David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... t-for-sale
Det er hvad der blev meddelt på pressemødet..

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Valencia C.F. skrev:Benyt jer af Bojan eller hent Giovani tilbage, og lad værd med at købe som Real.. Virkelig dobbeltmoralsk (godt nok er priserne ikke de samme), men at i alligevel snakker om at hente: Ribery, Zlatan, David Villa, osv osv.
Ihh ja, for hvis man vil hente 1-2 verdensstjerner for at forstærke en allerede stærk trup, så er man jo en Madrid-wannabe... det var jo trods alt også kun 7 ud af 11 af spillerne i CL-finalen, der var egenavl, lad os hente dos Santos tilbage så vi kan få det tal op på 8 ud af 11... :roll:
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rivaldo10 »

Hehe nuff said. :lol:

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

"Vi er hverken FC Barcelona eller Real Madrid, vi er Valencia!" - Manuel Llorente 19. Juni 2009!


Øhh, troede det var klart for enhver??

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det er sjovt som Manuel Llorente konstant skifter mening omkring salget af David Villa. Men han er vel bare smart? Nu har Real Madrid givet så mange penge for to spillere, så vil Valencia da også prøve at få mange penge ud af et salg af David Villa. Selvfølgelig vil de gerne sælge ham (eller de vil ikke men de er nød til det) og prøver nu at få så mange penge som muligt. Manuel Llorente er jo bare smart. Men jeg er sikker på at Barcelona ikke vil være med til at give sindsyg mange penge for en spiller.. Så det ligner mere et skifte til Madrid desværre. Håber bare David Villa rigtig gerne vil spille i Barca, så klubben er nød til at sælge til os. Og jeg er dog sikker på, at hvis Barca får at vide at Villa vil skifte til os, så skal vi nok komme med et konkret bud på David Villa. Men nu må vi se, tror ikke der kommer nogle nærmere afklaring på dette før om lang tid.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

enig vi bør satse mere på bodjan :D

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det er ikke meget man hører til "Villa sagen" her for tiden. Han har jo ellers sagt at han ved hvor han vil spille i næste sæson og at hans agent arbejder på sagen? Men det er ikke meget man hører til det..

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 852
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Diabolito »

Mes Que Un Club skrev:Det er ikke meget man hører til "Villa sagen" her for tiden. Han har jo ellers sagt at han ved hvor han vil spille i næste sæson og at hans agent arbejder på sagen? Men det er ikke meget man hører til det..

Ja, han vil spille i Valencia. Det er også skrevet tidligere i denne tråd
El Señor de las Tartas

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://fcbarcelona.dk/nyheder062009/230620093.htm

Uhh.. Havde ellers opgivet alle håb på at få ham til klubben! Men nu ser det ud til at Barca ikke har opgivet endnu!

Køb ham Barca! Det ville være det bedste køb vi overhovedet kunne lave efter min mening!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Raman93 »

Mes Que Un Club skrev:http://fcbarcelona.dk/nyheder062009/230620093.htm

Uhh.. Havde ellers opgivet alle håb på at få ham til klubben! Men nu ser det ud til at Barca ikke har opgivet endnu!

Køb ham Barca! Det ville være det bedste køb vi overhovedet kunne lave efter min mening!

Køb ham! Er dog bange for, at han bliver alt for dyr. - Der er stor interesse i ham. Vi skal dog ud at købe en angriber eller en wing, så det kunne godt blive ham.

Jeg vil også gerne beholde Eto'o. Men, det kræver, at vi forlænger hans kontrakt, som udløber om et år. Hvis vi skal tjene penge er det nu. ;)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Raman93 skrev:
Mes Que Un Club skrev:http://fcbarcelona.dk/nyheder062009/230620093.htm

Uhh.. Havde ellers opgivet alle håb på at få ham til klubben! Men nu ser det ud til at Barca ikke har opgivet endnu!

Køb ham Barca! Det ville være det bedste køb vi overhovedet kunne lave efter min mening!

Køb ham! Er dog bange for, at han bliver alt for dyr. - Der er stor interesse i ham. Vi skal dog ud at købe en angriber eller en wing, så det kunne godt blive ham.

Jeg vil også gerne beholde Eto'o. Men, det kræver, at vi forlænger hans kontrakt, som udløber om et år. Hvis vi skal tjene penge er det nu. ;)
Har ikke noget imod, hvis vi beholder Eto'o. Men Villa er bare, efter min mening, den bedste angriber i verden! Vil hellere have ham til klubben end Ribery..

Så Barca, køb Villa, en ung spiller til venstrefløjen, en midtbanespiller til at tage over når Toure og Keita er væk, en venstreback, og hent Henrique tilbage fra lån! Så har vi et komplet hold..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Raman93 »

Mes Que Un Club skrev:
Raman93 skrev:
Mes Que Un Club skrev:http://fcbarcelona.dk/nyheder062009/230620093.htm

Uhh.. Havde ellers opgivet alle håb på at få ham til klubben! Men nu ser det ud til at Barca ikke har opgivet endnu!

Køb ham Barca! Det ville være det bedste køb vi overhovedet kunne lave efter min mening!

Køb ham! Er dog bange for, at han bliver alt for dyr. - Der er stor interesse i ham. Vi skal dog ud at købe en angriber eller en wing, så det kunne godt blive ham.

Jeg vil også gerne beholde Eto'o. Men, det kræver, at vi forlænger hans kontrakt, som udløber om et år. Hvis vi skal tjene penge er det nu. ;)
Har ikke noget imod, hvis vi beholder Eto'o. Men Villa er bare, efter min mening, den bedste angriber i verden! Vil hellere have ham til klubben end Ribery..

Så Barca, køb Villa, en ung spiller til venstrefløjen, en midtbanespiller til at tage over når Toure og Keita er væk, en venstreback, og hent Henrique tilbage fra lån! Så har vi et komplet hold..

Arg, overdriver du ikke en smule? Bedste angriber? Synes jeg ikke, men det er så din mening! :D

Det er utroligt, hvordan du hele tiden ændrer mening..

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Efter min mening er han den bedste ja :D

Jeg skifter meget ofte mening :oops: Det må jeg da indrømme. Men som rygterne går så bliver man pludseligt helt opsat på det og så det andet osv. Men jeg ved dog godt hvem jeg vil have til holdet :D

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Jeg mener også at David Villa er den bedste angriber som Barca kan få fat i lige nu. Eto'o har været fantastisk, men jeg synes efterhånden det er på tide med noget nyt blod i front - samtidig er han genstridig og vi skal klare os uden ham i 2 måneder i næste sæson. Villa har bevist at han kan klare sig på højeste niveau, og der er næppe mange CF'ere derude af hans kaliber der er lige så sultne efter at vinde titler på klubplan...! :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Tolquhon skrev:Jeg mener også at David Villa er den bedste angriber som Barca kan få fat i lige nu
Hvorfor det?
Villa har bevist at han kan klare sig på højeste niveau
Som den eneste angriber i hele europa - eller verden for den sags skyld..?
...sulten efter at vinde titler på klubplan.
Øhhh.. Jeg tror helt ærligt ikke han er den eneste.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 44 gæster