David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Merci har i det mindste en god kendingsmelodi :lol: hahaha at se villa og messi lade som om de er 10-årige drenge som siger tak for youghurt til deres mor, er jo det mest komiske jeg nogensinde har set :P
overvej lige hvad de har fået for det man :roll:
Forumlegende

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Daluigi skrev:Merci har i det mindste en god kendingsmelodi :lol: hahaha at se villa og messi lade som om de er 10-årige drenge som siger tak for youghurt til deres mor, er jo det mest komiske jeg nogensinde har set :P
overvej lige hvad de har fået for det man :roll:
Nej, kom nu, du ser jo slet ikke dybden i denne reklame - yoghurten er bare et symbol på den gode opvækst (og gode kost) som deres mødre har givet dem. Og det er den (opvæksten), de siger tak for. :P :mrgreen:
Spøg til side, jeg synes faktisk at reklamen er meget sød, uden at være for klam - budskabet om taknemmelighed er såmænd fint. Men ja, de har sikkert fået gode penge... :wink:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Rigtig god video Valencia - og tak i øvrigt! :D

Der er virkeligt noget cool over Villa. Det er mange gode mål i mellem. Kan særligt godt lide det sidste - temmeligt køligt og en kende arrogant - perfekt.

Sparker han i øvrigt lige godt med begge ben?

Reklamen - hehe... Kan godt lide, når spillere i den kaliber ikke tager sig selv så højtideligt. Det er sgu nok mange børn på krogen nu.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Ser ud til at lykkedes os at hente ham! :D

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/010720091.htm
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Quaresma skrev:Ser ud til at lykkedes os at hente ham! :D

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/010720091.htm
Lad os nu bare vente og se... :wink:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Toure skrev:
Quaresma skrev:Ser ud til at lykkedes os at hente ham! :D

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/010720091.htm
Lad os nu bare vente og se... :wink:
Skrev også 'ser ud til' (:
Men Valencia er godt nok ignorante, hvis de ikke acceptere det tilbud. Desuden vil det forhåbentligt giver bonus, at David også presser lidt på.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Det er godt nok et tilbud, der ligger lidt højere end forventet. Som du siger burde det bud være nok til, at Villa bliver vores første sommerkøb - og hvilket et! :D

Det kunne være fantastisk, og jeg tror at presset forsvinder en smule fra vores skuldre, hvis vi køber ham. Så, lad os nu se hvad der sker de kommende par dage... :)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Kan man få et link, til det med at Villa helst vil blive? (:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Og du har slet ikke de farvede briller på???

Tror sagtens Villa snart kan komme til Barca. Buddet er stort, når man tænker på at Real Madrid "kun" skulle betale 35 millioner euro til Olympique Lyon.

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Niklas »

David Villa er vores hihihihihih
Ronaldinho is my passion

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Hvilken side står det på, Valencia? (:
- Vil give Touré ret; du har sgu også farvede briller på :) Selv hvis Valencia beholder Villa, vil de være noget nær idioter. Manden vil indbringe dem tonsvis af penge, som vil lette deres gæld gevaldigt :)
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Valencia C.F. skrev:
Quaresma skrev:Hvilken side står det på, Valencia? (:
- Vil give Touré ret; du har sgu også farvede briller på :) Selv hvis Valencia beholder Villa, vil de være noget nær idioter. Manden vil indbringe dem tonsvis af penge, som vil lette deres gæld gevaldigt :)
Det er det samme jeg prøver at sige på mit eget site, som jeg af gode grunde ikke kan eller må nævne. "MIN" klub, har pr. 1. juni udvidet sin kapital med 92 millioner euro's. Disse penge omsættes til "cold cash" efterhånden som de bliver erhvervet. Dette indgreb betyder at klubben ikke er afhængig af at sælge Villa, og Silva bliver jo også.

Hvordan kan jeg have de farvede briller på når jeg fremlægger mit "bevis" på opfordring. Det er jo INGEN hemmelighed at Villa foretrækker at blive - det har han jo sagt utallige gange.

Det som kom frem idag, "betyder bare" at HVIS Villa opfordres af Llorente til at skifte klub, ja så havner han i Barca. Men hvorfor kan andre klubber ikke bare forstå et "nej". Llorente sagde at han ikke er til salg, så lad værd med at fortsætte med at spørge. Kom op med et "ekstraordinært" tilbud.

Real style - 500 millioner dkk. Så kan vi begynde at snakke! 8)
Alle er til salg.
Nej, måske er klubben ikke 'afhængige' af et evt. Villa-salg, men det vil stadig gavne/hjælpe dem rigtig meget. Det ved Llorente godt. Tilgengæld ved jeg hvor stædig han er (ja, vi er bedste venner :P), så det bliver helt sikkert ikke nemt at vriste Villa fra Valencia, men det er muligt!

- Og jo, det er det tydeligvis. Jeg vidste det i hvert fald ikke. Der er jo så mange rygter. Han har eftersigende også sagt, at han kun vil til Madrid og senere at han kun til Barca. Såeh, jeg tror ikke noget før at kontrakten er underskrevet eller transfer-vinduet er lukket :p Muligheden for et skifte er der bestemt!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Valencia C.F. skrev:David Villa: I want to stay here

“You have to praise a president who wants to keep players at the club because that is what the fans have asked for. I have always received such great affection from the fans here and I still have years left on my contract. I really hope to see out that contract and to stay on for longer than I have already signed for.”
Jeg tror vidst at Kaká sagde præcis det samme, et par dage før han skiftede til Real Madrid. Ting kan ske utroligt hurtigt i fodboldverdenen, og jeg bliver slet ikke forbavset hvis Villa snart skifter til Barcelona - som må regnes som en bedre klub end Valencia.

Og hvem vil ikke spille for en absolut topklub som Barcelona? Med Valencia har han ingen chance for at vinde mesterskabet eller Champions League, så der er ingen grund til at blive der.

Tror du seriøst ikke, at David Villa vil vinde noget i sit liv?

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Jeg ser klart osse helst David Villa i Barcatrøjen, men hvis det skulle ske at han vælger at blive i Valencia og Etoó takker ja til City, hvem skal vi så gå efter?
Benzema skal jo til Madrid og Ibrahimovich er jo nok heller ikke et emne mere.
Vi kommer i så tilfælde til at mangle en klassestriker.
Personligt så jeg gerne en Adebayor, hvis det sker, andre bud ??

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

barca76 skrev:Jeg ser klart osse helst David Villa i Barcatrøjen, men hvis det skulle ske at han vælger at blive i Valencia og Etoó takker ja til City, hvem skal vi så gå efter?
Benzema skal jo til Madrid og Ibrahimovich er jo nok heller ikke et emne mere.
Vi kommer i så tilfælde til at mangle en klassestriker.
Personligt så jeg gerne en Adebayor, hvis det sker, andre bud ??
Adebayor? Mwah.
Jeg synes personligt, at vi skal satse alle pengene på Ribéry, og så flytte Henry ind på midten. Ellers skulle vi betale en formue på Fernando Torres, en jeg ser på ingen måde ledelsen gå med til det. Ellers skulle vi gå efter en spiller som Agüero, som er lovet en stor fodboldkarriere.

Mon ikke ledelsen har forestillet sig den situation du nævner? Og mon ikke de har et alternativ i ærmet? Handledygtige har de bestemt ikke være injdtil videre - men mon ikke det kommer?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster