Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg har tænkt lidt over en ting, efter at Fabregas rygtes til Barca..

Gudjohnson ryger næsten sikkert til sommer, og Fabregas skulle eftersigende være hans afløser.. Men eftersom at vi så vil have Xavi, Iniesta, Toure, Busquets, Keita og Fabregas til at spille på midtbanen, hvilket er lidt for mange klassespillere på en gang, som skal deles om tre pladser, kunne det så tænkes at også Keita blev solgt? Altså at Gudjohnson og Keita blev solgt og Fabregas købt?

Jeg er ikke imponeret over Keitas spil, og synes kun han har spillet okay. Der har ikke været en kamp hvor man bare har sagt wauw.. Vil ikke have noget imod at sælge keita.. Og nu hvor at Busquets har vist hvad han dur til, vil det så ikke være nok med Xavi, Iniesta, Fabregas, Toure og Busquets på midten? De er alle klassespillere, og det vil blive en kanon midtbane barca vil få.. Og nu hvor vi skal spille så mange kampe til næste sæson, så har de 11 første brug får et hvil en gang imellem.. Og nu kører pep jo efter rotationsprincippet, så er ikke i tvivl om at de alle får masser af spilletid..

Tror bare at Keita vil varme bænken hele sæsonen hvis Fabregas kommer til..

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

@ Mes Que Un Club

Hahaha!! :D
Har du skrevet det samme hele 3 steder ?! :)

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:@ Mes Que Un Club

Hahaha!! :D
Har du skrevet det samme hele 3 steder ?! :)
Det kan godt være jeg er kommet til at skrive det tre steder :b haha.. Men vil gerne have at i ser det :bbb haha

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Tolquhon »

Mes Que Un Club skrev:
Toure skrev:@ Mes Que Un Club

Hahaha!! :D
Har du skrevet det samme hele 3 steder ?! :)
Det kan godt være jeg er kommet til at skrive det tre steder :b haha.. Men vil gerne have at i ser det :bbb haha
Det ændrer vel ikke på, at det er dårlig stil? Pointen med et forumindlæg er vel, at man fortsætter en (1) diskussion, så det skaber bare forvirring når der er 3 sideløbende diskussioner om samme emne.

Anyways...
Jeg synes det ville være spild af penge at kaste 300mio. efter Fabregas nu - vi har verdens bedste midtbane som det er og nogle dygtige ungdomsspillere i Busquets og Alcantara bl.a. Nu hvor førstnævnte har vist sit værd, kan han fungere som mere fast (aflastnings-)spiller mens Alcantara kan få lidt mere tid på førsteholdet. Hellere det end at kaste en masse penge efter en spiller som vi selv har haft i ungdomsrækkerne.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Tolquhon skrev:
Mes Que Un Club skrev:
Toure skrev:@ Mes Que Un Club

Hahaha!! :D
Har du skrevet det samme hele 3 steder ?! :)
Det kan godt være jeg er kommet til at skrive det tre steder :b haha.. Men vil gerne have at i ser det :bbb haha
Det ændrer vel ikke på, at det er dårlig stil? Pointen med et forumindlæg er vel, at man fortsætter en (1) diskussion, så det skaber bare forvirring når der er 3 sideløbende diskussioner om samme emne.

Anyways...
Jeg synes det ville være spild af penge at kaste 300mio. efter Fabregas nu - vi har verdens bedste midtbane som det er og nogle dygtige ungdomsspillere i Busquets og Alcantara bl.a. Nu hvor førstnævnte har vist sit værd, kan han fungere som mere fast (aflastnings-)spiller mens Alcantara kan få lidt mere tid på førsteholdet. Hellere det end at kaste en masse penge efter en spiller som vi selv har haft i ungdomsrækkerne.
Vi har bare snakket om Fabregas og Keita tre steder her på forummet, og hvis jeg kun skriver at jeg synes vi skal have Fabregas til Barca, så vil alle spørge hvorfor.. Derfor i stedet for at skrive tre lange og forskellige forklaringer, så har jeg bare lige kopieret det som jeg lige skrev :b

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter

Indlæg af Fantomet »

Almerías højre back Bruno Saltor er måske den første forstærkning til Barca...

Billede


Kilder:
http://www.elmundodeportivo.es/gen/2009 ... -2010.html

http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

Virker interessant, han har dog, som Abidal, heller aldrig scoret et mål i en officiel kamp. + han er catalaner.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Daluigi »

Jeg håber bestemt ikke vi sælger Keita!! han har gjort det virkelig godt, og så ham meget gerne fungere som en supersub og som han har fungeret iår, hvor ham og yaya har delt pladsen. Cesc kommer forhåbentlig ikke til barca da!! hvorfor i alverden skulle vi skyde penge efter endnu en midtbanespiller, når vi besidder verdens bedste midtbane. Lad hellere Busquets arbejde sig ind som udskifter.

Jeg håber og ber til at vi får Ribery! Den mand kunne tilfører os en ny dimension ovre på venstrekanten. Tror han ville være god for en masse mål og assists.
Forumlegende

Mikas

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mikas »

Ribery og lahm ville være et superkøb , ville være godt med en venstre kant der er ligeså god som vores højre

Jbninc

Re: Transfer rygter

Indlæg af Jbninc »

Jeg tror egentlig en Ribery på venstrekanten ville være med at kunne gøre Messi bedre når de store kampe skal spilles. Simpelthen fordi at man ikke kan tillade sig på så vis at lukke Messi ned, da man også skal fokusere på den anden kant Barcelona stiller op med. Ribery er højest sandsynligt ulækkert dyr, men vi burde da ha' fået kapital til at købe en 300+ spiller :)

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

Mikas skrev:Ribery og lahm ville være et superkøb , ville være godt med en venstre kant der er ligeså god som vores højre
Never gonna happen :wink:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Champione »

Hvad med Eto, hvad mener i om ham? Han startede som lyn og torden, men sluttede ikke så stærkt af.. (Vil dog gerne takke ham for målet i CHL Finalen)..

Ville i mene at vi vil forsøge at forlænge med ham, eller forsøge at komme af med ham?

Han er selvfølgelig hurtig, men mener han mangler lidt teknisk finesse, mener ikke hans første touch er godt nok, og har ikke teknikken til at bruge sin enorme speed.. (ja okay, lidt forvent er man, efter 30 mål i ligaen)..

Men mener som mange andre, vi mangler en ekstra dimension på venstre kanten, ala Ribery, så Messi ikke lukkes så "nemt" ned, men mener også vi mangler en force i hovedspillet i feltet.. Det er vel kun dybdeløbene fra Keita og Toure der skal trusler i luften, Benzema og Zlatan ville kunne tilføje den del, men tror i det er et sted man vil investere, eller holder man fast i de små vævre typer, og bolden langs jorden, det kan man selvfølgelig godt med Zlatan, men han kunne tilføre en ekstra dimension i luften og i Barca's spil..

Dog passer hans personlighed ikke ind i Barca familien, efter min mening...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Champione skrev:Hvad med Eto, hvad mener i om ham? Han startede som lyn og torden, men sluttede ikke så stærkt af.. (Vil dog gerne takke ham for målet i CHL Finalen)..

Ville i mene at vi vil forsøge at forlænge med ham, eller forsøge at komme af med ham?

Han er selvfølgelig hurtig, men mener han mangler lidt teknisk finesse, mener ikke hans første touch er godt nok, og har ikke teknikken til at bruge sin enorme speed.. (ja okay, lidt forvent er man, efter 30 mål i ligaen)..

Men mener som mange andre, vi mangler en ekstra dimension på venstre kanten, ala Ribery, så Messi ikke lukkes så "nemt" ned, men mener også vi mangler en force i hovedspillet i feltet.. Det er vel kun dybdeløbene fra Keita og Toure der skal trusler i luften, Benzema og Zlatan ville kunne tilføje den del, men tror i det er et sted man vil investere, eller holder man fast i de små vævre typer, og bolden langs jorden, det kan man selvfølgelig godt med Zlatan, men han kunne tilføre en ekstra dimension i luften og i Barca's spil..

Dog passer hans personlighed ikke ind i Barca familien, efter min mening...
Som jeg har sagt så mange gange før, så mener jeg vi skal sælge Eto'o. Hvorfor jeg mener det, gider jeg ikke skrive en lang forklaring på, da jeg har skrevet det så mange gange..

Mne altså, jeg synes Eto'o skal erstattes af David Villa! Zlatan passer slet ikke ind i Barca, og mener ikke at Benzema er god nok.. Men Villa vil passe perfekt tror jeg.. Men tvivler på at det sker..
Jbninc skrev:Jeg tror egentlig en Ribery på venstrekanten ville være med at kunne gøre Messi bedre når de store kampe skal spilles. Simpelthen fordi at man ikke kan tillade sig på så vis at lukke Messi ned, da man også skal fokusere på den anden kant Barcelona stiller op med. Ribery er højest sandsynligt ulækkert dyr, men vi burde da ha' fået kapital til at købe en 300+ spiller :)
Det tror jeg du har ret i.. Ikke fordi at Henry ikke er god, men han er ikke typen der lige dribler 5 mand. Han er mere typen der dribler en og lægger et indlæg.. Hvorimod Ribery sagtens kan drible 5 mand, ligesom Messi, og man er derfor nød til at dække ham mere op.. Så tror du har ret i det, og der vil derfor automatisk blive mere plads til Messi, så han virkelig kan vise hvad han duer til.. Nu er Messi jo fandme dækket op af 10 mand på en gang, og så kan man sku ikke gøre meget, selvom man er Messi..

Og det skal også siges at jeg håber rigtig meget at Ribery kommer til Barca.. Jeg kunne godt tænke mig at vi solgte Eto'o og købte Ribery, da jeg ikke tror på at Villa kommer til barca.. Det vil sige at vi kommer til at have et angreb der ser sådan her ud:

Ribery---Henry---Messi

Og så med Bojan som udskifter og endnu et ungt talent som Keirrison eller Assulin? Så vil det være rigtig godt!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Efter sigende skulle Lyon være villige til at bytte Benzema med Eto'o + kontanter oven i.
Allez...

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Synes ikke Banzema passer ind i Barca.. I kan ellers se hvem jeg synes vi skal sælge og købe inde i forummet taktik og 09/10 planlægning :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 95 gæster