Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Miralem Pjanic rygtes igen til Barcelona, dog er Real Madrid også nævnte og han har vist selv udtalt at hans drømmeklub er Madrid. Desværre, kunne have været en spændende spiller at udvikle.
Allez...

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

emo skrev:Miralem Pjanic rygtes igen til Barcelona, dog er Real Madrid også nævnte og han har vist selv udtalt at hans drømmeklub er Madrid. Desværre, kunne have været en spændende spiller at udvikle.
Hmm, Pjanić får ikke meget spilletid hos Olympique Lyon, og jeg tvivler på om han er god nok til Barca. Desuden har vi masser af andre talentfulde spillere som er mindst lige så gode. Og hvis han bedre kan lide Real Madrid, så lad ham da bare tage til Madrid og rådne op...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

Mes Que Un Club skrev:Jeg mener ikke vi skal købe Persie.. Synes ikke vi skal købe endnu en Arsenal spiller. Tag bare Henry.. Ja, han spiller godt nu.. Men han skulle bruge lang tid for at finde formen.. Og hvad med Hleb.. Han har slet ikke fundet sig til rette endnu og spiller ikke særligt godt.. Og jeg tror ikke at Persie vil gøre det meget bedre.. Jeg ville meget hellere se Ribery, Villa eller Agüero som forstærkning til angrebet! Men nu må vi se. Og ja, du har ret i at lige siden Pep kom til er Persie rygtet til Barca, men jeg tror bare ikke at det sker.. Jeg synes ikke vi har brug for en som Persie..
husker jeg rigtigt eller var Giovanni Von Bronckhorst fra Arsenal? Han gjorde det fandme godt.
og hvordan kan jeg glemme sylvinho

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Brombi skrev:
Mes Que Un Club skrev:Jeg mener ikke vi skal købe Persie.. Synes ikke vi skal købe endnu en Arsenal spiller. Tag bare Henry.. Ja, han spiller godt nu.. Men han skulle bruge lang tid for at finde formen.. Og hvad med Hleb.. Han har slet ikke fundet sig til rette endnu og spiller ikke særligt godt.. Og jeg tror ikke at Persie vil gøre det meget bedre.. Jeg ville meget hellere se Ribery, Villa eller Agüero som forstærkning til angrebet! Men nu må vi se. Og ja, du har ret i at lige siden Pep kom til er Persie rygtet til Barca, men jeg tror bare ikke at det sker.. Jeg synes ikke vi har brug for en som Persie..
husker jeg rigtigt eller var Giovanni Von Bronckhorst fra Arsenal? Han gjorde det fandme godt.
og hvordan kan jeg glemme sylvinho
Men stadigvæk.. Det tog længe før Henry fik sit spil i gang og Hleb er slet ikke kommet i gang endnu.. For mig virker det som om, at komme fra Arsenal til Barca er en stor udfordring for spillerne.. De skal lige vænne sig til Barcas spil.. Og hvis det tager mere end et år at tilpasse sig Barcas spil, mener jeg ikke vi skal købe dem.. Tror også det er svært at komme fra den engelske liga til den spanske.. Men derfor, ville jeg hellere se nogle spillere som Villa/Silva/Agüero i Barca.. Dels fordi de allerede spiller i den spanske liga, men også fordi jeg tror de har nemmere ved at tilpasse sig. Selvfølgelig kan vi bare have været uheldige med Henry og Hleb, men jeg ville stadigvæk hellere se ovenstående i Barca en Persie.. Ribery kunne også være spændende.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

Mes Que Un Club skrev:
Brombi skrev:
Mes Que Un Club skrev:Jeg mener ikke vi skal købe Persie.. Synes ikke vi skal købe endnu en Arsenal spiller. Tag bare Henry.. Ja, han spiller godt nu.. Men han skulle bruge lang tid for at finde formen.. Og hvad med Hleb.. Han har slet ikke fundet sig til rette endnu og spiller ikke særligt godt.. Og jeg tror ikke at Persie vil gøre det meget bedre.. Jeg ville meget hellere se Ribery, Villa eller Agüero som forstærkning til angrebet! Men nu må vi se. Og ja, du har ret i at lige siden Pep kom til er Persie rygtet til Barca, men jeg tror bare ikke at det sker.. Jeg synes ikke vi har brug for en som Persie..
husker jeg rigtigt eller var Giovanni Von Bronckhorst fra Arsenal? Han gjorde det fandme godt.
og hvordan kan jeg glemme sylvinho
Men stadigvæk.. Det tog længe før Henry fik sit spil i gang og Hleb er slet ikke kommet i gang endnu.. For mig virker det som om, at komme fra Arsenal til Barca er en stor udfordring for spillerne.. De skal lige vænne sig til Barcas spil.. Og hvis det tager mere end et år at tilpasse sig Barcas spil, mener jeg ikke vi skal købe dem.. Tror også det er svært at komme fra den engelske liga til den spanske.. Men derfor, ville jeg hellere se nogle spillere som Villa/Silva/Agüero i Barca.. Dels fordi de allerede spiller i den spanske liga, men også fordi jeg tror de har nemmere ved at tilpasse sig. Selvfølgelig kan vi bare have været uheldige med Henry og Hleb, men jeg ville stadigvæk hellere se ovenstående i Barca en Persie.. Ribery kunne også være spændende.
vrøvl..

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af ladislau »

Altså, der diskuteres heftigt om alle de her rygter. Nu ved vi ikke, hvor meget hold, der er i nogen af dem. Men hvem der er bedst for Barca, af alle de nævnte fløj/angribere Silva/Villa/Ribery/Kun/Van Persie osv osv. Det er der jo ingen der ved. Men derfra til på forhånd, at sige at nogle vil være dårlige, mener jeg er noget fordrukkent sludder. Tager personligt med kyshånd imod hvilkensomhelst af de førnævnte.
Hvem der er bedst, og hvem man absolut ikke vil have... Det lyder i mine ører mest som nogle bebumsede teenagere, der diskuterer hvilken covergirl de helst vil og ikke vil duske... sådan noget ude af proportioner.

Jbninc

Re: Transfer rygter

Indlæg af Jbninc »

Never change a winning team. Lad os få en ny målmand, en ekstra venstre back. Kunne være fedt med en Ribery/Silva, men hvorfor det, nu hvor Henry spiller fantastisk?

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jbninc skrev:Never change a winning team. Lad os få en ny målmand, en ekstra venstre back. Kunne være fedt med en Ribery/Silva, men hvorfor det, nu hvor Henry spiller fantastisk?
Du har ret :) Jeg ville også rigtig gerne se Ribery (som var den eneste der spillede godt i kampen her til aftes af Bayern München spillerne) her i Barca.. Men når vi kigger på kampen og de seneste mange kampe, så har Henry spillet fantastisk og været en vigtig brik og nogle gange grunden til at Barca har vundet kampene.. Synes godt vi kan beholde ham lidt længere.. Men som vi alle ved er han jo ved at blive gammel.. Så vi skal også se efter en spiller som kan erstatte Henry.. Men hvis vi kigger på Riberys præstation i aften, så synes jeg han havde nogle rigtig gode aktioner.. Han ville passe perfekt ind i Barca! Så hvis vi beholder Henry er jeg glad, og hvis vi erstatter Henry med Ribery så er jeg også glad..
Men jeg synes kun at vi skal fokusere på at få en ny målmand og en ny venstreback.. Synes vi skal sælge Pinto og Jorquera og købe en Asenjo som jeg synes er rigtig spændende og så rykke Oier op og blive 3. målmand.. Så kan Valdés og Asenjo kæmpe om målmandspladsen.. Tilgengæld ved jeg ikke rigtig hvem vi skal købe til venstrebacken.. Men nu må vi se :)

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Aly Cissokhko fra FC Porto var fænomenal både i defensiven og offensiven mod Man U. Han spillede ligeledes RIGTIG godt mod Atletico Madrid, i begge af kampene endda.

Han er kun 21 år vel og mærke. Klart den spiller vi skal gå efter. Efter min mening er han allerede i top 5 over venstrebacker af det jeg har set.

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »


Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Transfer rygter

Indlæg af Hævneren »

FC. Barcelona skrev:Aly Cissokhko fra FC Porto var fænomenal både i defensiven og offensiven mod Man U. Han spillede ligeledes RIGTIG godt mod Atletico Madrid, i begge af kampene endda.

Han er kun 21 år vel og mærke. Klart den spiller vi skal gå efter. Efter min mening er han allerede i top 5 over venstrebacker af det jeg har set.
God ide, med ham som et stort talent og Abidal ville vi sgu være godt besat på den venstre back. Plus Puyol kan altid være backup, især når vi har tre klasse center backs i Marquez, Pique og Milito.
Hellere gamble på Cissokho end spendere en masse på et navn som Lahm!

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

The Times melder:

Barcelona want to improve their funds by encouraging Manchester City to step up their interest in French forward Thierry Henry.

Kan dette være sandt? At Barca vil smede mens jernet er varmt, ved at sælge Henry? Jeg synes at det er ret forbavsende, at Henry, manden i form, skulle være på vej væk fra Barca - med Barca som bagmand i salget. Jeg håber sandelig at det bare er et dumt rygte, men man kan aldrig vide sig sikker, så hvad tror I?

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

Zinker skrev:The Times melder:

Barcelona want to improve their funds by encouraging Manchester City to step up their interest in French forward Thierry Henry.

Kan dette være sandt? At Barca vil smede mens jernet er varmt, ved at sælge Henry? Jeg synes at det er ret forbavsende, at Henry, manden i form, skulle være på vej væk fra Barca - med Barca som bagmand i salget. Jeg håber sandelig at det bare er et dumt rygte, men man kan aldrig vide sig sikker, så hvad tror I?
Man ved jo aldrig hvordan hans niveau er næste sæson, og så med hans alder vil det blive svært at få solgt ham. Så økonomisk tror jeg da på dette rygte.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Blach skrev:
Zinker skrev:The Times melder:

Barcelona want to improve their funds by encouraging Manchester City to step up their interest in French forward Thierry Henry.

Kan dette være sandt? At Barca vil smede mens jernet er varmt, ved at sælge Henry? Jeg synes at det er ret forbavsende, at Henry, manden i form, skulle være på vej væk fra Barca - med Barca som bagmand i salget. Jeg håber sandelig at det bare er et dumt rygte, men man kan aldrig vide sig sikker, så hvad tror I?
Man ved jo aldrig hvordan hans niveau er næste sæson, og så med hans alder vil det blive svært at få solgt ham. Så økonomisk tror jeg da på dette rygte.
I to 'best pals' kan rende og hoppe. Zinker, lad være med at skjule din orgasmiske begejstring for dette rygte - vi ved jo alle sammen, at du gerne så hans exit ske til sommer. Blach, vedr. dit argument med at det bliver svært at sælge ham pga. hans alder, er jo til grin! Manden er 31, og du forestiller dig ham allerede imorgen med gangstativ. Desuden, så ville et salg af Henry være skandaløst, da han pt. er én af verdens bedste wings (muligvis kun overgået af Messi), og en utrolig vigtig brik i Barcas offensive taktik. Vi består af verdens bedste angreb med Henry, Eto'o, og Messi - kan man forlange mere, om jeg må spørge?
Senest rettet af benjamin søn apr 12, 2009 12:01 pm, rettet i alt 1 gang.
Stick to your guns.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Slap af Benjamin. Jeg har ingen anelse om hvem Blach er, og jeg kommer bare med et rygte, er det nu blevet forbudt?? Desuden er jeg ændret mening om Henry. Godt nok er han ikke min yndlingsspiller, men jeg er begyndt at kunne lide ham - han spiller jo fantastisk for tiden.

Så måske burde du lige slappe lidt af, tænke lidt over tingene, og ikke kalde Black og mig for 'best pals', for det er absolut ikke sandt... Bare fordi vi har samme mening (som nogle af jer andre også har, bare stik modsat).

Relax...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster