Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

!Option skrev:
fre apr 26, 2024 10:58 am
Dytrax skrev:
fre apr 26, 2024 10:11 am
de Jong is the number one candidate to leave this summer, followed by Araújo and then Rafinha. [Diario AS]
I min verden er det fuldstændig absurd at der er så meget snak om at sælge Araujo efter PSG kampen. Ja, det var en eklatant fejl han begik, men det ændrer bare ikke på at han var og er vores absolutte krumtap i defensiven, til trods for at Cubarsi er trådt rigtig godt ind på holdet.

Det er fuldstændig vildt at man fra mediernes (og evt. klubbens?) side vil skyde ham af på baggrund af den kamp virker det til...
Fuldkommen, man ville ikke sælge Messi hvis han tabte os den cl kamp.

Nej Messi og Araujo kan ikke specifikt sammenlignes da de spiller forskellige positioner, men ligesom at Messi var vores klippe i det offensive, så er Araujo det i vores defensiv.

Araujo’s spilfordeling er ikke den bedste, men hans fysik og bolderobring opvejer for det. Ligesom at Cubarsi aldrig vil få en vild fysisk, men hans boldfordeling kan blive klasse.

Der er sjovt nok en grund til at der er så mange rygter fra forskellige topklubber der vil købe Araujo. Forsvarere som ham hænger ikke på træerne.

Det er vildt hvor kort lunte nogen fans har, deres meninger kan pærevende fra uge til uge omkring en spiller.

Det gør det også tydeligt at se hvem der har fået sin fodboldkendskab ved udelukkede at se det på en skærm, kontra dem som rent faktisk har spillet fodbold selv.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Araujo har lavet et par dyre fejl, men han har godt nok også været fuldstændig outstanding ellers.

Messi, den bedste spiller i historien, kan selvfølgelig overhovedet ikke bruges som sammenligning her.. Araujo har kun spillet få sæsoner på førsteholdet og er ikke kandidat til at blive historiens bedste spiller.
Messi, endda på samme alder som Araujo nu, havde allerede vundet Bdor og var vores klart bedste spiller.

Men hvis vi skal bruge en sammenligning, så kunne Gundogan bruges.. Vi ved hvor god han har været i City, og også at han har lavet nogle fejl der, og også hos os har han været rigtig god, men med et par dyre fejl undervejs.
Ham vil vi da heller ikke sælge, selvom han er meget tættere på udløbsdato end Araujo.

Araujo stays!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 26, 2024 1:02 pm
Araujo har lavet et par dyre fejl, men han har godt nok også været fuldstændig outstanding ellers.

Messi, den bedste spiller i historien, kan selvfølgelig overhovedet ikke bruges som sammenligning her.. Araujo har kun spillet få sæsoner på førsteholdet og er ikke kandidat til at blive historiens bedste spiller.
Messi, endda på samme alder som Araujo nu, havde allerede vundet Bdor og var vores klart bedste spiller.

Men hvis vi skal bruge en sammenligning, så kunne Gundogan bruges.. Vi ved hvor god han har været i City, og også at han har lavet nogle fejl der, og også hos os har han været rigtig god, men med et par dyre fejl undervejs.
Ham vil vi da heller ikke sælge, selvom han er meget tættere på udløbsdato end Araujo.

Araujo stays!
Og jeg referer: “Nej Messi og Araujo kan ikke specifikt sammenlignes”.

Specifikt.

Messi var vores bedste spiller offensivt ligesom at Araujo er vores bedste defensivt. Ergo kan det sammenlignes.

Du kan ikke sammenligne med Balon D’or. Sidst en forsvarsspiller vandt prisen var i 2006. Hvis Araujo eller en anden forsvarspiller spillede verdensklasse uden at lave fejl hele deres karriere, ville de lige meget hvad aldrig blive hyldet lige så meget som Messi grundet at offensive spillere altid vil få mere credit og spotlight.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mésqueunclub skrev:
fre apr 26, 2024 1:23 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 26, 2024 1:02 pm
Araujo har lavet et par dyre fejl, men han har godt nok også været fuldstændig outstanding ellers.

Messi, den bedste spiller i historien, kan selvfølgelig overhovedet ikke bruges som sammenligning her.. Araujo har kun spillet få sæsoner på førsteholdet og er ikke kandidat til at blive historiens bedste spiller.
Messi, endda på samme alder som Araujo nu, havde allerede vundet Bdor og var vores klart bedste spiller.

Men hvis vi skal bruge en sammenligning, så kunne Gundogan bruges.. Vi ved hvor god han har været i City, og også at han har lavet nogle fejl der, og også hos os har han været rigtig god, men med et par dyre fejl undervejs.
Ham vil vi da heller ikke sælge, selvom han er meget tættere på udløbsdato end Araujo.

Araujo stays!
Og jeg referer: “Nej Messi og Araujo kan ikke specifikt sammenlignes”.

Specifikt.

Messi var vores bedste spiller offensivt ligesom at Araujo er vores bedste defensivt. Ergo kan det sammenlignes.

Du kan ikke sammenligne med Balon D’or. Sidst en forsvarsspiller vandt prisen var i 2006. Hvis Araujo eller en anden forsvarspiller spillede verdensklasse uden at lave fejl hele deres karriere, ville de lige meget hvad aldrig blive hyldet lige så meget som Messi grundet at offensive spillere altid vil få mere credit og spotlight.
Du kan bare ikke sammenligne de 2 spillere, overhovedet på nogen måde..Messis talent, betydning etc. var fuldstændig fra en anden verden da han brød igennem, og selvfølgelig var han aldrig nogensinde på tale til at blive solgt, før han rundede de 30...

Araujo er jo slet ikke i nærheden af Messi niveau som betydningsfuld spiller uanset om de spiller forskellige positioner.. Messi er i en kategori som historiens bedste spiller ... Araujo er i en kategori som en af de bedste forsvarsspillere i en bestemt liga i et par sæsoner.. Han er jo ikke engang den bedste forsvarspiller i Europa.. så det med Messi sammenligningen er helt ude i skoven, han var naturligvis aldrig på tale til at skulle sælges selvom han lave et par grove fejl i en sæson ..
Gundo, det er meget mere sammenligneligt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 26, 2024 1:46 pm
Mésqueunclub skrev:
fre apr 26, 2024 1:23 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 26, 2024 1:02 pm
Araujo har lavet et par dyre fejl, men han har godt nok også været fuldstændig outstanding ellers.

Messi, den bedste spiller i historien, kan selvfølgelig overhovedet ikke bruges som sammenligning her.. Araujo har kun spillet få sæsoner på førsteholdet og er ikke kandidat til at blive historiens bedste spiller.
Messi, endda på samme alder som Araujo nu, havde allerede vundet Bdor og var vores klart bedste spiller.

Men hvis vi skal bruge en sammenligning, så kunne Gundogan bruges.. Vi ved hvor god han har været i City, og også at han har lavet nogle fejl der, og også hos os har han været rigtig god, men med et par dyre fejl undervejs.
Ham vil vi da heller ikke sælge, selvom han er meget tættere på udløbsdato end Araujo.

Araujo stays!
Og jeg referer: “Nej Messi og Araujo kan ikke specifikt sammenlignes”.

Specifikt.

Messi var vores bedste spiller offensivt ligesom at Araujo er vores bedste defensivt. Ergo kan det sammenlignes.

Du kan ikke sammenligne med Balon D’or. Sidst en forsvarsspiller vandt prisen var i 2006. Hvis Araujo eller en anden forsvarspiller spillede verdensklasse uden at lave fejl hele deres karriere, ville de lige meget hvad aldrig blive hyldet lige så meget som Messi grundet at offensive spillere altid vil få mere credit og spotlight.
Du kan bare ikke sammenligne de 2 spillere, overhovedet på nogen måde..Messis talent, betydning etc. var fuldstændig fra en anden verden da han brød igennem, og selvfølgelig var han aldrig nogensinde på tale til at blive solgt, før han rundede de 30...

Araujo er jo slet ikke i nærheden af Messi niveau som betydningsfuld spiller uanset om de spiller forskellige positioner.. Messi er i en kategori som historiens bedste spiller ... Araujo er i en kategori som en af de bedste forsvarsspillere i en bestemt liga i et par sæsoner.. Han er jo ikke engang den bedste forsvarspiller i Europa.. så det med Messi sammenligningen er helt ude i skoven, han var naturligvis aldrig på tale til at skulle sælges selvom han lave et par grove fejl i en sæson ..
Gundo, det er meget mere sammenligneligt.
Mit argument baserer på at man ikke skal sælge sin bedste spiller på diverse positioner.

Og jeg referere igen igen…. (til hvad jeg specifikt skrev)

“Nej Messi og Araujo kan ikke specifikt sammenlignes da de spiller forskellige positioner, men ligesom at Messi var vores klippe i det offensive, så er Araujo det i vores defensiv.”

Hvordan du får oversat det til at jeg mener at Messi og Araujo er lige gode, lige stort talent, og har haft lige stor indflydelse overlader jeg til dig selv. For det har jeg på intet tidspunkt skrevet så den må du selv ligge og rode med.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Mésqueunclub skrev:
fre apr 26, 2024 12:33 pm
!Option skrev:
fre apr 26, 2024 10:58 am
Dytrax skrev:
fre apr 26, 2024 10:11 am
de Jong is the number one candidate to leave this summer, followed by Araújo and then Rafinha. [Diario AS]
I min verden er det fuldstændig absurd at der er så meget snak om at sælge Araujo efter PSG kampen. Ja, det var en eklatant fejl han begik, men det ændrer bare ikke på at han var og er vores absolutte krumtap i defensiven, til trods for at Cubarsi er trådt rigtig godt ind på holdet.

Det er fuldstændig vildt at man fra mediernes (og evt. klubbens?) side vil skyde ham af på baggrund af den kamp virker det til...
Fuldkommen, man ville ikke sælge Messi hvis han tabte os den cl kamp.

Nej Messi og Araujo kan ikke specifikt sammenlignes da de spiller forskellige positioner, men ligesom at Messi var vores klippe i det offensive, så er Araujo det i vores defensiv.

Araujo’s spilfordeling er ikke den bedste, men hans fysik og bolderobring opvejer for det. Ligesom at Cubarsi aldrig vil få en vild fysisk, men hans boldfordeling kan blive klasse.

Der er sjovt nok en grund til at der er så mange rygter fra forskellige topklubber der vil købe Araujo. Forsvarere som ham hænger ikke på træerne.

Det er vildt hvor kort lunte nogen fans har, deres meninger kan pærevende fra uge til uge omkring en spiller.

Det gør det også tydeligt at se hvem der har fået sin fodboldkendskab ved udelukkede at se det på en skærm, kontra dem som rent faktisk har spillet fodbold selv.
Besked modtaget. Vi andre er nogle idioter uden kendskab til sporten. Got it. Jeg siger ikke vi skal sælge Araújo, og min holdning har ikke ændret sig bare nu her. Han har altid været dårlig med bolden. Du kan finde rigtig mange forsvarsspillere med god fysik og hurtighed, det er stort set hele det franske forsvar plus flere nye kæmpetalenter. Araújo er ikke en unik fodboldspiller. Han er god, men Diomande fra Sporting har et langt større potentiale og kan spille med bolden, men jeg går ud fra, at hvis man foreslår den udskiftning, så har man aldrig rørt en bold i sit liv. Araújo skal vejes og kigges på. Han fik også et rødt i Supercuppen, ligeså vel som han lavede et lignende straffe mod Juve i CL for nogle sæsoner siden. Han har et bozo gen, ligesom Upamencano og Saliba har, og det koster rigtig dyrt meget tit.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis det stod til mig, så solgte vi Araújo til Bayern og hentede Leny Yoro i stedet. Man kunne også gå efter Diomande. Fodboldidioten er kommet med endnu en elendig holdning som beviser hans idioti. Sorry.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Du skriver jo:
Messi var vores bedste spiller offensivt ligesom at Araujo er vores bedste defensivt. Ergo kan det sammenlignes.
Så svarer jeg at de er i 2 forskellige katagorier for vore bedste spillere: Messi = historiens bedste spiller, Araujo = En af de bedste forsvarsspillere i La Liga

Så selvfølgelig tænke man aldrig den tanke at Messi skulle sælges selv hvis han lavede et par grove fejl i en sæson. Det synes jeg heller ikke man skal men Araujo, da han trods alt er en af de bedste forsvarespillere i La Liga.

Sorry hvis jeg giver dig dårlige vibes, det var blot ikke en logisk kobling for mig at skrive at man heller ikke tænke at Messi skulle sælges hvis han lavede nogle fejl dengang, ligesom man heller skal sælge Araujo nu.
Det er der mange grunde til at Messi aldrig var på transfer blokken i Barca, som Araujo ikke kan siges at have samme grunde til.

Men Gundo, som jeg nævner, kan godt sammenlignes.

Nu skal jeg nok stoppe. :-)

Go' weekend..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7280
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1901 gange
Blevet takket: 1137 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| LATEST : FC Barcelona don't believe that it's worth it to spend €60M on Bernardo Silva, who will turn 30 years old soon, especially because İlkay Gündoğan has similar characteristics.

•If there is budget, Barça will give priority to signing a TOP level defensive midfielder and then see if there will be exits and room to sign the Portuguese international.

[Via: Toni Juanmarti 🥈]

Filten
Indlæg: 1990
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 214 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
fre apr 26, 2024 2:44 pm
🚨| LATEST : FC Barcelona don't believe that it's worth it to spend €60M on Bernardo Silva, who will turn 30 years old soon, especially because İlkay Gündoğan has similar characteristics.

•If there is budget, Barça will give priority to signing a TOP level defensive midfielder and then see if there will be exits and room to sign the Portuguese international.

[Via: Toni Juanmarti 🥈]
Kan han lejes?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Puyols_garn
Indlæg: 45
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Dytrax skrev:
fre apr 26, 2024 2:44 pm
🚨| LATEST : FC Barcelona don't believe that it's worth it to spend €60M on Bernardo Silva, who will turn 30 years old soon, especially because İlkay Gündoğan has similar characteristics.

•If there is budget, Barça will give priority to signing a TOP level defensive midfielder and then see if there will be exits and room to sign the Portuguese international.

[Via: Toni Juanmarti 🥈]
Jeg har haft samme tanke, og undrer mig lidt over alle rygterne. Han er en af verdens bedste midtbanespillere i min bog, men jeg forstår ikke helt hvilken plads han skal forstærke. Bevares, han ville være en forstærkning af midtbanen på flere forskellige pladser i kraft af hans tårnhøje niveau, men kun på pladser hvor vi i forvejen besidder stor kvalitet.

I nuværende opstilling ville han være et fantastisk match som højre interior, men der har man allerede Gündoğan som i forvejen er truppens måske bedste spiller i denne sæson. Tror også han ville gøre det fremragende som venstre CM, men det er en anden rolle hvor man måske ikke får det fulde ud af ham, og det ville være på bekostning af Pedri (og De Jong, hvis han bliver). De centrale midtbanepladser er i forvejen den del af startopstillingen hvor man har stærkest kvalitet i bredden.

Venstre wing tror jeg han ville have passet som fod i hose sammen med Balde, hvis han bare havde være højrefodet. Måske det ville give mening hvis Joao Cancelo fortsætter og Raphinha bliver solgt, men Cancelos fremtid i klubben virker tvivlsom i øjeblikket, og Raphinha har gjort det fremragende på det seneste som venstre wing. Desuden ville det måske være en bedre idé at hente en ung spiller som Nico Williams hvis man alligevel har €60m at bruge på LW.

Jeg forstår ikke helt transferen ud fra et trupsammensætnings perspektiv, selvom jeg må indrømme at tanken om Silva i Barça gør mig lidt våd i trussen.
Senest rettet af Puyols_garn fre apr 26, 2024 5:30 pm, rettet i alt 2 gange.

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Musiala please…..lige over med Ronald eller Frenkie..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7280
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1901 gange
Blevet takket: 1137 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🇺🇾 Barça are interested in Darwin Núñez. [El País UY]

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre apr 26, 2024 8:09 pm
🇺🇾 Barça are interested in Darwin Núñez. [El País UY]
Åhhh nej :roll:

Filten
Indlæg: 1990
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 214 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
fre apr 26, 2024 9:38 pm
Dytrax skrev:
fre apr 26, 2024 8:09 pm
🇺🇾 Barça are interested in Darwin Núñez. [El País UY]
Åhhh nej :roll:
Det må være en troll.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster