Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Barraza10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Barraza10 »

Brombi skrev:ringer sq lige til laporta og siger han ikke skal sælge touré ! eller skriver en besked til ham på facebook.. vi er jo mates..

Hils fra mig og bed ham at få Ronaldinho tilbage :lol: :lol:

Bingocaller

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bingocaller »

Barraza10 skrev: Og ang. Luca Toni, Synes jeg I er helt væk med de positive argumenter. Ja han er anderledes og ja vi kunne nogle gange godt bruge en kæmpee til at være target mand.

MEN, det er jo ikke vores spillestil. Grunden til at alle elsker Barca (om de indrømmer det eller ej) er jo at vi spiller bold og ikke går på kompromi med spillestilen.

Jeg ville blive ked af, hvis vi fik sådan en spiller, og sådan har jeg også haft det med Guddjonhson, han var en target mand, men efterhånden, begyndte han at efterligne de andre og til sidst spillede han jo bold med fødderne, det ville ske med alle de andre også, ingen vil vare aben der ikke kan andet end at heade.

Men for at imødekomme jeres ønske om en targete mand, syntes jeg at Zlatan er en super løsning (hvis vi ABSOLUT SKAL have en stor spiller) han er stor, han er stærk i feltet, men ud over det, er han jo en tekninker og han har et overblik som en 10er. Super køb.
Men han SKAL ændre attitude...
Nej, Barca har ikke haft mange 'tanks' i angrebet gennem tiden, men jeg husker dog én fra Laudrup-tiden: Julio Salinas!! Han var ikke ligefrem en teknikker, men holdt kæft hvor han bombede: - i videoen har han nr. 8 i starten(det er altså inden Hristo kommer til), men han har også nr. 16 og 9 senere i videoen. Kendes nemmest ved at være et hoved højere end alle de andre.

Toni ville svare til en Salinas, Zlatan ville svare til 10*Salinas. Kan ikke komme på en mere komplet angriber end Zlatan - hans ulempe kan måske mærkelig nok være, at han netop kan det hele, fordi hvilken rolle skal han have..? Det måsker det, der hedder et luksusproblem

Barraza10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Barraza10 »

Men Salinas var jo ikke den man nød.

Husker tydeligt da jeg var lille, at hvis man lavede et grimt mål eller bare var heldig var det en "salinas"
Det er jo effektivt, men Barca skal vi jo gerne vinde med stil... :lol:

Bingocaller

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bingocaller »

Puyols teknik er jo heller ikke noget man nyder, men derfor kan man jo godt nyde hans engagement, vilje og fight. Det samme med Salinas. Jeg synes, at der i truppen skal være plads til minimum en spiller, der udelukkende spiller med hjertet, men jeg er fuldkommen enig i, at det ikke er det, vi skal satse på - det ville være en skam, og det er heller ikke det, vi vil se.

Men at en enkelt af marginalspillerne er en stor tank af en forward, det ser jeg ikke som noget problem. Det giver bare en ekstra mulighed, hvis det kniber med at komme igennem de kompakte forsvar, som vi ofte står overfor..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bager »

Puyols boldteknik er fremragende af en forsvarsspiller. Hans forsvarsteknik nyder jeg da i høj grad på linie med når en af de offensive spillere laver en fantastisk dribling.

Angående en tankspiller, så synes jeg ikke vi skal have en for at have en. Han skal passe ind i konceptet. Nogle af de kvaliteter en tankspiller giver kunne vi sikkert godt drage gavn af.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Puyol mestrer faktisk tunnellen! Kan huske at have set ham lave den flere gange. Nu er Puyol jo også oprindeligt højreback, så i sine glade unge dage har han med garanti tit været med fremme over stepperne! ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Se, dét er sgu humor det der! :lol:
Han tror da vel helt ærligt ikke selv på at de kan få Iniesta eller Xavi for den sags skyld? For så er man godt nok for dum til at være højt-respekteret fodboldjournalist!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Daluigi »

Mes Que Un Club skrev:Hvad er der galt med alle transfer rygterne i dag? Der har ikke været en god nyhed her til morgen. Eftersigende så skulle Toure gerne skifte klub! Hvorfor aner jeg ikke? Rygterne siger at man vil bytte Toure med Maxwell?? Det er jo helt forkert!

Ellers, så påstår man at man er blevet enig med Inter om at bytte Eto'o med Zlatan og så skal Barca betale 10 mil. mere.. Jeg fatter ikke hvorfor nogen vil have Zlatan? Se på David Villa!! Han scorede et hattrick igår på 12 min.! Han er fantastisk til Barca, og hvis han ikke ryger til Barca, så ryger han til Madrid, hvilket han absolut ikke må!

Barca.. Gå nu efter Villa og Ribery og få solgt Eto'o. Det vil sku være det bedste
Pletskud! spot on, enig!! magter ikke at skrive mine frustrationer, og nu ligger de allesammen i dette indlæg.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Daluigi skrev:
Mes Que Un Club skrev:Hvad er der galt med alle transfer rygterne i dag? Der har ikke været en god nyhed her til morgen. Eftersigende så skulle Toure gerne skifte klub! Hvorfor aner jeg ikke? Rygterne siger at man vil bytte Toure med Maxwell?? Det er jo helt forkert!

Ellers, så påstår man at man er blevet enig med Inter om at bytte Eto'o med Zlatan og så skal Barca betale 10 mil. mere.. Jeg fatter ikke hvorfor nogen vil have Zlatan? Se på David Villa!! Han scorede et hattrick igår på 12 min.! Han er fantastisk til Barca, og hvis han ikke ryger til Barca, så ryger han til Madrid, hvilket han absolut ikke må!

Barca.. Gå nu efter Villa og Ribery og få solgt Eto'o. Det vil sku være det bedste
Pletskud! spot on, enig!! magter ikke at skrive mine frustrationer, og nu ligger de allesammen i dette indlæg.
Såvidt jeg ved er Villa stort set Real Madrid-spiller, sålænge de kan blive enige om hans kontrakt... Chelsea fik afvist et bud, fordi Valencia havde en aftale på plads med Madrid allerede.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Dagens rygte linker Benayon (gider ikke stave hans navn ordneligt) til Barelona... hmm, men hvorfor dog.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Daluigi »

Bager skrev:Puyols boldteknik er fremragende af en forsvarsspiller. Hans forsvarsteknik nyder jeg da i høj grad på linie med når en af de offensive spillere laver en fantastisk dribling.

Angående en tankspiller, så synes jeg ikke vi skal have en for at have en. Han skal passe ind i konceptet. Nogle af de kvaliteter en tankspiller giver kunne vi sikkert godt drage gavn af.
PRÆCIS! At Puyol ikke besidder god teknink er en udbredt misforståelse og fatter ikk hvordan den er opstået!? Han gør et godt stykke arbejde i den offensive del af kantspillet, når han ellers er derude. Men af en forsvarsspiller har Puyol en glimrende teknik.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bager »

Overspringshandling...

Zlatan:
Zlatan udtaler at han ved hvor han fortsætter og så sent som i dag har Barcelona meddelt at man ønsker at forlænge med Éto'o. Mourinho siger at han tror Zlatan fortsætter. Jeg tror Éto'o og Zlatan bliver i deres klubber.
Kilder:
http://www.bold.dk/nyt/Zlatan-Ved-hvor-jeg-fortsaetter
http://goal.com/en/news/10/italy/2009/0 ... n-at-inter
http://www.bold.dk/nyt/Barcelona-vil-forlaenge-med-Etoo

Fabregas:
Fabregas udtaler at det er hans ønske at blive i Arsenal. Han er meget dedikeret til klubben åbenbart, og har ikke i sinde at skifte til hverken Madrid eller Barcelona. Jeg tror at vi kan glemme alt at kapre ham desværre.
Kilde:
http://goal.com/en/news/9/england/2009/ ... ronaldo-to

Benzema:
Lyons præsident fastslår at Benzema bliver i Lyon til minimum VM 2010. Præsidenten har netop snakket med Benzemas far og agent. Tror vi kan glemme at knytte ham til klubben.
kilde:
http://goal.com/en/news/90/france/2009/ ... ean-michel

David Villa:
Jamen han ender jo nok i Madrid. Han vil gerne til Madrid og mon ikke også Madrid vil have ham - og det er jo ikke fordi de er bange for at bruge penge kan man sige
kilde:
http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... ef-spanish

David Silva:
Både klubben og Silva selv er meget indstillede på ikke at bryde samarbejdet. Han bliver i klubben vil jeg tro.
kilde:
http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... navailable

Ribery:
Ribery har udtalt at han ikke er interesseret i at skifte til en engelsk klub, hvilket "ruler" Manchester ud på trods af de nok får en masse penge på kontoen i nærmeste fremtid. Efter Riberys egne udtalelser lægger han meget op til at han vil væk. Han har udtalt at han beundrer måden Barcelona spiller på og han gerne vil dertil. Det er kun Madrid og Barcelona der kunne have råd til ham. Hvis han skifter til Madrid, ved han at han sandsynligvis aldrig kommer til at spille for os. Oveni det har Madrid - som bekendt - lige brugt 1300 mio kroner på spillere og det ville - trods alt - være økonomisk krævende nok at hente Ribery, men igen, så har Perez sagt at man har 2,2 mia (gad vide om det er eksl. den indkomst man får ved at sælge de 9 spillere de hævder at ville af med?). Når alt det er sagt, så har Ribery udtalt at han helst vil til Barcelona og det tror jeg bliver afgørende. Klubben der løber med ham får en kanon spiller, i mine øjne er han en bedre signing end både Kaka og Ronaldo. Bliver fanme sur hvis han ender i Madrid. Jeg tror han ender i Barcelona.
http://fcbarcelona.dk/nyheder062009/110620093.htm

Dagens opstilling er derfor:

-------------------------------------------------Valdés/Pinto/Oier---------------------------------------------
Alves/Caceres/Puyol--Puyol/Marquez/Henrique--Pique/Milito/Henrique--Abidal/Zhirkov
-------------------------------------------Touré/Busquets/Keita---------------------------------------------
----------------------Xavi/?/Keita-----------------------------------------Iniesta/?/Keita--------------------
Messi/Ribery/Iniesta/Pedro-------------------------------------------Ribery/Henry/Iniesta/Pedro
-----------------------------------------------Éto'o/Henry/Bojan-----------------------------------------------

Ud: Guddy, Hleb, Jorquera og Sylvinho
Ind: Ribery, Henrique, Zhirkov, ny offensiv midtbanespiller, eventuelt ny kantspiller/angriber
Visca el Barca

Bobo

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bobo »

jeg tror godt vi kan få Riberý, men det kræver selvfølgelig at manden står fast ved at han gerne vil til Barca. På http://www.goal.com står der at han har ytret interesse i at skifte til Real Madrid, desværre. Men det er jo bare rygter.

Min umiddelbare tanke og forhåbning er, at Barca gør som de også gjorde med Dani Alves. De snupper ham foran snuden på RM, selvom de ellers vil betale flest penge. ;) -Riberý passer jo også perfekt til Barca's spillestil. Og så vil det ikke være til at bære, hvis RM får ham... Selvom "Messi---Eto'o---Henry" er en giftig trio, så er "Ronaldo---Kaka---Riberý" altså heller ikke værst... :shock:

Udover Riberý bør barca også investere i den offensive russiske venstreback Yuri Zhirkov, så venstrekanten kan få lidt boost frem ad banen, mens angrebet (hvis Eto'o smutter) kan få brug for en type som Benzema eller David Villa. Sidstenævnte ryger nok desværre OGSÅ til Real Madrid...

Mit bud på startopstillingen 2009/2010 :

---------------Valdes----------------

Alves----Puyol----Pique----Abidal/Zhirkov
------------------Yaya----------------------------
-----------Xavi----------Iniesta-----------------
Messi----------??? (Eto'o)------------------Riberý (Henry)

Rygtet omkring Zlatan bliver mere og mere seriøst, men jeg vælger ikke at tro på et skifte.
Javier Mascherano-rygtet har jeg heller ikke den store tiltro til.
Det samme gælder det mest overraskende rygte jeg har hørt længe: at Barca skulle være interesseret i Yossi Benayoun fra Liverpool...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=54001

-hvad mener i om det???

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Tolquhon »

Nu skal vi ikke glemme, at Bayern efter sigende var interesserede i at Alexander Hleb - så Ribery for ham + penge er stadig en god mulighed.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Vi har budt 40€ mil euro ifølge Sport.es... på .... Ribéry! GO GO GO!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster