Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Mes Que Un Club »

Brombi skrev:nej tak til ashley young og nej tak til mascherano han skal bare holde sig langt væk http://www.youtube.com/watch?v=jvPyio_Z5pw
Kan da godt forstå Mascherano i den situation! Han tackler modstanderen lovligt, og så kommer modstanderen bare og jerner mascherano ned..

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Toure »

Mes Que Un Club skrev:
Brombi skrev:nej tak til ashley young og nej tak til mascherano han skal bare holde sig langt væk http://www.youtube.com/watch?v=jvPyio_Z5pw
Kan da godt forstå Mascherano i den situation! Han tackler modstanderen lovligt, og så kommer modstanderen bare og jerner mascherano ned..
Det var en træningssituation. Synderen bliver fjernet, og holdkammeraterne siger at han skal køle ned. At han så flipper helt ud på folk omkring ham, har jeg abslout ingen forståelse for.

Rivaldo10

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Rivaldo10 »

Denne Ashley Young er han virkelig 30 mio euro. værd?

Det lyder lige lovligt voldsomt, selvom manden sikkert har talent.

XaviHernandez

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af XaviHernandez »

FC. Barcelona skrev:Denne Ashley Young er han virkelig 30 mio euro. værd?

Det lyder lige lovligt voldsomt, selvom manden sikkert har talent.
Han har vist lovende takter, men han er skam ikke 30 mio. euro værd. Højst 15-20, hvis du spørger mig.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Mes Que Un Club »

XaviHernandez skrev:
FC. Barcelona skrev:Denne Ashley Young er han virkelig 30 mio euro. værd?

Det lyder lige lovligt voldsomt, selvom manden sikkert har talent.
Han har vist lovende takter, men han er skam ikke 30 mio. euro værd. Højst 15-20, hvis du spørger mig.
Synes også det er for dyrt. Og det samme med Mascherano! Han er sku også for dyr!
Toure skrev:
Mes Que Un Club skrev:
Brombi skrev:nej tak til ashley young og nej tak til mascherano han skal bare holde sig langt væk http://www.youtube.com/watch?v=jvPyio_Z5pw
Kan da godt forstå Mascherano i den situation! Han tackler modstanderen lovligt, og så kommer modstanderen bare og jerner mascherano ned..
Det var en træningssituation. Synderen bliver fjernet, og holdkammeraterne siger at han skal køle ned. At han så flipper helt ud på folk omkring ham, har jeg abslout ingen forståelse for.
Er ikke helt enig. Synes han har sin ret til at blive sur. Men altså, sådan nogle situationer ser man jo over det hele. Selv hos Barca! Synes ikke det kan være en grund til at han ikke skal til Barca..

Lovebarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Lovebarca »

XaviHernandez skrev:
FC. Barcelona skrev:Denne Ashley Young er han virkelig 30 mio euro. værd?

Det lyder lige lovligt voldsomt, selvom manden sikkert har talent.
Han har vist lovende takter, men han er skam ikke 30 mio. euro værd. Højst 15-20, hvis du spørger mig.
Hvor har I været de sidste to sæsoner?

Manden spiller genialt i Villa og passer perfekt ind i vores spillestil.. Hurtig, bevægelig, aggressiv og har et fremragende skud..

Så jo tak.

Og hva angår mascherano er jeg stor tilhænger. Ser det som om at det eneste vi mangler er noget mere kynisme/hårdhed nogle gange, hvilket spillere fra Premier League har.. (Jeg indrømmer blankt at jeg afskyr engelsk fodbold :) )

Men kan godt se at mine meninger ikke giver mange point herinde.. hehe

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Toure »

Jeg mener faktisk at Ashley Young blev kåret til Best Youth "Player" of the Year. :lol:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Raman93 »

Barca rygter, der skal her ind? Eller er det alle rygter?

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Toure »

Raman93 skrev:Barca rygter, der skal her ind? Eller er det alle rygter?
Barca rygter.


Remmen

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Remmen »

http://www.elmundodeportivo.es/gen/2009 ... barsa.html

Hvis de 3 (måske minus Mascherano) gerne vil til Barca ifølge elmundodepotivo, så skal det nok blive en god sommer :) Go' get em' Laporta..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af klogfyr »

saltor skifter til valencia så vidt jeg har læst, så tror godt vi kan glemme ham, men der er heller ikke brug for en back-up højreback, hvis Henrique kommer, da han godt kan spille højreback ligesom puyol.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af klogfyr »

der er dette link : http://loco4losche.com/blogweb/index.ph ... encia.html
som sagt ikke officielt, men tror det er rimeligt sikkert at han skifter til Valencia.

XaviHernandez

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af XaviHernandez »

Lovebarca skrev:
XaviHernandez skrev:
FC. Barcelona skrev:Denne Ashley Young er han virkelig 30 mio euro. værd?

Det lyder lige lovligt voldsomt, selvom manden sikkert har talent.
Han har vist lovende takter, men han er skam ikke 30 mio. euro værd. Højst 15-20, hvis du spørger mig.
Hvor har I været de sidste to sæsoner?

Manden spiller genialt i Villa og passer perfekt ind i vores spillestil.. Hurtig, bevægelig, aggressiv og har et fremragende skud..
Har skam set meget til ham, og nej, han er ikke så meget værd endnu. Som jeg sagde, har han vist lovende takter og lad ham udvikle sig i Villa i et par sæsoner endnu. Vi kan finde bedre muligheder lige pt.

Det sidste halve år spillede han virkelig ikke op til niveau, men det gjorde Villa i sig selv heller ikke.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Raman93 »

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... erano.html

Hvad synes I?

Synes selv, vi ikke skal kæbe ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster