia + de har nogen store kreditorer der nok gerne vil se Valencia opføre sig lidt fornuftigt rent financielt.
Sælg ham nu mens han er kassen værd. Brug lidt penge på erstatning og forstærkning og så betal af på gælden. I har alle muligheder for at komme ud forstærket og sundere af et salg.

lost

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af lost »

Håber sgu godt nok vi får Villa. Hvis ikke så måske Robinho? Tror ikke Ibrahimovic passer til barca's spillestil. Men jeg så gerne en ny venstre back. Abidal har sgu ikke klasse til at være på dette hold. Mangler også en gardering for Alves. Andre spændende spillere Aguero, Capel.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Abidal har da klassen? Manden er et fysisk pragteksemplar. Nej, han er ikke en traditionel Barca-back, som også er rigtig god offensiv, men tilgengæld har han defensive kvaliteter. Synes bestemt, at han fortjener en plads i startopstillingen!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Hørt, hørt. Sport er sgu heller ikke altid lige troværdige, men bare at høre rygter om at Villa har sagt det varmer da :P
Valencia skal også sælge ham nu, hvor de kan få allermest for ham. Med de penge (+ Keirrison) skal de nok kunne finde en ordentlig afløse og samtidig mindske deres gæld en smule! Sælg, sælg Valencia!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Præcis, han er jo ikke ligefrem Maradona der egenhændigt hiver ligatitler hjem til valencia. Han er "bare" en rigtig god angriber i top form.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Ja tak, Valencia, men synes du ikke det lyder lidt som udtalelserne fra Lyon 2 timer inden Benzema alligevel røg til RM?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Valencia C.F. skrev:Emery vil ikke have jeres Keirrison.. Og "i" har ikke engang købt ham endnu..
Real Madrid har heller ikke "købt" Benzema eller Ronaldo "endnu", men derfor kan man vel godt "regne" med det alligevel. Synes "du" ikke, at det lyder lidt "utroligt", hvis Valencia og "os" slet ikke har forhandlet om Villa, overhovedet? Om Llorente vil sælge eller "ej", så har de vel stadig haft "kontakt"?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Et par dage, og Villa er Barca spiller!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Valencia C.F. skrev:
Mander skrev:
Valencia C.F. skrev:Emery vil ikke have jeres Keirrison.. Og "i" har ikke engang købt ham endnu..
Real Madrid har heller ikke "købt" Benzema eller Ronaldo "endnu", men derfor kan man vel godt "regne" med det alligevel. Synes "du" ikke, at det lyder lidt "utroligt", hvis Valencia og "os" slet ikke har forhandlet om Villa, overhovedet? Om Llorente vil sælge eller "ej", så har de vel stadig haft "kontakt"?
Forstår ikke meningen med alle dine gåsetegn, og forstår heller ikke meget af dit post. Jo, CR7 er Real spiller (pr.1 juli) - "Real Madrid CF og Manchester United har begge underskrevet de endelige papirer vedrørende Cristiano Ronaldos skifte til den spanske klub pr. 1. juli. Spilleren vil være i Madrid de kommende seks sæsoner, lyder det i en officiel meddelelse på klubbens hjemmeside".

Og nej, Benzema.. Nej, budet blev først accepteret igår, så begge klubber har jo ikke nået at underskrive.. Jeg har hverken hørt at Palmeiras eller Barca har underskrevet noget.. Men 24 mål i 32 kampe er da udemærket selvom Villa scorede 28 i 33.. :D
Mine gåseøjne giver lige så meget mening som dem, du krydrer dine egne indlæg med.

Plejer en spiller ikke at skulle skrive under på kontrakten også, eller er vi gået bort fra det system? To klubber gør ikke et skifte officielt, det gør to klubber og en spiller. At Ronaldo så skulle have skrevet under i mellemtiden har jeg ikke lagt mærke til, men Keirrison handlen er da ikke længere fra at være officiel, end Benzemas handel.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:
Valencia C.F. skrev:Emery vil ikke have jeres Keirrison.. Og "i" har ikke engang købt ham endnu..
Real Madrid har heller ikke "købt" Benzema eller Ronaldo "endnu", men derfor kan man vel godt "regne" med det alligevel. Synes "du" ikke, at det lyder lidt "utroligt", hvis Valencia og "os" slet ikke har forhandlet om Villa, overhovedet? Om Llorente vil sælge eller "ej", så har de vel stadig haft "kontakt"?
"Hahahaha" jeg "grinte" også af "den" :lol:

@Valencia
Liten up. Læs lige din forrige post og se hvor mange unødvendige "gåsetegn" du bruger.

Nå, topic: David Villa skal nok komme til barca. Valencia bør simpetlhen ikke holde på sådan en verdensstjerne endnu en sæson. Han fortjener store titler på klubplan. Det skal barca nok give ham.
Forumlegende

Hellyear

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hellyear »

Glæder mig til at se Villa med en Barca trøje over hovedet. :')
godt med et klasse indkøb ovenpå real's "vanvid".

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Valencia C.F. skrev:Nej, det må jeg simpelthen kommenterer på.. HAHAHA.. Hold kæft hvor komisk!

Jeg ved ikke hvor meget grammtik i har lært men man sætter gåsetegn (") når der er direkte tale. I øvrigt er det jo ikke noget jeg har skrevet, men en nyhed jeg har postet..

Men ej, det er komisk - men man lærer jo hver dag, ikke sandt.. :wink:
Man anvender anførselstegn (da det ikke hedder GÅSETEGN) når man citerer søde ven.! Den direkte tale finder jo sted i hele dit indlæg, ergo bør du ikke anvende anførselstegn hver eneste gang du henvender dig til nogen. Det ser håbløst ud og er yderst overflødigt. Er fint du anvender det under citation, men ikke til den direkte tale som du gør flere gange i dine indlæg.. også udover denne tråd har jeg lagt mærke til.

Men "vi" burde vel alle anvende din metode, og anvende :lol: gåsetegn :lol: hver eneste indlæg :wink:
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 92 gæster