David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Eto'o har spillet for Barca siden 2004, Villa har spillet for Valencia siden 2005. Jeg vil gerne give dig ret i, at spaniere vil foretrække Villa pga. landsholdet, men afrikanere vil formentlig foretrække Eto'o. At loyaliteten har nogen større indflydelse på trøjesalg, promotion, osv., tror jeg altså ikke på.

Villa vil formentlig sælge flest trøjer, men det er først og fremmest fordi han er ny; nye spillere betyder flere trøjer (normalt).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Valencia C.F. skrev: Er det ikke også det jeg siger.. Alt det du nævner der, taler for at David Villa skal til klubben og et farvel til Eto'o.. Men Barca's ledelse er åbenbart også igang med at forlænge med Eto'o..

Det må "i" rode med, Villa bliver!
Alt tyder på at Guardiola og Txixi foretrækker Villa og derfor bliver en forlængelse med Eto'o den aller sidste udvej. Laporta har et godt forhold til Eto'o men det vil kun være professionelt at efterkommer Txixi og Peps ønsker. Barca vil gå langt for denne handel nu når Ibra også er ude af billedet.

Det vil være dumt for en spiller af Villas kaliber ikke at søge CHL til næste sæson. Han har bevist at han er loyal bl.a. i forbindelse med at han blev hos Valencia sidste år. Nu skylder Valencia ham at efterkomme hans ambitioner nu når CHL igen glippede. CHL får han hos Barca og her kan han for alvor måle sig med de bedste i europa.

Sorry, Valencia er en stor klub men det vil være spild af talent hvis Villa bliver hvor han er. Lidt ligesom hvis Torres havde blevet i Ath. Madrid.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Messi

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Messi »

Glem Villa, El Kun, Zlatan Og Benzema og hvad der allers bliver nævnt og lad os gå "all in" på den bedste angriber verden har fået lov at være vidne til, FERNANDO TORRES (El Nino- forever, wapow!)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Valencia C.F. skrev:Det forlyder at Barca nu går "all-in" på at få David Villa, og tilbyder således: 40 mio. euro's + Keirrison (lån) + Caceres (permenent kontrakt)..

HVIS Villa ryger denne sommer, er dette tilbud nok det bedste der er afgivet ind til videre.. 8)

Vi kan nemlig helt sikkert godt få meget mere ud af Caceres end "i" kan, og så bliver Keirrison nok også klasse at have på holdet.. :!:
Synes det er en fantastisk deal for begge hold. Dog måske lidt dyrt for os, men vi får tilgengæld en verdensklasseangriber igen, som kommer til at score så mange mål! Men altså, Valencia får en god sjat penge og et stortalent af Keirrison som nok skal finde vej til målet og vise hvad han kan. Caceres tror jeg har mere i sig, og det kan sagtens være at han kommer til at vise det i Valencia? Og så får Barca selvfølgelig Villa.. God deal. En smulle dyrt, men vi skal også tænke på at vi om 1-2 år, får Keirrison tilbage og så er han blevet en super angriber. Samt muligvis Caceres..

F.C. Barcelona

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af F.C. Barcelona »

Mander skrev:Nej, Zlatan bliver ikke til nogen Tevez (og det er Eto'o altså heller ikke), men hvis han kommer ind på et hold, hvor han ikke er hele omdrejningspunktet, så vil han også blive nødt til at bevæge sig mere. I Inter får han lov at gøre, hvad han end har lyst til, da han er stjernen, hvilket han ikke vil være i samme grad i Barca. Jeg tror simpelthen ikke på, at Zlatan er i så dårlig form, at han ikke kan løbe hen og presse modstanderen, når de har bolden.
Når det gjelder arbeidskapasitet så er Eto'o meget mer lik Tevez enn Zlatan jo. Synes dine argumentasjoner er merkelig, du argumenterer som om arbeidskapasitet ikke er en individuell egenskap hos spillere og at det er trenerne som avgjør arbeidskapasiteten til spillerne. Din argumentasjon kan oppfattes som at alle spiller har lik arbeidskapasitet og det må du forstå at blir feil... Selvfølgelig kan trenere påvirke dette, men i begrenset grad.
Mander skrev:Eh, hvad siger en scoringsstatistik? Han spiller i Inter, foran meget mindre kreative folk end vi har hos os, og blev trods alt stadig topscorer i Serie A. Villa er 175 cm høj - 5 cm lavere end Eto'o, og 17 cm lavere end Zlatan. Det gør vel ikke Villas sag vs. englænderne stærkere? Selv hvis han kom til at score et par mål færre end Villa og Eto'o, ville han formentlig lægge op til flere, eftersom hovedspil, afleveringer og teknik er bedre hos Zlatan (tænk hovedstødsafleveringen på tværs til Henke i Sverige - Danmark).
Eh, en scoringsstatistik sier vel det meste om en spiss og du kan ikke akkurat påstå at Zlatan spiller for et dårlig lag... Zlatan har fått meget kritik for hans spill i Champions League og har dessuten sjelden vært god mot engelske lag. Hovedspil er ikke akkurat den fremste egenskapen Barca bør se etter når de skal handle en spiss....
Mander skrev:Hvis han ikke bestemmer over sig selv, hvem gør så?! Ja, træneren bestemmer selvfølgelig taktikken, og fortæller, hvordan han skal spille, men en spiller skal da også kunne træffe sine egne beslutninger på banen. Du har ret i, at alt for mange egoer der kæmper med hinanden er en skidt ting, men den her magiske "harmoni", som holdet har, tror jeg altså ikke vil blive ødelagt af en enkelt svensker. Jeg har endnu ikke hørt om holdkammerater, der ikke kunne lide ham, og han er heller ikke typen, der går i byen i tide og utide. En ting er hvad der sker i pressen, noget helt andet er, hvordan holdet har det internt, og jeg kan ikke se nogen grund til, at det skulle gå ud over holdet som helhed. Zlatan er ikke Maradona, han ved godt, hvad han går ind til, hvis han skifter til Barca.
Vel, her er vi rett og slett meget meget uenig, jeg mener at en mann er nok til å ødelegge moralen til et helt hold. Du kan spørre Källström hva han mener om Zlatan. Dessuten er det sjelden uroligheter innad i laget kommer ut i media...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Du misforstår mig, og det du ikke misforstår, er jeg fuldstændig uenig i. Men enige bliver vi nok alligevel ikke, hvis jeg svarer, så jeg tror, at jeg stopper off-topic debatten her... det er åbenbart ikke alle, der bryder sig om Zlatans danske fanklub...

Mht. Villa, så synes jeg stadig, at ~40 mio. euro er mange penge, og ret beset 10-15 mio. mere end vi ville have givet sidste sommer (som er noget tættere på hans værdi, som jeg ser det). Der må vel være andre gode angribere, til en billigere penge? Hvis talentet er stort nok, og prisen tilpas, kan jeg godt leve med risikoen ved ikke at tage "den sikre løsning".
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

F.C. Barcelona

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af F.C. Barcelona »

Like greit å sette en strek her ja, burde overført den til Zlatan tråden, men det var jo i forbindelse med Villa at den startet så greit nok.

Får vi 30 MEUR for Eto'o så synes jeg 40 MEUR for Villa er en grei nok pris, da er det markedspris for øyeblikket etter mitt skjønn. Real har jo drevet opp prisene på markedet ganske kraftig, så man kan ikke sammenligne med hva en spiller var verdt i fjor sommer. Mye mer penger i omløp denne sommeren, hvilket er prisdrivende...

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Fantomet »

Villa's websitet http://www.davidvilla7.com/har været udsat for hacket i dag.


Billede


På hans hjemmeside står teksten:

Por dios Villa, a que espera un jugador de tu clase
a venir al mejor equipo del mundo? Te esperamos crack
Soy un simple aficionado al F.C.Barcelona fan de Villa

På engelsk:

Villa, you God, I expect a player of your class to come to the best team in the world. We admire you crack! I'm just a fan of Villa and fan of FC Barcelona.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Villa er uden tvivl en fantastisk spiller osv, men min personlige mening er at vi ikke behøver en spiller som Villa såfremt Éto'o bliver. Vi har allerede Éto'o, Henry og Bojan til at varetage angriber-pladsen. Hvis man skulle købe Villa skulle det være fordi at man vil have Éto'o til at spille mere på kanten. Jeg mener at Éto'o er verdensklasse, men ikke på kanten. Her ville en naturlig fløj være bedre. Og hvis Villa kom, ville det betyde at Bojan ville blive kørt længere ned i angriber-hierakiet.
Visca el Barca

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Champione »

Hvad er status med Villa?

I sidste uge meldte man at man forventede afklaring efter CC, og at man forventede en enighed mellem de to klubber, samt Villa og Barca allerede var enig..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Det jo ikke til at vide.

- Der er pressemøde med Eto'o om lidt. Det kommer nok til at afklare noget.
- Der bliver forhandlet med Villa og Valencia
- Keirrison ser ud til at være købt, og der er rygter om at han kan indgå i et udleje med henblik på at sende Villa den anden vej
- Laporta har udtalt, at der er plads til både Eto'o og Villa i klubben

Lad os se; en ting tror jeg er sikkert. Vi kommer ikke til at stå uden en klasseangriber næste sæson. Villa, Eto'o eller dem begge.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Haha, griner reklame. Men nu får jeg bare lyst til at se mere af dem begge - på samme hold!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Hahaha det er den mest corny/tacky reklame jeg nogensinde har set :lol:
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Hahaha...mors drenge!

Ja, jeg ville heller ikke ha' noget imod at ha' dem på samme hold. Suk!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Daluigi skrev:Hahaha det er den mest corny/tacky reklame jeg nogensinde har set :lol:
Er du sikker? Jeg kan komme på en del, der er værre - f.eks. alle Storck-reklamer der er synkroniseret på dansk med temasang og hele molevitten - Werthers Echte, Merci (chokoladen) osv... :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 84 gæster