David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Nu hvor det efterhånden ser ud til, at Zlatan ikke bliver til noget, så go go go for Villa! Ville være ret nice at snuppe ham lige foran Reals næse, når nu alle deres fans allerede var godt igang med at bestille trøjer med Villa-tryk...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Toure skrev:3-4 topspiller? Det er meget muligt at vi så køber Villa og Ribéry...
Jeg håber i hvert fald på dem...
Det er mulig at jeg husker forket, men sagde han ikke dengang at det var 3-4 forstærkninger, og så omskrev bold.dk det bare topspillere?

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det var topspillere..


http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... eal-madrid

Ser ud til han kun vil til Madrid?

Remmen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Remmen »

Hvis Valencia vil have €48 million for ham, så er der ingen tvivl om at vi ikke skal købe ham, IMO..

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... ace-david-

Det lyder som om at barca er kommet ind i kampen om Villa.. Jeg kan bare ikke forstå hvis Villa virkelig helst vil til Madrid, så ville jeg tro at handelen allerede var underskrevet. Men det er den tydeligvis ikke, og det virker lidt som om at Villa har ventet på at høre fra Barca.. Har lidt på fornemmelsen at han faktisk helst vil til Barca. Og det håber jeg virkelig også på at han gør.. Sælg Eto'o og køb Villa og Ribery! Det ville være stort.. Og så Indgår Henry i noget rotationsværk..

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev:
Mes Que Un Club skrev:http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... ace-david-

Det lyder som om at barca er kommet ind i kampen om Villa.. Jeg kan bare ikke forstå hvis Villa virkelig helst vil til Madrid, så ville jeg tro at handelen allerede var underskrevet. Men det er den tydeligvis ikke, og det virker lidt som om at Villa har ventet på at høre fra Barca.. Har lidt på fornemmelsen at han faktisk helst vil til Barca. Og det håber jeg virkelig også på at han gør.. Sælg Eto'o og køb Villa og Ribery! Det ville være stort.. Og så Indgår Henry i noget rotationsværk..
Har du overvejet at det er fordi Valencia's nye præsident, Manuel Llorente ikke vil sælge ud til underpris og har sagt at David Villa er Negredo & 35 mio. euro's værd.. Perez har bud 25.. Det er der at forhandlingerne går i stå.. Og David Villa siger at han kun vil spille for Real, ellers bliver han i Valencia..

Gætter på at han har snakket godt igennem med Casillas og Sergio Ramos her mens de er i Sydafrika i disse dage..

Det er jo nu Puyol, Xavi, osv. skal overtale ham til at tage til Barca.. Men mener ikke at David Villa har et særlig godt "forhold" til Puyol, når Barca og Valencia har mødtes har de to i hvert fald altid været efter hinanden.. :o
Det er sjældent at en forsvarsspiller og en angriber er de bedste venner på banen. Alt det pis med at spillerne siger de ikke vil spille for bestemte klubber kan man jo ikke regne med. Kaka var under ingen omstændigheder til salg, og ville ikke til Real og hvad skete der. Ronaldo så Realdrømmen som død og ville aldrig forlade Manchester United, og hvad skete der?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Valencia C.F skrev: Og David Villa siger at han kun vil spille for Real, ellers bliver han i Valencia..
Hvornår har han nogensinde sagt det?
Senest rettet af zqa søn jun 14, 2009 10:15 pm, rettet i alt 3 gange.
#jesuisSheep

Remmen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Remmen »

Jbninc skrev: Det er sjældent at en forsvarsspiller og en angriber er de bedste venner på banen. Alt det pis med at spillerne siger de ikke vil spille for bestemte klubber kan man jo ikke regne med. Kaka var under ingen omstændigheder til salg, og ville ikke til Real og hvad skete der. Ronaldo så Realdrømmen som død og ville aldrig forlade Manchester United, og hvad skete der?
Nemlig, man kan ikke stole på hvad de siger, og de kan også let blive fejlciteret af medierne, så de kan skabe et rygte.. Er 99 % på at han forlader Valencia, om det så er til Barca, Real og en engelsk klub, ved jeg ikke, men tror Villa har størere ambitioner end at spille i UEFA-cuppen for en klub der er ved at gå fallit, og dermed nok ikke kan forstærke sig synderligt, samtidig med de nok bliver nød til at sælge flere spillere, hvis Villa bliver..

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://fcbarcelona.dk/nyheder062009/140620094.htm
Gode nyheder!!


Og alt det med at Villa helst vil spille i Madrid, har jeg læst i en artikel i dag på goal.. Men ja, Villa kan sagtens være blevet fejlciteret, og jeg kan heller ikke forestille mig at han ikke har lyst til at spille i Barca.. Husker også for nogle måneder siden, hvor han sagde at det ville være en drøm hvis han kunne spille i barca en dag..

Men tror vi har rigtig gode chancer for at hente Villa.. Han vil også efter min mening passe perfekt ind i Barca.. Og med (forhåbentlig) en ribery ude i venstre side, så bliver det uhyggeligt.. Og så henry som super sub.. Og nu siger jeg godt nok at Henry skal være udskifter, men jeg er sikker på han får masser af spilletid.. Vi skal spille rigtig mange kampe, og Pep er også kendt for at bruge alle hans spillere.. Så Eto'o ud, Villa og Ribery ind!! Det ville være smukt!

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Jeg har bare svært ved at se hvordan vi kan overgå Real Madrids bud. De har et es i baghånden i form af Negredo

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blach »

Som jeg vist har skrevet før: Håber vi køber Villa, da han er 27 år. Og det vil være smart, pga. han begynder og trappe nedad(blive dårligere) om tre år, hvor Bojan skal begynde at spille sig fast. Man kan altid sælge ham hvis Bojan's udvikling går lodret opad, og man så kan begynde at give plads til en ny ung gut, fra akdmiet, som reserve! :D Ellers kan man jo holde ham som joker, der kan tage alle slags kampe, pga. han stortset er garant for mål!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Raman93 »

Hævneren skrev:Jeg har bare svært ved at se hvordan vi kan overgå Real Madrids bud. De har et es i baghånden i form af Negredo

Læste et sted, at Real Madrid var blivet sure, og ikke ville have ham mere.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Well, jeg ville ikke være imod at få Villa. Lyder helt fint!

Anyway.. Lidt offtopic;
FC Barcelona er blevet linket til et hav af angribere, heriblandt Zlatan Ibrahimovic og Luca Toni.
fra bold.dk..
- 2 angribere... Er det et hav?!
#jesuisSheep

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Han burde skifte. Om det bliver til Real Madrid, Chelsea, United eller os er så det, men Valencia er der ikke meget fremtid i mere. Ja, så skulle det da lige være fordi der er en rigmand der køber klubben. Han er mere end velkommen her, nu hvor det ligner at Zlatan er helt væk.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Valencia C.F. skrev:
zqa skrev:
Valencia C.F skrev: Og David Villa siger at han kun vil spille for Real, ellers bliver han i Valencia..
Hvornår har han nogensinde sagt det?
Så sent som igår...

David Villa: I Only Want To Go To Real Madrid

Real Madrid's deal to sign David Villa could be off and that could mean that the player will stay where he is...
David Villa only wants to go to Real Madrid and has told his agent to reject all other offers, because he will stay with Valencia if no deal can be done, according to a report.

Villa has, therefore, informed his representatives that they should not entertain other offers, because he would only leave the Mestalla if he was heading to the Santiago Bernabeu.

"I only want to go to Real Madrid," is the clear message that he has sent, AS report.
Og du er på ingen måde kildekritisk? Selv samme medier skriver at Villa har bedt sin agent om at han ikke vil høre mere fra selv samme Madrid.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster