Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

A$AP skrev:Ja, vores start 11'ers gennemsnitsalder mod Liverpool var kun 29,09 (syv spillere på 30 eller over) Så hvorfor ikke hente endnu en der blot er et par år fra at sætte støvlerne på hylden, men alligevel hæver en kæmpeløn. Buffon har også kun været totalt forfærdelig de sidste 3-4 år.
Så har du selvf. ikke fulgt ham i de seneste 3-4 år.

Verdens bedset i 2017, runner-up i 16 og 15.
Allez...

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Pena.

Buffon er desuden for dårlig med fødderne.
Plus, med Buffon i truppen, vinder vi aldrig CL.. ;-)
Ha, det er nok meget rigtigt :). Stakkels Giggi, under ham det virkeligt (dengang i Juve).
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

emo skrev:
A$AP skrev:Ja, vores start 11'ers gennemsnitsalder mod Liverpool var kun 29,09 (syv spillere på 30 eller over) Så hvorfor ikke hente endnu en der blot er et par år fra at sætte støvlerne på hylden, men alligevel hæver en kæmpeløn. Buffon har også kun været totalt forfærdelig de sidste 3-4 år.
Så har du selvf. ikke fulgt ham i de seneste 3-4 år.

Verdens bedset i 2017, runner-up i 16 og 15.
Ja, der er mange der har været på de der uefa hold, som slet ikke burde have været der. Jeg forholder mig også mest til Champions League, hvor Buffon jo har lavet det ene drop efter det andet, sæson efter sæson. At han ikke har vundet turneringen endnu, det er også på grund af hans egne fejl.

Han står for gode ting og værdier, men som fodboldspiller er han jo og har været færdig på topplan, i et par år.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

BREAKING: Chelsea appeal FIFA transfer ban to Court of Arbitration for Sport
Nå, Coutinho.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

A$AP skrev:
emo skrev:
A$AP skrev:Ja, vores start 11'ers gennemsnitsalder mod Liverpool var kun 29,09 (syv spillere på 30 eller over) Så hvorfor ikke hente endnu en der blot er et par år fra at sætte støvlerne på hylden, men alligevel hæver en kæmpeløn. Buffon har også kun været totalt forfærdelig de sidste 3-4 år.
Så har du selvf. ikke fulgt ham i de seneste 3-4 år.

Verdens bedset i 2017, runner-up i 16 og 15.
Ja, der er mange der har været på de der uefa hold, som slet ikke burde have været der. Jeg forholder mig også mest til Champions League, hvor Buffon jo har lavet det ene drop efter det andet, sæson efter sæson. At han ikke har vundet turneringen endnu, det er også på grund af hans egne fejl.

Han står for gode ting og værdier, men som fodboldspiller er han jo og har været færdig på topplan, i et par år.
Nåh, så det er kun CHL, og fuck de andre 38 kampe i pokalen. Synes jeg slet ikke at man kan kigge på, på den måde. Vi er langtfra enige.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

emo skrev:
A$AP skrev:
emo skrev:
A$AP skrev:Ja, vores start 11'ers gennemsnitsalder mod Liverpool var kun 29,09 (syv spillere på 30 eller over) Så hvorfor ikke hente endnu en der blot er et par år fra at sætte støvlerne på hylden, men alligevel hæver en kæmpeløn. Buffon har også kun været totalt forfærdelig de sidste 3-4 år.
Så har du selvf. ikke fulgt ham i de seneste 3-4 år.

Verdens bedset i 2017, runner-up i 16 og 15.
Ja, der er mange der har været på de der uefa hold, som slet ikke burde have været der. Jeg forholder mig også mest til Champions League, hvor Buffon jo har lavet det ene drop efter det andet, sæson efter sæson. At han ikke har vundet turneringen endnu, det er også på grund af hans egne fejl.

Han står for gode ting og værdier, men som fodboldspiller er han jo og har været færdig på topplan, i et par år.
Nåh, så det er kun CHL, og fuck de andre 38 kampe i pokalen. Synes jeg slet ikke at man kan kigge på, på den måde. Vi er langtfra enige.
Det er primært kun i CHL, at jeg har set Buffon spille for Juventus og PSG. Og det har nok ikke været bag Juventus' forsvar i Serie A, at han var mest presset og udfordret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det irriterende at holland ikke tabte i går. Nu skal vi vente til næste uge med at få afklaret hvad der kommer til at ske med de ligt.

Og mens de fleste rygter peger mod psg så kan jeg bare ikke tro det. Det kan simpelthen ikke passe at en gut der ellers virker så fornuftigt tager til det gyldne fængsel. Men ok han ansatte Raiola som agent så måske er penge det vigtigste for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8386
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Tog gerne Buffon.. Stadigvæk en god målmand.. Og hvis man elsker fodbold kan man kun holde af Buffon..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Pena.

Buffon er desuden for dårlig med fødderne.
Vil også helst satse på Pena :thumbup:

Men når Pinto kan være målmand for os, så kan Buffon også ;-) :lol:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Mbappé. Thoughts?

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SirJonas »

Tello skrev:Mbappé. Thoughts?
Jeg nægter at tro på, at den mand kommer til at ende i vores trøje i denne eller næste sommervindue

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Tello skrev:Mbappé. Thoughts?
Ham ville jeg vild gerne have, og ville gerne bytte Dembele, Coutinho og Umtiti for ham :grin:

Men vi kommer desværre aldrig til at få ham, kun hvis han lader sin kontrakt løbe ud og ikke fornyer den, men det gør kommer han ikke til at gøre heller :cry:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det ville være den vildeste handel men jeg kan sgu ikke se det ske!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Tello skrev:Mbappé. Thoughts?
Hvorfor kommer den ud af det blå?
Er der rygter?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 423 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Tello skrev:Mbappé. Thoughts?
Det ville være det aller vildeste som ledelsen kunne gøre, ville tilgive dem næsten for alt det lort de har lavet. Men han koster minimum 300 mio. Nægter at tro PSG bare vil slippe ham. Hvis han vil væk, kan han nok tvinge et skifte igennem. Nu hvor Real har hentet Jovic og Hazard nægter jeg at tro på Mbappe er en mulighed for dem.
Hvis vi kan få De ligt, De jong, Mbappe dette vindue så ville det være en alt for våd drøm. Det skal dog ikke være på bekostning af Dembele. Manden er 21 år. Han har en kæmpe fremtid i sig.


Hvis vi kan sælge Rakitic, Malcom, Coutinho, Semedo og ville gå så langt og sige også Roberto. Så vil de tre være perfekte afløsere. Men som sagt, så tror jeg ikke det vil ske. Vil hellere have at vi går efter realistiske mål som Leroy Sane og til dem som vil have en eventuelt målscorende midtbane, så vil en kæmpe kanin i form af James Rodriguez være vildt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 43 gæster