Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

PSG had made an enquiry for Depay, but the player considered a move to Barcelona as his main priority. [Fabrizio Romano]
Kaliffen har virkelig set sig sur på os. :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
ons jun 16, 2021 11:10 pm
PSG had made an enquiry for Depay, but the player considered a move to Barcelona as his main priority. [Fabrizio Romano]
Kaliffen har virkelig set sig sur på os. :grin:
Jeg har forresten oprettet en tråd til Memphis, så vi kan samle rygter og lignende derinde, men den har du tydeligvis ikke set, da jeg postede præcis det samme for et par timer siden. ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ups, det havde jeg ikke set. Plejer at tyre alt relateret til transfer i denne tråd.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Dytrax skrev:
ons jun 16, 2021 11:10 pm
PSG had made an enquiry for Depay, but the player considered a move to Barcelona as his main priority. [Fabrizio Romano]
Kaliffen har virkelig set sig sur på os. :grin:
Hva, er det Laporta han har noget i mod, syntes efterhånden det ligner mere en personlig vendetta end strategisk?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tors jun 17, 2021 8:22 am
Ups, det havde jeg ikke set. Plejer at tyre alt relateret til transfer i denne tråd.
Det var også mere til en orientering😉

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så bliver han sgu ved. Kontrakt til han bliver 45😅


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Todibo tæt på Nice. 8.5 mio i lommen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Vildt ingen har kommenteret S. Ramos afsked med Real. Til trods for at han er en af de mest usympatiske spillere nogensinde, så har han været hjernedød god for Real. En legende og en kaptajn som helt sikkert efterlader Real Madrid svækket. 101 mål som CB, virkelig ikke dårligt.

Det er et nederlag for spansk fodbold, men en sejr for Barca vil jeg mene. Han fortjener ros for sine evner på banen. Perez har nu formået at slippe Raul, Casillas, Guti, Ronaldo, Ramos og Zidane uden nogen ordentligt afsked. Håber det er et tegn til de kommende superstjerner om hvorfor man skal holde sig væk fra de hvide.

Hvis end en Ronaldo/Ramos ikke kan få en ordentligt afsked, så er der ingen der får.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Norbit skrev:
tors jun 17, 2021 10:25 pm
Vildt ingen har kommenteret S. Ramos afsked med Real. Til trods for at han er en af de mest usympatiske spillere nogensinde, så har han været hjernedød god for Real. En legende og en kaptajn som helt sikkert efterlader Real Madrid svækket. 101 mål som CB, virkelig ikke dårligt.

Det er et nederlag for spansk fodbold, men en sejr for Barca vil jeg mene. Han fortjener ros for sine evner på banen. Perez har nu formået at slippe Raul, Casillas, Guti, Ronaldo, Ramos og Zidane uden nogen ordentligt afsked. Håber det er et tegn til de kommende superstjerner om hvorfor man skal holde sig væk fra de hvide.

Hvis end en Ronaldo/Ramos ikke kan få en ordentligt afsked, så er der ingen der får.
Et par stykker (mig selv inklusiv) har benævnt det i Real Madrid tråden. Men ja, om man kan lide ham eller ej, så er han en stor spiller, med en enorm fightervilje og vindermentalitet, som helt sikkert bliver savnet i Real Madrid. Og ja, en ordenligt afsked fortjener han helt sikkert, men det er Perez ikke kendt for. Med mindre man hedder Arbeloa.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Hva, hvornår begynder vi at sælge spillere?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mésqueunclub skrev:
lør jun 19, 2021 8:06 pm
Hva, hvornår begynder vi at sælge spillere?
Der skulle være følere ude efter både Aleñá og Firpo, efter hvad jeg har læst. Og der er sikkert flere ting igang i kulisserne. Jeg tænker Laporta & co. har styr på det, men det ville da være rart med lidt penge i kassen. Snart, tak.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

3/4 nye spillere? Det havde jeg ikke regnet med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
søn jun 20, 2021 11:30 am
3/4 nye spillere? Det havde jeg ikke regnet med.
Det kan skaleres ned til 2-3 spillere yderligere efter Depay, men ja det er bestemt overraskende - jeg vil foretrække, at han først og fremmest tog aktion på afgangene.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke vi får en del afgange at se i forbindelse med nogle af de spillere vi henter ind? Byttehandler var/er sjældne men jeg tror at mange klubber er interesseret i at bytte pga den generelle økonomiske situation…

Problemet bliver så at bytte sig til spillere der reelt kan forstærke vores hold. Jeg kan feks ikke se hvordan vi skal kunne bytte os til kounde, laporte, gaya osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
søn jun 20, 2021 12:19 pm
Mon ikke vi får en del afgange at se i forbindelse med nogle af de spillere vi henter ind? Byttehandler var/er sjældne men jeg tror at mange klubber er interesseret i at bytte pga den generelle økonomiske situation…

Problemet bliver så at bytte sig til spillere der reelt kan forstærke vores hold. Jeg kan feks ikke se hvordan vi skal kunne bytte os til kounde, laporte, gaya osv.
Tror der kommer mange mærkværdige byttehandler i de større klubber, hvor lønbudgetterne kan være trykket. Primært de store klubber. Top 3/4 stykker i de store rækker.

Så fx en Laporte tror jeg faktisk er på vej videre i sådan en model.
Fodbolden skal bygge et nyt økosystem, og det bliver med væsentlig lavere lønninger.
Og det er kun tiltrængt.

Spillere som Kounde og Gaya på hylden under - vil nok ikke gå på bytte, men tilgengæld er transfersummerne også i et helt andet leje.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster